Audi A6 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
WRC części samochodowe OC/AC OC/AC pompa wspomagania ZF Led Toyota Avensis felgi audi a6 warsztat Gdańsk Tarcze, hamulce forum audi a6
Pompy paliwa
Przepustnice
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
Pompa oryginał
"ZF"
Maglownica
Sklepledowy.pl
Felgi aluminiowe
AZet Auto Serwis
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[a6 all] jaka grubosć ori lakieru?
Autor Wiadomość
ceemack 



Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 2006
Skrzynia: Manual
Pomógł: 2 razy
Wiek: 34
Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 197
Skąd: lubelskie
Wysłany: 2009-09-25, 20:28   [a6 all] jaka grubosć ori lakieru?

witam pytanie jak w temacie jaka jest grubość ori lakieru w mikrometrach, sprawiłem sobie ostatnio elektroniczny miernik grubości lakieru i u jednego typa pokazało kolo 200 mikrometrów u innego zas koło 100 i obaj zapewniali ze auto mam fabryczny lakier dodam ze skalibrowałem odpowiednio miernik dzięki dołączonej do zestawu płytce pozdro
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
adikrakow 


Model: Inne
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: Inny
Napęd: Quattro
Rok: 2000
Skrzynia: Manual
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Lip 2009
Posty: 50
Skąd: Kraków
Wysłany: 2009-09-25, 20:36   

do 360um
_________________
Kto ma QUATTRO ten ma władzę
2.7BiT 320PS 535Nm :)
 
 
holekpiotr 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 163KM
Napęd: FWD
Rok: 2003
Skrzynia: Multitronic
Kod silnika: BDG
Pomógł: 12 razy
Wiek: 36
Dołączył: 26 Gru 2008
Posty: 355
Skąd: Głogów
Wysłany: 2009-09-25, 21:05   

adikrakow,
adikrakow napisał/a:
do 360um

Trochę za dużo. Jak ty tyle masz na swojej audi to tobie współczuje.

Ogólnie to zależy od marki ale w większości przypadków normą fabryczną jest od 92 do 128.
?rednia wartość według większości producentów to 116 mikronów.
Wyjątkami może być dach i maska, która może mieć więcej o kilka mikronów (do 20 MAX)
Wyjątki oczywiście stanowi aluminium.

?ródło danych szwagier lakiernik od ok.15 lat.
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
stasiuszef 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 AGA 165KM
Napęd: Quattro
Rok: 1998
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AGA
Imię: Michał
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Wrz 2008
Posty: 454
Skąd: Katowice/ Schliesen/ Silesia
Wysłany: 2009-09-25, 21:20   

Powłoka ori lakieru powinna oscylować w granicach 100 mikronów!
_________________
usunieto !!
 
 
lakier21 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI 115KM
Napęd: FWD
Rok: 2001
Skrzynia: Manual
Wiek: 35
Dołączył: 07 Sty 2010
Posty: 7
Skąd: Żory
Wysłany: 2010-01-10, 10:32   Re: [a6 all] jaka grubosć ori lakieru?

ceemack napisał/a:
witam pytanie jak w temacie jaka jest grubość ori lakieru w mikrometrach, sprawiłem sobie ostatnio elektroniczny miernik grubości lakieru i u jednego typa pokazało kolo 200 mikrometrów u innego zas koło 100 i obaj zapewniali ze auto mam fabryczny lakier dodam ze skalibrowałem odpowiednio miernik dzięki dołączonej do zestawu płytce pozdro

Witka microny muszą się mieścic w 150 inaczej samocho choć z fabryki powyżej tego musiał być poprawiany pozdro
_________________
laki
 
 
Voytec 


Model: Nie mam
Nadwozie: Inne
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0 170KM
Napęd: RWD
Rok: 2007
Skrzynia: Tiptronic
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 05 Lip 2008
Posty: 626
Skąd: Eindhoven/WSCHOWA
Ostrzeżeń:
 6/3/6
Wysłany: 2010-01-10, 11:09   

holekpiotr napisał/a:
Jak ty tyle masz na swojej audi to tobie współczuje.

mozesz rozwinac dlaczego :roll:
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
Voytec 


Model: Nie mam
Nadwozie: Inne
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0 170KM
Napęd: RWD
Rok: 2007
Skrzynia: Tiptronic
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 05 Lip 2008
Posty: 626
Skąd: Eindhoven/WSCHOWA
Ostrzeżeń:
 6/3/6
Wysłany: 2010-01-10, 11:16   

absajler, ja akurat tez mam takie dane :-)
 
 
Voytec 


Model: Nie mam
Nadwozie: Inne
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0 170KM
Napęd: RWD
Rok: 2007
Skrzynia: Tiptronic
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 05 Lip 2008
Posty: 626
Skąd: Eindhoven/WSCHOWA
Ostrzeżeń:
 6/3/6
Wysłany: 2010-01-10, 12:07   

absajler, hhehe walkiem dobre :-D
Ja sie zastanawiam dlaczego kolega holekpiotr, napisal ze wspolczuje?
Ja jestem lakiernikiem i czesto zdarzaja sie auta ktore byly co najmniej raz lakierowane i to przewaznie jak mowisz bez dachu i jaki to sie ma do samego auta ?
Owszem jak jest zle to wykonane ale jak jest normalnie w/g sztuki lakierniczej to w niczym nie przeszkadza a nawet lepej dla zabezpieczenia przeciwkorozyjnego :-)
Kolega mial namysli naprawiane ,szpachlowane klepane itp pewnie .
Takie elementy wygladaja po jakis czasie zdecydowanie gorzej :-(
 
 
holekpiotr 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 163KM
Napęd: FWD
Rok: 2003
Skrzynia: Multitronic
Kod silnika: BDG
Pomógł: 12 razy
Wiek: 36
Dołączył: 26 Gru 2008
Posty: 355
Skąd: Głogów
Wysłany: 2010-01-10, 13:47   

Voytec napisał/a:
Ja sie zastanawiam dlaczego kolega holekpiotr, napisal ze wspolczuje?

bo jeżeli kolega adikrakow, napisał, że norma jest do 360mikronów i tyle on u siebie na aucie posiada to dlatego napisałem że współczuję. Na 100% nie jest jego auto bezwypadkowe lub malowane jak kto woli.
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
Swedish Audi
[Usunięty]

Wysłany: 2010-01-10, 15:17   

Oczywiscie ze trzeba brac pod uwage zaprawki w fabryce.Uszkodzenia w transporcie itd.Myslicie ze jesli auto jest delikatnie uszkodzone w transporcie do salonu to tak jest wystawiane dla klientow?Jest naprawiane przed sprzedaza a potencjalny nabywca nic o tym nie wie.Przerabialem to niejednokrotnie w Pl i tutaj gdzie mieszkam tez.
 
 
Voytec 


Model: Nie mam
Nadwozie: Inne
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0 170KM
Napęd: RWD
Rok: 2007
Skrzynia: Tiptronic
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 05 Lip 2008
Posty: 626
Skąd: Eindhoven/WSCHOWA
Ostrzeżeń:
 6/3/6
Wysłany: 2010-01-10, 15:31   

Swedish Audi napisał/a:
Oczywiscie ze trzeba brac pod uwage zaprawki w fabryce.Uszkodzenia w transporcie itd.Myslicie ze jesli auto jest delikatnie uszkodzone w transporcie do salonu to tak jest wystawiane dla klientow?Jest naprawiane przed sprzedaza a potencjalny nabywca nic o tym nie wie.Przerabialem to niejednokrotnie w Pl i tutaj gdzie mieszkam tez.

ja rowniez rozladunki ze statkow oraz z najazdow (LOHRA) :roll: :-)
 
 
goly191 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 170KM
Napęd: Quattro
Rok: 2002
Skrzynia: Tiptronic
Pomógł: 42 razy
Dołączył: 31 Paź 2008
Posty: 2204
Skąd: pomorskie
Wysłany: 2010-01-11, 09:01   

holekpiotr napisał/a:
Ogólnie to zależy od marki ale w większości przypadków normą fabryczną jest od 92 do 128.
stasiuszef napisał/a:
Powłoka ori lakieru powinna oscylować w granicach 100 mikronów!
lakier21 napisał/a:
Witka microny muszą się mieścic w 150 inaczej samocho choć z fabryki powyżej tego musiał być poprawiany

można by tu polemizować
jedno co wiem, moja miała jak mierzyliśmy z @absajler na spocie w miejscach na które jestem pewny 1000% to było (kilka w jedną, kilka w drugą) 200um
więc nie wiem o co kaman z tymi waszymi np 100um, może przed liftem, albo inne marki
może po lifcie dali więcej bo wiedzieli, że przed liftem pokazywał się "rudy" w okolicy dachu i innych miejsc
ja miałem 200um i wiem, że to 100% pewne było
no chyba, że jeszcze zależy to od urządzenia pomiarowego, może temp otoczenia ma coś do gadania, noo można by polemizować :->
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
yukon 



Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: FWD
Rok: 2008
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ASB
Imię: Artur
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 27 Kwi 2010
Posty: 116
Skąd: Łódź
Wysłany: 2011-06-07, 13:22   

czy któryś z użytkowników C6 odpowie jednoznacznie jaka jest oryginalna grubość lakieru? rozumiem, że całe auto jest w ocynku, maska aluminium? :)
_________________
Kosmetyka samochodowa to nie nałóg, to ciągle dążenie do perfekcji...
 
 
marcins6 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Rok: 2007
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ASB
Imię: Marcin
Wiek: 29
Dołączył: 22 Lut 2011
Posty: 19
Skąd: podkarpacie
Wysłany: 2011-06-07, 15:18   

maska i blotniki sa aluminiowe.
 
 
igo_89 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Rok: 2007
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BPP
Imię: Igor
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 04 Lut 2011
Posty: 537
Skąd: Ostrowiec Św/Warszawa
Wysłany: 2011-06-07, 16:08   

ori lakier powinien nie przekraczać 200 mikronów tak jest fabrycznie w Audi jeżeli jest mniej znaczy że był polerowany.
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: