Audi A6 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum a6, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

części aut superparts.pl części aut Led Toyota Avensis felgi audi a6 milionczesci Tarcze, hamulce forum audi a6 forum a6
superparts.pl
gekoczesci.pl
Sklepledowy.pl
Sklep alufelgi
Części A6 C5
AZ Auto Serwis
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN
Harry Auto Care

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[2.7 tdi] co to za silnik
Autor Wiadomość
lumax 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Wiek: 32
Dołączył: 01 Lut 2009
Posty: 1
Skąd: Stalowa Wola
Wysłany: 2009-02-01, 11:49   

sebbie napisał/a:
W 2.7TDI montowanych w C6 lancuch rozrzadu nie jest przeznaczony do wymiany i (jak to okreslaja w salonie) jest life-time, tzn. przeznaczony jest na cale zycie auta.

2.7TDI jest technicznie blizniaczy do 3.0V6 i 4.2TDI (z Audi A8) i nie ma wiele wspolnego ze slynnym problemem napinaczy. Dotyczylo to poprzedniej generacji silnikow 3.0. W zmodernizowanych (po 2005 roku) 3.0TDI i 2.7TDI nie spotkalem sie z zadna osoba narzekajaca na ta przypadlosc.

Z eksploatacji to 2.7 pracuje cicho i rowno, zauwazalnie ciszej niz 3.0 :)


a ja mam problem z silnikiem 2,7 tdi mianowicie jak silnik jest zimny lub ciepły to zapala od strzała a jak troszke ostygnie to długo kręci i nie łapie a potem po ok 10-15 sekund zapala przy czym przy zapaleniu przydymia na siwo....i ten problem nie zawsze się zdarza tak 50/50....tak jakby coś nie otwierało paliwa czy coś blokoweało ...nie wiem,,,,byłem już pare razy na diagnostyce w serwisie i nic nie znaleźli...powiedzieli że wszystko jest super...przebieg 140tkm.... ktoś pomoże???
 
 
Warsztat Audi 

forum

Model: A6 C5
Podwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Sebastian
Wiek: 35
Dołączył: 20 luty 2012
Posty: 1256
Skąd: Mazowieckie
Bogdan 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Wiek: 47
Dołączył: 24 Cze 2008
Posty: 18
Skąd: Luchów Górny Biłgoraj
Wysłany: 2009-04-11, 15:37   

mam problem a6 c6 3,0tdi z grzechotaniem przy rozruchu z tego co czytałem na forum to jest to wina napinaczy,Czy ktoś może z was wymieniał napinacze jeśli tak to czy był robiony cały rozrząd czy tylko napinacze . Jaki jest to całkowity koszt części i robocizna i gdzie to można wymienić TANIO jestem z lubelskiego czekam na odpowiedź.
 
 
gregor26 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 2007
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BRE
Imię: grzegorz
Dołączył: 04 Maj 2008
Posty: 216
Skąd: Bergen,szczecin
Wysłany: 2009-04-11, 17:05   

kolgo masz audi C6 3.0TDI i zalujesz na jakiegos podrzdnego mechanika co spapra robote.Normalnie do srwisu musisz jechac i zrobic najlpiej caly kompltny rozrzad powinnienes sie zamknac w 3000zl
_________________
duzo zrobione i juz prawie nie ma co robic......
 
 
Warsztat Audi 

forum

Model: A6 C5
Podwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Sebastian
Wiek: 35
Dołączył: 20 luty 2012
Posty: 1256
Skąd: Mazowieckie
Bogdan 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Wiek: 47
Dołączył: 24 Cze 2008
Posty: 18
Skąd: Luchów Górny Biłgoraj
Wysłany: 2009-04-11, 17:58   

w serwisie w lublinie w okolicy majdanka powiedzieli mi że wymiana rozrządu kosztuje minimum 10 tysięcy a napinaczy jakieś 5 tysięcy pięknie a miał być long laif
 
 
Z1 TOMEK 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Napęd: Quattro
Rok: 1999
Skrzynia: Tiptronic
Dołączył: 25 Wrz 2008
Posty: 55
Skąd: Białogard
Wysłany: 2009-04-11, 18:39   

w C6 niestety to jest droga sprawa :-/
jakiś czas temu pisał o tym Piotruś
http://www.a6klub.pl/a6-c...light=rozrz%B1d
_________________
ŻYJ DLA LUDZI NIE DLA RZECZY...


 
 
nowy_18 


Model: A6 C4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI 131KM
Napęd: FWD
Wiek: 26
Dołączył: 04 Lis 2008
Posty: 2
Skąd: Bolesławiec
Wysłany: 2009-05-31, 19:25   

Bzi możesz podac jakis tel do p. Romka? Chciałbym się od niego dowiedziec czegos o 2.0 tdi 140 k
 
 
Warsztat Audi 

forum

Model: A6 C5
Podwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Sebastian
Wiek: 35
Dołączył: 20 luty 2012
Posty: 1256
Skąd: Mazowieckie
mires 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Wiek: 52
Dołączył: 29 Cze 2009
Posty: 1
Skąd: Wielkopolska
Wysłany: 2009-06-30, 08:09   

Bogdan, Bogdan,
Witam
mam podobny problem do rozgryzienia w ledwo zakupinym A6 3.0 TDI
czy robić ten rozrząd i co
-jak Pan się zdecydował to ile co ile kosztowało ?
uprzejmie z góry dziękuję za sugestię i sam się w przyszłości podzielę swoim doświadczeniem
pozdrawiam i trzymam kciuki
_________________
A6 3.0 TDI BMK Quattro Avat TipTronic 2005r
bylo A6 2.5 TDI AKE Quattro 2002
 
 
Kaz0r 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Pomógł: 1 raz
Wiek: 27
Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 18
Skąd: Ostrów Wlkp/Wrocław
Wysłany: 2009-07-02, 06:32   

Witam. Dorzucam sie do tematu , również grzechocze przy rozruchu przez 1-2 sekundy , potem ustaje. Jak odpalam to aż ludzie patrzą ze współczuciem na auto :roll:
 
 
tmr 



Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Rok: 2012
Skrzynia: DSG
Kod silnika: CDUC
Imię: Tomasz
Pomógł: 71 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 875
Skąd: Konin/wlkp
Wysłany: 2009-07-04, 02:38   

Bogdan napisał/a:
mam problem a6 c6 3,0tdi z grzechotaniem przy rozruchu z tego co czytałem na forum to jest to wina napinaczy,Czy ktoś może z was wymieniał napinacze jeśli tak to czy był robiony cały rozrząd czy tylko napinacze . Jaki jest to całkowity koszt części i robocizna i gdzie to można wymienić TANIO .


TANIO to to zrobisz jak sobie kupisz cały nowy silnik...
Według różnych opinii ludzi na forach niemieckich (tam gdzie rzadko ktoś wpada na pomysł cofania licznika przed sprzedażą) - rozrząd zaczyna się "kończyć" w silnikach 2.7 i 3.0 td po przebiegach około 500-600k km (w modelach '04-'06).
Także jeśli ktoś ma "auto z Gubina" z przebiegiem 130k km albo "z Włoch" (z przebiegiem 30k km) - a silnik grechoce jak sieczkarnia przy rozruchu - niech podziękuje osobie od której okazyjnie auto kupił. Inną sprawą jest brak 100% pewności że "to rozrząd"... :lol:


Temat "wymiany rozrządu w 3.0 i 2.7 tdi" tutaj: http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=5799

I już wiadomo dlaczego nie da się "wymienić napinacza" , albo "łańcuszka", albo innej pierdołki za "maksymalnie 3k PLN".

pozdr
_TMr
 
 
Warsztat Audi 

forum

Model: A6 C5
Podwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Sebastian
Wiek: 35
Dołączył: 20 luty 2012
Posty: 1256
Skąd: Mazowieckie
sholda 


Model: A6 C4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI 115KM
Napęd: FWD
Rok: 2000
Skrzynia: Manual
Wiek: 46
Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 4
Skąd: jelenia góra
Wysłany: 2012-02-05, 23:18   

witam mam zamiar zakupić audi w dieslu i tak dużo się naczytałem o silnikach że wybrałem silnik 2,7 tdi teraz zauważyłem jeszcze jedna różnicę do 2008 roku były silniki 2,7tdi (180KM) a roczniki od 2008 w górę 190KM . Właśnie auto jakie chciałem zakupić jest z roku 2008 czy może ktoś wie coś o tych silnikach a razcej różnicy miedzy tymi silnikami widzę że spalanie jest o 1l/100km mniejsze przy mocniejszym silniku , a jak z awaryinością króty wybrać silnik .?
dziękuję z góry za informacje .
 
 
krawcraf 



Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
Napęd: FWD
Rok: 2005
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BPP
Pomógł: 1 raz
Wiek: 35
Dołączył: 16 Lis 2011
Posty: 187
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-04-12, 20:10   

Ja słyszałem, że różnica w mocach w 2.7 tdi wynika z faktu, że 180ps opiera sie konstrukcyjnie na starszej jednostce 3.0 tdi a 190ps na 3.0 tdi 240ps 500nm.
 
 
slas 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Rok: 2006
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BPP
Imię: Sławomir
Wiek: 45
Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 82
Skąd: Olkusz / małopolska
Wysłany: 2013-07-22, 16:37   

Witam
Około miesiąc temu kupiłem A6 2,7 TDI 2005 pierwsza rej styczeń 2006 z przebiegiem 240 000 od osoby prywatnej z D. Kod silnika to BPP , moje wrażenia po przejechaniu 4000 km są takie że auto super silnik rewelacja w trasie pali 6 litrów przy 120 km , przy wolniejszej jeździe jeszcze mniej.oleju nie bierze ani grama nie ma potrzeby iść w 3,0 jeśli ktoś patrzy na koszty.
 
 
Warsztat Audi 

forum

Model: A6 C5
Podwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Sebastian
Wiek: 35
Dołączył: 20 luty 2012
Posty: 1256
Skąd: Mazowieckie
69magda 



Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
Napęd: Quattro
Rok: 2006
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Magda
Wiek: 27
Dołączyła: 20 Gru 2013
Posty: 11
Skąd: wroclove
Wysłany: 2014-01-09, 14:29   

tak tak 6 litrów :) to wręcz niewiarygodne ...
_________________
W planach mam:
Podniesienie mocy silnika
Przyciemnienie szyb
Zmiana wydechu
Lusterko fotochromatyczne
MMI PL
 
 
rav1982 



Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 2007
Skrzynia: Multitronic
Kod silnika: BRE
Imię: Rafał
Pomógł: 1 raz
Wiek: 35
Dołączył: 14 Lip 2010
Posty: 131
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-01-09, 15:07   

69magda napisał/a:
tak tak 6 litrów :) to wręcz niewiarygodne ...


Spalanie 6 litrów przy prędkości 120 km/h jest rzeczywiście niewiarygodne, tylko między Waszymi samochodami jest zasadnicza różnica: przedni napęd i manual oraz quattro i tiptronic.
 
 
slas 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Rok: 2006
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BPP
Imię: Sławomir
Wiek: 45
Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 82
Skąd: Olkusz / małopolska
Wysłany: 2014-02-01, 12:35   tak tak

Powiem wam że trochę wam piją te 3.0 TDI w Q + tip. U mnie 140km/h spalanie 5.6-6.0 litra najwięcej spalił mi 8 litrów ale to już ponad 200 ciągle było. Fakt jest faktem ze u mnie jest manual i napęd na przód.

Aby nie być gołosłownym zacytuję kolegę z forum
 
 
Warsztat Audi 

forum

Model: A6 C5
Podwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Sebastian
Wiek: 35
Dołączył: 20 luty 2012
Posty: 1256
Skąd: Mazowieckie
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: