Audi A6 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum a6, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

OC/AC OC/AC Regeneracja reflektorów części aut superparts.pl Led Toyota Avensis felgi audi a6 milionczesci warsztat Gdańsk Tarcze, hamulce forum audi a6
SklepOpon.com
opony i felgi
Kalkulator
OC/AC
Regeneracja
reflektorów
superparts.pl
Sklepledowy.pl
Felgi aluminiowe
Części A6 C5
AZet Auto Serwis
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[ ALL] Problem z dławieniem sie na zimnym , szarpaniem , p
Autor Wiadomość
Zajcu 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: FWD
Rok: 1999
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ARJ
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Sty 2012
Posty: 172
Skąd: Legnica
Wysłany: 2012-11-28, 19:37   [ ALL] Problem z dławieniem sie na zimnym , szarpaniem , p

Witam panowie , czy tez macie problem po przełączeniu się na gaz przez jakies 4 minuty ze szarpie , dławi się ? zalewa silnik czytam różne fora i pisze ze niektóre silniki z grupy vag maja problem z przylewaniem na zimnym na gazie. Jeśli miał ktoś taki problem i go rozwiązał niech sie podzieli bo ja sie z tym mecze już dłuższy czas i jest dupa , powymieniane kable , swieczki , sondy , rozrzad itp auto idealnie chodzi na benie , na gazie tez ale tak po nagrzeniu sie silnika do ok 50 stopni , jest temat na lpg forum w dziale Agisa ale tam tez niewiedza jak naraziee sobie z tym poradzić... Auto moje to Audi A6 C5 2.4 manual kod silnika ARJ graty z gazu to 6 x pojedyńcze hana red , zavolak S , sterownik Agis
 
 
Warsztat Audi 

forum

Model: A6 C5
Podwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Sebastian
Wiek: 35
Dołączył: 20 luty 2012
Posty: 1256
Skąd: Mazowieckie
grzemo 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 193KM
Napęd: Quattro
Rok: 1998
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ALG
Pomógł: 54 razy
Dołączył: 08 Wrz 2009
Posty: 1990
Skąd: mazowsze
Wysłany: 2012-11-28, 20:58   

Jest to problem zalewania i występuje w niektórych silnikach. Potrzebne jest ustawienie chwilowego zubożenia mieszanki w przedziale temperatury w której powstaje ten problem.
Ale nie wszystkie sterowniki mają taką możliwość, a sama korekta od temp gazu nie zawsze pomaga.
 
 
Zajcu 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: FWD
Rok: 1999
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ARJ
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Sty 2012
Posty: 172
Skąd: Legnica
Wysłany: 2012-11-28, 21:04   

Mam w agisie opcje wzbogacenia ale mozne tez wpisać -10 np i zuboży i to nie działa ;p
 
 
Warsztat Audi 

forum

Model: A6 C5
Podwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Sebastian
Wiek: 35
Dołączył: 20 luty 2012
Posty: 1256
Skąd: Mazowieckie
grzemo 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 193KM
Napęd: Quattro
Rok: 1998
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ALG
Pomógł: 54 razy
Dołączył: 08 Wrz 2009
Posty: 1990
Skąd: mazowsze
Wysłany: 2012-11-28, 21:09   

Zajcu napisał/a:
Mam w agisie opcje wzbogacenia ale mozne tez wpisać -10 np i zuboży i to nie działa ;p


To musisz zmienić na staga lub techa, mają to opanowane. :p <luzik>
 
 
grzałka 



Model: Inne
Nadwozie: Inne
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 1.8T AJL 180KM
Napęd: FWD
Rok: 1998
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AJL
Imię: Krzysztof
Pomógł: 28 razy
Dołączył: 20 Maj 2010
Posty: 1324
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2012-11-28, 21:10   Re: Problem z dławieniem sie na zimnym , szarpaniem , p

Zajcu napisał/a:
Witam panowie , czy tez macie problem po przełączeniu się na gaz przez jakies 4 minuty ze szarpie , dławi się ? zalewa silnik czytam różne fora i pisze ze niektóre silniki z grupy vag maja problem z przylewaniem na zimnym na gazie. Jeśli miał ktoś taki problem i go rozwiązał niech sie podzieli bo ja sie z tym mecze już dłuższy czas i jest dupa , powymieniane kable , swieczki , sondy , rozrzad itp auto idealnie chodzi na benie , na gazie tez ale tak po nagrzeniu sie silnika do ok 50 stopni , jest temat na lpg forum w dziale Agisa ale tam tez niewiedza jak naraziee sobie z tym poradzić... Auto moje to Audi A6 C5 2.4 manual kod silnika ARJ graty z gazu to 6 x pojedyńcze hana red , zavolak S , sterownik Agis


może po prostu trzeba podnieść temperaturę, przy której przełącza się z pb na lpg. wiem że to nieekonomiczne ale chyba tak powinno być żeby nie jeździć na gazie na zimnym.
 
 
Zajcu 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: FWD
Rok: 1999
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ARJ
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Sty 2012
Posty: 172
Skąd: Legnica
Wysłany: 2012-11-28, 21:14   

mam ustawione na 40 stopni xdd to jest juz duzo wiem ze podniesienie temp na 50 stopni załatwi sprawę ale chcę ugryść temat z innej strony , spróbować

Na Stagu nie maja tego opanowanego , Tech podejrzewam ze to ogarnie ale nie stag..
 
 
Warsztat Audi 

forum

Model: A6 C5
Podwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Sebastian
Wiek: 35
Dołączył: 20 luty 2012
Posty: 1256
Skąd: Mazowieckie
grzałka 



Model: Inne
Nadwozie: Inne
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 1.8T AJL 180KM
Napęd: FWD
Rok: 1998
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AJL
Imię: Krzysztof
Pomógł: 28 razy
Dołączył: 20 Maj 2010
Posty: 1324
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2012-11-29, 07:29   

40 stopni powinno wystarczyć bo mam tak samo i jest ok, więc faktycznie problem musi być gdzie indziej
 
 
Zagór 


Model: S6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 4.2 340KM
Napęd: Quattro
Rok: 2001
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ANK
Imię: Arkadiusz
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 1209
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-11-29, 09:42   

Zajcu napisał/a:
mam ustawione na 40 stopni xdd to jest juz duzo wiem ze podniesienie temp na 50 stopni załatwi sprawę ale chcę ugryść temat z innej strony , spróbować

Na Stagu nie maja tego opanowanego , Tech podejrzewam ze to ogarnie ale nie stag..


Ja mam 300ISA2 i przełączanie przy 30st, nic nie szarpie, nic się nie dławi, można to ogarnąć :)
Ale i tak mam plany na test LPGTecha w aucie, zobaczymy jak będzie :)
_________________
Pozdrawiam
Zagór

Jest S6 [C5] Avant 4.2 Quattro '01
Było A4 [B5] Avant 1.8T Quattro '97
 
 
Zajcu 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: FWD
Rok: 1999
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ARJ
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Sty 2012
Posty: 172
Skąd: Legnica
Wysłany: 2012-11-29, 10:36   

Zagór nie każdy silik w grupie VAG ma problemy z zalewaniem na zimnym na gazie , moze akurat twój nie ma ? jesli juz mial bym pchac z 8 baniek w sterownik wiązke i robote dla gościa napewno włożył bym Techa...ale tu nie o to chodzi zeby pchac kase ciągle
 
 
Warsztat Audi 

forum

Model: A6 C5
Podwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Sebastian
Wiek: 35
Dołączył: 20 luty 2012
Posty: 1256
Skąd: Mazowieckie
Zagór 


Model: S6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 4.2 340KM
Napęd: Quattro
Rok: 2001
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ANK
Imię: Arkadiusz
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 1209
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-11-29, 10:52   

Zajcu napisał/a:
Zagór nie każdy silik w grupie VAG ma problemy z zalewaniem na zimnym na gazie , moze akurat twój nie ma ? jesli juz mial bym pchac z 8 baniek w sterownik wiązke i robote dla gościa napewno włożył bym Techa...ale tu nie o to chodzi zeby pchac kase ciągle


Nie wiem czy mój silnik ma czy nie ma, ja w każdym bądź razie tego nie mam :)
Polecali mi STAG'a, to założyłem, teraz sobie zamówiłem na testy LPGTech'a, i jest P&P z wiązką i osprzętem STAG'a :) , Więc będę testował.
Wejdź na http://lpg-forum.pl i poczytaj, są opisy, jak z tym ludzie walczyli, i jak rozwiązali, możesz też znaleźć tam jakiegoś ogarniętego w Twojej okolicy specjalistę od Twojej instalki, podjedziesz, zapłacisz 100 i będzie lux :)
_________________
Pozdrawiam
Zagór

Jest S6 [C5] Avant 4.2 Quattro '01
Było A4 [B5] Avant 1.8T Quattro '97
 
 
Zajcu 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: FWD
Rok: 1999
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ARJ
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Sty 2012
Posty: 172
Skąd: Legnica
Wysłany: 2012-11-29, 14:17   

kolego mam od roku konto na lpg forum napisalem na poczatku ze sa juz tematy w dziale agisa jedyny sposob jaki jest na zamontowanie emulatora czujnika temperatury , ze przez powiedzmy 5 minut czujnik bedzie fałszował realna temperature silnika powiedzmy realna jest 30 stopni a bedzie pokazywal 50 , wiec komputer nie bedzie wzbogacał przez co nie bedzie zalewac na gazie , po 2 koledzy niewiem czy wiedzicie ale w tych silnikach ( także w moim) jest wzłączone wzbogacanie mieszanki az do 40 stopni , to jest jedno a drugie jest to ze sonda lambda wlacza sie dopiero przy 40 stopniach , a pelne jej nagrzanie jest przy ok 55 stopniach , wiec to by sie zgadzało że ustawienie temp na 45 stopni przelaczania na gaz rozwiaze sprawe bo wtedy sonda juz koryguje a do 40 stopni nie koryguje.
 
 
Zagór 


Model: S6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 4.2 340KM
Napęd: Quattro
Rok: 2001
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ANK
Imię: Arkadiusz
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 1209
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-11-29, 16:54   

Zajcu napisał/a:
kolego mam od roku konto na lpg forum napisalem na poczatku ze sa juz tematy w dziale agisa jedyny sposob jaki jest na zamontowanie emulatora czujnika temperatury , ze przez powiedzmy 5 minut czujnik bedzie fałszował realna temperature silnika powiedzmy realna jest 30 stopni a bedzie pokazywal 50 , wiec komputer nie bedzie wzbogacał przez co nie bedzie zalewac na gazie , po 2 koledzy niewiem czy wiedzicie ale w tych silnikach ( także w moim) jest wzłączone wzbogacanie mieszanki az do 40 stopni , to jest jedno a drugie jest to ze sonda lambda wlacza sie dopiero przy 40 stopniach , a pelne jej nagrzanie jest przy ok 55 stopniach , wiec to by sie zgadzało że ustawienie temp na 45 stopni przelaczania na gaz rozwiaze sprawe bo wtedy sonda juz koryguje a do 40 stopni nie koryguje.


Nie wiem, nie widziałem jak pracuje Twój silnik, ale sonda zaczyna u mnie korygować 15 sek po odpaleniu zimnego auta, po to ma grzałkę :) , Twoje sondy też raczej ją mają :)
Sprawdź kiedy zaczyna oscylować w sofcie od LPG, albo STFT vag'iem.
_________________
Pozdrawiam
Zagór

Jest S6 [C5] Avant 4.2 Quattro '01
Było A4 [B5] Avant 1.8T Quattro '97
 
 
Warsztat Audi 

forum

Model: A6 C5
Podwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Sebastian
Wiek: 35
Dołączył: 20 luty 2012
Posty: 1256
Skąd: Mazowieckie
Zajcu 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: FWD
Rok: 1999
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ARJ
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Sty 2012
Posty: 172
Skąd: Legnica
Wysłany: 2012-11-29, 19:50   

w sofcie tego nie sprawdze bo w agisie nie mam podlaczonej sondy do inst gazowej. Dzis mi tak powidział gość u którego serwisuje auto , a on sam pracuje w serwisie i po godzinach robi auta na swoja firme
 
 
fassi1 


Model: Inne
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: Inny
Napęd: Quattro
Rok: 1999
Skrzynia: Manual
Imię: Krzysztof
Pomógł: 39 razy
Wiek: 36
Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 1965
Skąd: Luton/UK
Wysłany: 2012-12-04, 23:07   

Jeśli problem jest po przełączeniu na gaz i przy normalnej jeździe to instalacja jest źle wystrojona lub wtryskiwacze szwankują.
Problem jeśli występuje to po przełączeniu np. na postoju przy głębszym depnięciu lub jadąc podszarpuje po gwałtownym odpuszczeniu pedału gazu.
Temat do opanowania z każdą instalacją gazową poprzez zastosowanie emulatora czujnika temp. silnika.
_________________
LPG montaż, serwis, naprawy instalacji gazowych na terenie Anglii
strojenie LPG na AFR
+447842912415 www.leadingpowergas.co.uk
4.2 montaż http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?t=16943
2.4 montaż http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?t=15499
1.8T montaż http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?t=15921
 
 
Zajcu 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: FWD
Rok: 1999
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ARJ
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Sty 2012
Posty: 172
Skąd: Legnica
Wysłany: 2012-12-05, 21:32   

fassi problem wystepuje po przełączeniu do ok. 45-50 stopni nagrzzania auta , dodam ze jak się przełączy to przez jakis czas podczas deptania na postoju strzela z tłumika , czyli uboga mieszanka ? jak sie nagrzeje to nic nie strzela , a co do emmulatora to stosowałeś juz ję może ? czy jest to bezpieczne dla auta?
 
 
Warsztat Audi 

forum

Model: A6 C5
Podwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Sebastian
Wiek: 35
Dołączył: 20 luty 2012
Posty: 1256
Skąd: Mazowieckie
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: