Audi A6 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum a6, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

powłok hydrofobowych Regeneracja reflektorów części aut superparts.pl Led Toyota Avensis felgi audi a6 milionczesci warsztat Gdańsk Tarcze, hamulce forum audi a6
Powłoki
hydrofobowe
Regeneracja
reflektorów
superparts.pl
Sklepledowy.pl
Sklep alufelgi
Części A6 C5
AZet Auto Serwis
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[ ABC 2.6 150 KM] kolektor ssący jak sprawdzić?
Autor Wiadomość
kryniek75 


Model: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Rok: 1997
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ABC
Imię: Krzysztof
Wiek: 41
Dołączył: 28 Lis 2013
Posty: 20
Skąd: Łódź
Wysłany: 2016-10-16, 18:58   [ ABC 2.6 150 KM] kolektor ssący jak sprawdzić?

Mam taki problem od niedawna silnik ma podwyższone obroty raz jest 1200,1000,a nieraz normalnie niecałe 800.Jak ma np.1200 wrzucę bieg i na wciśniętym hamulcu popuszczę sprzęgło to spadną do normy tzn.niecałe 800,ale przy następnym skrzyżowaniu jest tak samo.Na diagnostyce wyskoczyło,że zły skład mieszanki,gość powiedział,że przyczyną może być popękany kolektor,dodam,że przepustnica była czyszczona jakieś 10000 tyś temu auto ma LPG.Może ktoś może podpowiedzieć co robić,jak sprawdzić szczelność kolektora ssącego i w razie czego czy mógłby być kolektor od 2.8,czy jednak musi być od 2.6.?Z góry dziękuję za pomoc.Pozdrawiam. <rotfl>
_________________
kryniek75
 
 
Warsztat Audi 

forum

Model: A6 C5
Podwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Sebastian
Wiek: 35
Dołączył: 20 luty 2012
Posty: 1256
Skąd: Mazowieckie
NYGA


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: FWD
Rok: 1999
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ARJ
Dołączył: 10 Sty 2013
Posty: 2
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2016-12-04, 20:34   

Na zapalonym silniku spsikaj dokładnie kolektor plakiem lub samostartem, jeżeli obroty zmienią się (wzrosną) to masz nieszczelność.Co do lpg jeżeli jest na sekwencji to OK, jeżeli zwykła instalacja to może sobie kichnął i otworzył kolektor:)2.6 ma plastikowego ssakaa 2.8 ameliniowego.Można wymienić jest na to patent, ale pamientaj...w razie wymiany na ameliniowy to wiedz że go nie pomalujesz:)no chyba że masz specjalną farbę do amelinium:)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: