Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 all] wahacze

W tym dziale sprawy dotyczące ogólnie zawieszenia, nie przywiązane stricte do konkretnego modelu włącznie z innymi pojazdami.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
incognio
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 314
Rejestracja: 26 paź 2008, 14:57
Lokalizacja: Rz-ow

Post autor: incognio » 13 kwie 2009, 12:55

krzys124, regenerowane aluminiowe wahacze to badziew... bo powiedz mi jak wymienia rozklekotane jablka - musieli by rozgiac dookola a pozniej zacisnac a aluminium ci popeka
mi to tlumaczyl mechanik ze oni cos tam "zbijaja" i robi sie mniejszy luz ale to tylko na chwile - akurat zeby dojechac na gielde i sprzedac auto ;)

tak wiec moze przy normalnym zawieszeniu regenerowanie zdaje egzamin ale w aluminiowym napewno nie
Gdy widze audice to kwice
a ocy mi swicol jak znice


NOWE FOTY!! lampy, felgi 18"
zapraszam do ogladania:
https://a6klub.pl/a6-c5-moja-pistacja-vt4386.htm

krzys124
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 284
Rejestracja: 08 kwie 2009, 09:51
Lokalizacja: zabrze

Post autor: krzys124 » 14 kwie 2009, 19:39

a tego to nie wiem - wiem ze w BMW sie w tych aluminiowych wachaczach wymienia sworznie itd. czyzby audi było z kosmosu ? moze i tak , ale tak jak twierdzi wielu ze oryginalne wachacze bmw w nich sie nie da wymienic sworznia , dopiero w zamiennikach - nie mają racji bo sie je wymienia !! tak byc moze i tu jest sposób , ale jeszcze nie wiem , dopiero audi mam tydzien :mrgreen: za miesiac bede wiedzial prawie wszystko o ty stworze
teraz mercedes w-210 2.7 CDI
Jednak jak nie ma gwiazdy to nie ma jazdy .

Awatar użytkownika
incognio
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 314
Rejestracja: 26 paź 2008, 14:57
Lokalizacja: Rz-ow

Post autor: incognio » 14 kwie 2009, 21:02

tylko wlasnie tu nie chodzi o tulejki bo to zeczywiscie nie problem wymienia, tylko o te tzw "jablka" czyli te ruchome elementy :)
Gdy widze audice to kwice
a ocy mi swicol jak znice


NOWE FOTY!! lampy, felgi 18"
zapraszam do ogladania:
https://a6klub.pl/a6-c5-moja-pistacja-vt4386.htm

Awatar użytkownika
goly191
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2027
Rejestracja: 31 paź 2008, 22:43
Imię: A6 Forum
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: goly191 » 15 kwie 2009, 08:34

zwrócił ktoś uwagę na to iż wahacze od 2001 czyli lifta są inne niż te przed :shock:
na allegro koleś ma wystawione, dwie aukcje jedne przed liftem drugie po, cena inna
http://moto.allegro.pl/item605665920_wa ... er_ss.html
http://moto.allegro.pl/item605668686_wa ... er_ss.html
wie ktoś może coś na ten temat, albo miał styczność z wymianami w obu modelach :?:
bo jakoś nie chce mi się wierzyć, aby były to różne zawieszenia

Ława
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 167
Rejestracja: 13 wrz 2008, 01:18
Lokalizacja: Słupsk _ Irlandia

Post autor: Ława » 15 kwie 2009, 14:58

Różnica wiem że jest na dolnym prostym wachaczu.
Różnica jest w szerokości tuleji do której mocuje się amortyzator i inny jest sworzęń mocowania do zwrotnicy...( obie części są węższe lub szersze, nie pamiętam :oops: )
Tak przynajmniej jest w A4 przed i po lifcie...
<ok>
A4 2.8 ACK 1997/Vectra B 1.6 1998/Passat 2.0 AZM 2002, allroad 2.5 Tdi AKE 2001/Focus II 2.0 Tdci 2006/ Primastar 1.9 Dci 2006 - jest
A6 2.0 Tdi BRE 2007 - jest

Depo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 143
Rejestracja: 07 mar 2009, 00:19
Imię: Robert
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Podlasie
Kontakt:

Post autor: Depo » 15 kwie 2009, 20:20

na 100% niema żadnej różnicy w wachaczach przed i po lifcie to samo zawieszenie jest w A4 jak i passacie sprawdzcie sobie w ETKA

Awatar użytkownika
goly191
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2027
Rejestracja: 31 paź 2008, 22:43
Imię: A6 Forum
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: goly191 » 15 kwie 2009, 20:38

giena pisze:na 100% niema żadnej różnicy w wachaczach przed i po lifcie to samo zawieszenie jest w A4
no widzę zbieżne te wiadomości
kolo na allegro nawet w cenie wyczuł różnicę
z tego co wiadomo, jest inna "zwrotnica" aluminiowa
jak się nie mylę, przed liftem była "żeliwna"
także, chyba faktycznie są one różne :-/

Awatar użytkownika
daniel2207
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 83
Rejestracja: 12 sie 2008, 00:00
Imię: Daniel
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 ALF 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Suwałki/Islandia

Post autor: daniel2207 » 16 kwie 2009, 02:26

Witam napewno jest różnica,bo ostatnio wymieniałem kpl.zawieszenie i kupiłem te z przed liftu a ja mam samochód po lifcie.Nie pasuje tylko dolny prosty wahacz ten co łączy sie z amorem.Nie pasuje sworzeń po lifcie jest on cieńszy ,wiem bo musialem dokupić drugi ,reszta wahaczy taka sama.
AUDI PIęKNO W KAŻDYM CALU.

PRZEWAGA DZIęKI TECHNICE

Ława
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 167
Rejestracja: 13 wrz 2008, 01:18
Lokalizacja: Słupsk _ Irlandia

Post autor: Ława » 16 kwie 2009, 02:30

na 100% niema żadnej różnicy w wachaczach przed i po lifcie
:roll:

numerki w etce to nie wszystko...
Pozdrawiam <piwo>
A4 2.8 ACK 1997/Vectra B 1.6 1998/Passat 2.0 AZM 2002, allroad 2.5 Tdi AKE 2001/Focus II 2.0 Tdci 2006/ Primastar 1.9 Dci 2006 - jest
A6 2.0 Tdi BRE 2007 - jest

Awatar użytkownika
goly191
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2027
Rejestracja: 31 paź 2008, 22:43
Imię: A6 Forum
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: goly191 » 16 kwie 2009, 13:33

daniel2207 pisze:Nie pasuje sworzeń po lifcie jest on cieńszy ,wiem bo musialem dokupić drugi ,reszta wahaczy taka sama.
w końcu konkretna odpowiedz
dobrze wiedzieć, bo byłby zonk przy wymianie

Awatar użytkownika
goly191
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2027
Rejestracja: 31 paź 2008, 22:43
Imię: A6 Forum
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: goly191 » 16 kwie 2009, 22:23

censored pisze:Ja kupiłem dziś 2 wahacze dolne przód TRW - cena 250zł za sztukę
spora coś ta cena
dlaczego nie brałeś LMI w tej cenie :?: tak przecież stoją
a jeżeli można wiedzieć, co się działo, że wymieniłeś :?: :-P
bo walczę z moim luzem w kole i nikt nie potrafi nic na ten temat powiedzieć :-(
byłem wczoraj po raz kolejny na szarpakach, koleś mówi zero luzów na wahaczach i delikatny na drążku, a luz mam po podniesieniu auta luz poziomy :-/ odczuwalne jest luz tylko w czasie jazdy jak np wjeżdżam przy skręconych kołach ja jakieś wzniesienie typu krawężnik (no wiadomo mały)

Awatar użytkownika
goly191
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2027
Rejestracja: 31 paź 2008, 22:43
Imię: A6 Forum
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: goly191 » 16 kwie 2009, 23:03

censored pisze:Ale bez paniki mówił bo póxniej jak porobi inne rzeczy to weźmie go na szarpaki, zgadnij ile był na szarpakach? 1,5 godziny!!
no faktycznie zaszaleli
mój sprawdzał dobry znajomy, co prawda nie przepadam patrzeć jak szarpią za te koła, bo wygląda jakby miało je zaraz wyrwać, dziwi mnie czasami, że opona nie spadnie z koła, bo potrafi ciągnąc za oponę przesuwa cały przód, gdzie na jedno koło naciska jak dobrze pamiętam prawie 0,5 tony
tak ogólnie to Ci tego sporo tam znaleźli :-P

Awatar użytkownika
goly191
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2027
Rejestracja: 31 paź 2008, 22:43
Imię: A6 Forum
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: goly191 » 17 kwie 2009, 22:57

oli80 pisze:8 szt znaczki audi nawet były ale zostały przez fabrykę zeszlifowane
nie no z tego to nie mogłem :lol:
oli80 pisze:Co dziwo to auto przyjechało na tych śmieciach z niemiec :shock:
no pewnie jakiś Polak użytkował :mrgreen:
pochwal się gdzie kupiłeś te LMO :?: czy na pewno ori :?:

Awatar użytkownika
Miden
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15
Rejestracja: 06 wrz 2008, 13:00
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Miden » 17 kwie 2009, 23:56

wszyscy tylko ori.. / a czy jest ktoś kto miał Febi i by narzekał na nie???
Załorzyłem dolny tylni lewy i prawy licze że pojezdze, a górne jeszcze nie wiem jakie kupić w przyszłości. Wybrałem je z racji cena/jakość ale czy one mocno ustępują np takiemu lemforderowi? który ori a może niby china na allegro sprzedawane.

darnok
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 132
Rejestracja: 15 lis 2008, 14:58
Lokalizacja: Poznań/Wielkopolska

Post autor: darnok » 18 kwie 2009, 00:43

Po przeglądzie miałem do wymiany końcówki drążka kierowniczego ale że nieszło rozkręcicić kocówek od drążków więc kupiłem również drążki (tak aby można było wyregulować zbieżność po wymianie. Kupiłem Febi, za drążek około 90zł i końcówkę, za jedną 92zł obie są identyczne ,czyli pasują na lewą lub prawą stronę. Drążek prawy jest krótszy od lewego.
Są magicy którzy aby oszczędzić na drążkach podgrzewają drążek żeby łatwiej można było odkręcić końcówkę ( i to jest błąd bo w drążkach kierowniczych na przegubie kulowym zastosowano plastykową panewkę , więc wiadomo co się z nią stanie po podgrzewaniu!)
TRW ponoć idzie na pierwszy montaż. Ale z tego co wiem to jakością wykonania i materiałem FEBI niewiele mu ustępuje.

Pozdrawiam
Pozdrawiam
Darnok

ODPOWIEDZ

Wróć do „Ogólne”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga