Audi A6 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum a6, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

OC/AC OC/AC pompa wspomagania ZF Led Toyota Avensis felgi audi a6 milionczesci warsztat Gdańsk Tarcze, hamulce forum audi a6
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
Pompa oryginał
"ZF"
Maglownica
Sklepledowy.pl
Felgi aluminiowe
Części A6 C5
AZet Auto Serwis
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[ AEL 2.5 140 KM] AEL, AAT, 2.5TDI Zmiana kąta wtrysku
Autor Wiadomość
rafal149135 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: FWD
Rok: 2002
Skrzynia: Multitronic
Imię: Rafał
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Wrz 2011
Posty: 211
Skąd: Katowice
Wysłany: 2013-07-03, 13:07   [ AEL 2.5 140 KM] AEL, AAT, 2.5TDI Zmiana kąta wtrysku

Witam, jako ze wraz z odejsciem paru userow odeszla tez instrukcja jak zmienic kat wtrysku postanowilem podzielic sie z Wami tym co udalo mi sie jeszcze z pamięci zrobić a więc do rzeczy.
Co potrzebujemy:
- Czas - ok. 20minut
- Klucz 10 nasadową - do odkrecenia plastikowej pokrywy silnika
- 13 klucz nasadowy łamany
- nasadke 13 z przedłużką (tego pewny nie jestem bo ja tej sruby nie mam wkreconej, nie wiem czy to była 13 czy imbus)
- komputer z VAGiem (kąt wtrysku sprawdzamy w Engine->Basic Settings->Kanał 000(GO)->druga rubryka od lewej

teraz zdjęcia i myślę że więcej opisywać nie będę musiał, dodam że śruby należy lekko poluzować i pompa powinna chodzić jak chcemy(ja uzylem młotka i drewienka do dodawania kąta a do odejmowania deski drewnianej, moze byc tez plaski klucz lub cokolwiek plaskiego zeby odciagnac pompe od silnika). Miło było by gdyby były 2 osoby ale w jedna też damy rade.
Aha operacje radze robic na odpalonym silniku chyba ze ktos ma pol dnia na celowanie z kątem to moze gasic za kazdym razem ;)







Dodam że kąt najlepiej ustawić w przedziale 55-75 ja dałem sobie poki co 65 bo na 55 nie odpalal tak jak bym chciał, czywiscie to wszystko to jest sprawa indywidualna jak kto sobie to ustawi:) podobno czym wiekszy kąt tym lepszy but - u mnie wyrazna poprawa nastapila (mialem kat 39 i wrzucilem na 65) ale to sprawdza sie tylko wtedy gdy ma sie sprawne graty!
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
tomekkk1 


Model: Volvo S80
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.4 163KM
Napęd: FWD
Rok: 2005
Skrzynia: Automat
Imię: Tomek
Pomógł: 34 razy
Wiek: 38
Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 2499
Skąd: Stoke-on-Trent/UK
Wysłany: 2013-07-03, 13:23   

Świetny tutorial <okok> Przyklejam w dziale - dla potomnych <luzik>
_________________
 
 
dariodario 


Model: A6 C4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AEL 140KM
Napęd: FWD
Rok: 1997
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AEL
Imię: darek
Dołączył: 19 Lut 2012
Posty: 35
Skąd: podkarpacie
Wysłany: 2014-03-16, 06:07   

4st BTDC - nastawy podstawowe/grupa 004/poz. 3 - samochód zapala od strzała,
podczas ustawiania kąta trzeba ustawić wedlug tej zasady.
_________________
EcoPower by To JA !
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: