Audi A6 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum a6, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Regeneracja reflektorów części aut superparts.pl części aut Led Toyota Avensis felgi audi a6 milionczesci warsztat Gdańsk Tarcze, hamulce forum audi a6
Regeneracja
reflektorów
superparts.pl
gekoczesci.pl
Sklepledowy.pl
Sklep alufelgi
Części A6 C5
AZet Auto Serwis
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[ MULTI] Czy nie za wysokie obroty przy zmienianiu biegów?
Autor Wiadomość
wielebny81 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 2007
Skrzynia: Multitronic
Kod silnika: BRE
Imię: Dawid
Dołączył: 30 Maj 2016
Posty: 44
Skąd: Opole
Wysłany: 2017-01-05, 23:06   [ MULTI] Czy nie za wysokie obroty przy zmienianiu biegów?

Witam

Mam takie pytanie. Niedawno kupiłem auto, który ma skrzynie multitronic, silnik 2,0 140km BRE. Wcześniej posiadałem Audi C5 2,4 benzyna 170km, multitronic jakoś te biegi wchodziły ładnie a mam odczucie takie na obecnym aucie, żę biegi automatycznie wrzucane są zbyt wysoko. Komputer na trasie pokazuje spalanie 6,1L Ale podczas jazdy zmiana biegów następuje 2000-3000 obrotów jak na disla wolę szybszą zmianę biegów, która jest bardziej ekonomicza. Czy tak jest w każdym aucie?? Czy da się to jakoś modyfikować przez komputer?? Jak u Was jest
 
 
Warsztat Audi 

forum

Model: A6 C5
Podwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Sebastian
Wiek: 35
Dołączył: 20 luty 2012
Posty: 1256
Skąd: Mazowieckie
remont5 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
Napęd: FWD
Rok: 2006
Skrzynia: Multitronic
Kod silnika: BPP
Imię: Przemek
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 15 Lut 2015
Posty: 199
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2017-01-07, 21:50   

Nie za bardzo rozumiem o jaką zmianę biegów Ci chodzi,
Multitronic przecież nie ma biegów, płynnie reguluje przełożenie.
To czy zrobi to przy 1500 czy 3000 obrotów zależy tylko i wyłącznie od Ciebie - zależnie ile gazu mu deptasz.
_________________
Ochrona komponentu - potrzebujesz pomocy? Pisz
 
 
wielebny81 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 2007
Skrzynia: Multitronic
Kod silnika: BRE
Imię: Dawid
Dołączył: 30 Maj 2016
Posty: 44
Skąd: Opole
Wysłany: 2017-01-07, 22:26   

remont5 napisał/a:
Nie za bardzo rozumiem o jaką zmianę biegów Ci chodzi,
Multitronic przecież nie ma biegów, płynnie reguluje przełożenie.
To czy zrobi to przy 1500 czy 3000 obrotów zależy tylko i wyłącznie od Ciebie - zależnie ile gazu mu deptasz.


Faktycznie trochę chaotycznie napisałem, Multitronic ma biegi a dokładnie ten model auta ma 7 biegów. Auto płynnie reguluje przełożenie ale wydaję mi się, że na zbyt wysokich obrotach. Wolał bym aby trochę na niższych obrotach je zmieniał.
A jeszcze jedno pytanie mam, bo żona mówi, że jadąc dzisiaj autem stwierdziła, że jest trochę mułowate tzn dodała mocno gazu, oboty wskoczyły na 3000 ale auto wolno się rozpędzało. Jakie objawy są gdy sprzegło jest wyrobione? Jakie to są koszty w przypadku multitroniców??
 
 
Warsztat Audi 

forum

Model: A6 C5
Podwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Sebastian
Wiek: 35
Dołączył: 20 luty 2012
Posty: 1256
Skąd: Mazowieckie
bendzji 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: FWD
Rok: 2001
Skrzynia: Multitronic
Kod silnika: AML
Imię: Michał
Pomógł: 246 razy
Wiek: 33
Dołączył: 14 Kwi 2012
Posty: 4534
Skąd: Września
Wysłany: 2017-01-08, 10:45   

Multi będzie głupieć jak nie dostanie odpowiedniej mocy i momentu w danym zakresie obrotów - skierowałbym się ku dokładnej diagnostyce silnika
_________________
 
 
wielebny81 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 2007
Skrzynia: Multitronic
Kod silnika: BRE
Imię: Dawid
Dołączył: 30 Maj 2016
Posty: 44
Skąd: Opole
Wysłany: 2017-01-08, 15:52   

bendzji napisał/a:
Multi będzie głupieć jak nie dostanie odpowiedniej mocy i momentu w danym zakresie obrotów - skierowałbym się ku dokładnej diagnostyce silnika


Podjechać do zwykłego mechanika, który podłączy auto pod komputer?? Czy to muszą być jakieś wyspecjalizowane zakłady. O co prosić ich aby sprawdzili?? Pod kątem czego mają sprawdzać??
 
 
bendzji 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: FWD
Rok: 2001
Skrzynia: Multitronic
Kod silnika: AML
Imię: Michał
Pomógł: 246 razy
Wiek: 33
Dołączył: 14 Kwi 2012
Posty: 4534
Skąd: Września
Wysłany: 2017-01-08, 21:10   

każdy warsztat co ogarnia TDI , tak bym zaproponował w pierwszej kolejności skoro wcześniej jeździłeś multi to byś zauważył że coś bardziej ze skrzynią ;)
_________________
 
 
Warsztat Audi 

forum

Model: A6 C5
Podwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Sebastian
Wiek: 35
Dołączył: 20 luty 2012
Posty: 1256
Skąd: Mazowieckie
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: