Audi A6 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum a6, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Regeneracja reflektorów części aut superparts.pl części aut Led Toyota Avensis felgi audi a6 milionczesci warsztat Gdańsk Tarcze, hamulce forum audi a6
Regeneracja
reflektorów
superparts.pl
gekoczesci.pl
Sklepledowy.pl
Sklep alufelgi
Części A6 C5
AZet Auto Serwis
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[ AAT 2.5 115 KM] Audi 100 problem z EGR błąd 00560
Autor Wiadomość
szakul86


Model: 100 C4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
Napęd: FWD
Rok: 1992
Skrzynia: Manual
Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 3
Skąd: Suwałki
Wysłany: 2016-07-24, 21:37   [ AAT 2.5 115 KM] Audi 100 problem z EGR błąd 00560

Witam wszystkich od kilku lat borykam się z problemem zamuły w mojej audi, objawia się ona przy dłuższej jednostajnej jeździe lub po hamowaniu silnikiem. Vag pokazuje błąd 00560 błąd zaworu egr 17-10 Control difference- Intermittent, dodatkowo w logach statycznych wysoko mierzy przepływka (133), do tej pory egr był zaślepiony a podciśnienie w strzępach. Odbudowałem po koleji podciśnienie i odślepiłem EGR i odziwo zamuła zniknęła i błąd, a przepływka mierzy (60) też ale auto z dołu zrobiło się dziwne po zmianie biegu i dodaniu gazu zastanowi się ok sekundy i dopiero jedzie a przy ruszaniu nawet może zgasnąć jak sie nie przegazuje więc nie jest jeszcze normalnie. Po odłączeniu podciśnienia od gruszki EGRa znowu przepływka mierzy wysoko, wyskakuje błąd i wraca zamuła. Po wielu lekturach zauważyłem że w tych autach można śmiało EGR zaślepiać bez konsekwencji i nawet znajomi posiadacze 100 2.5 TDI mają zaślepione i niema problemu. czy ktoś może zna zasadę działania tego wszystkiego i mógłby mi doradzić coś mądrego.
Dodam jeszcze że wszystkie czujniki przepływomierz łącznie z pompą i nastawnikiem a nawet silnikiem były podmieniane bez efektu tylko turbo zostało moje.


Jeszcze nie wiem na pewno ale po podmiance sterowników (nr 4A0907401) ale z różnym dopiskiem na innej naklejce u mnie D35 a na drugim D49T, przynajmniej błąd po zaślepieniu EGRa umnie zniknął, a w drugim aucie się pojawił. W pon próba w terenie bo dzisiaj już nie mogłem dokonać, mam nadzieje ze będzie różnica. Wszystkich mających jakieś info na temat tych sterowników proszę pisać! Tak se myśle że może jest to wersja komputera na kraje gdzie były wysokie normy spalin np. Szwajcaria i nie pozwala na jakąkolwiek ingerencje w EGR i zaślepienie powoduje błąd, ale to są tylko moje domysły, czekam na wasze pomysły, a w pon napisze co i jak.


Potwierdzam przyczyną był sterownik z oznaczeniem softu D35 nie pozwala on na zaślepienie EGRa, generując błąd 00560 i powodując zamułe. Po wymianie na sterownik z softem D49T problem znikną.
 
 
Warsztat Audi 

forum

Model: A6 C5
Podwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Sebastian
Wiek: 35
Dołączył: 20 luty 2012
Posty: 1256
Skąd: Mazowieckie
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: