Audi A6 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum a6, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

powłok hydrofobowych Regeneracja reflektorów części aut superparts.pl Led Toyota Avensis felgi audi a6 milionczesci warsztat Gdańsk Tarcze, hamulce forum audi a6
Powłoki
hydrofobowe
Regeneracja
reflektorów
superparts.pl
Sklepledowy.pl
Sklep alufelgi
Części A6 C5
AZet Auto Serwis
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[4.2 v8 BAT 334km] uszczelka pokrywy zaworów
Autor Wiadomość
bont 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2006
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Rafał
Dołączył: 21 Sie 2016
Posty: 60
Skąd: slask
Wysłany: 2016-12-06, 18:04   

nie wiem jak tam sytuacja ma sie w innych silnikach, ale akurat w moim 4.2 BAT śruby mają kołnierz i nie da sie ich dokręcić dalej niz do tego kołnierza. Wymieniałem ostatnio te uszczelkę i też własnie mialem mały dylepat jak dokręcić z monentem 10, też byłem zdziwiony że tak słabo. Ale już przy odkręcaniu było czuć że tak ma być.
Poradziłem sobie bez klucza, dokręciłem zwykłą mała grzechotką (wiem, że mało profesjonalnie) ale tak jak napisalem, śruba w moim przypadku opiera sie na kołnierzu tworząć odpowiedni dystans dla uszczelki więc nie da sie jej zgnieść.

PS. Raz w innym aucie wymieniałem uszczelke miski olejowej, dokręcałem też na czuja i tez jakoś słabo mi sie wydawało. I tak dociągalem, dociągałem śruby że tydzien póżniej zakładałem nowa uszczelke bo tamta była zmiażdzona i ciekło jak przed wymianą.
 
 
Warsztat Audi 

forum

Model: A6 C5
Podwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Sebastian
Wiek: 35
Dołączył: 20 luty 2012
Posty: 1256
Skąd: Mazowieckie
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CDYA
Imię: Mateusz
Pomógł: 116 razy
Wiek: 24
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 1745
Skąd: Nowy Tomyśl

Wysłany: 2016-12-06, 18:19   

W żadnej instrukcji z tego wątku nie ma napisane, aby przykręcać pokrywę momentem 9 Nm. Nie wiem, gdzie to znalazłeś <mysli> . Klucz musisz kupić na 1/4 cala, a nie na 1/2. Mniejsze mają niższy zakres.
 
 
crasherdestroye 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 177KM
Napęd: FWD
Rok: 2004
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BDW
Imię: Kuba
Dołączył: 11 Lis 2016
Posty: 28
Skąd: Wielkopolska
Wysłany: 2016-12-06, 19:27   

mat1324, <figielek> juz wiem czemu mamy rozbieżne dane! Bo ja się wpialem w temat dotyczący silnika BAT a mam i czytam instrukcje od bdw!!
 
 
Warsztat Audi 

forum

Model: A6 C5
Podwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Sebastian
Wiek: 35
Dołączył: 20 luty 2012
Posty: 1256
Skąd: Mazowieckie
bont 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2006
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Rafał
Dołączył: 21 Sie 2016
Posty: 60
Skąd: slask
Wysłany: 2017-04-20, 20:50   

Panowie mam proste pytanko. W komplecie na zdjęciu, na pierwszej stronie, mamy uszczelke tą dużą, uszczelki na cewki, takie śmieszne pół ksieżyce na końce wałków i zostaje taka mała jak wszystkie inne pod śruby ale więcej śrub nie ma, ta duża uszczelka załatwia sprawe, na wąsie ma uszczelke na środek. Więc do czego jest ta ostatnia?
Bede wymieniał poraz kolejny tym razem obie strony a ostatnio mi ona została. Może przesto dalej cieknie?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: