A6 C7 - zmiana zawieszenia z 1BA na niższe
Dziękuję za szybką odpowiedź i sprawdzenie zawieszenia po vin. Gdzieś na forum czytałem że gdy sądzie np. Prawy przód to z automatu może się obniżyć również tył ale tak jak napisałeś teraz pierwsze co zrobię to pojadę na sprawdzenie amortyzatorów na kanale nie było widać żadnych wyciekow ale może wykres coś pokaże. A czy jest możliwe by po uderzeniu tylnym kołem w krawężnik oczywiście bokiem coś się stało z amortycatotem i przez to poszedł by na tym kole uderzonym do góry. Bo niestety do takiego uderzenia bocznego doszło i obmyslam wszystkie opcje
oby było tak jak piszesz. Mam prośbę czy mógłbyś podać mi zestawienie dla mojego auta pod zawieszenie czyli sprężyny i amortyzatory jeśli jest możliwość to prosił bym żebyś uwzględni komfort nie zależy mi na mega twardym i bardzo niskim zawieszeniu jeśli jest możliwość doboru zawieszenia 1BE KOMFORTOWEGO
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15144
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Nie ma problemu, ale auto zostanie na tej samej wysokości co teraz .
[ Dodano: 2019-06-25, 16:43 ]
Na początku zmieniłbym tylko sprężyny, aby wyrównać auto, ponieważ wątpię, aby fabryczne amorki już się skończyły . Spokojnie wytrzumują prawie 300 tysięcy km.
sprężyna prżód: SACHS 993 132
sprężyna tył: SACHS 994 385
[ Dodano: 2019-06-25, 16:43 ]
Na początku zmieniłbym tylko sprężyny, aby wyrównać auto, ponieważ wątpię, aby fabryczne amorki już się skończyły . Spokojnie wytrzumują prawie 300 tysięcy km.
sprężyna prżód: SACHS 993 132
sprężyna tył: SACHS 994 385
Dokładnie. Zrobię tak jak piszesz na latane mam 220tys. Mam nadzieję że amorki będą Oki. Wysokość jaka auto ma teraz jak najbardziej mi pasuje chodziło mi tylko najbardziej o wyrównanie wyrównanie. Powiedz mi tylko czy polecasz jakiegoś konkretnego sprzedawcę tych sprężyn jesl tak to poproszę o link czy poprostu zakupić je na alegroszu
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15144
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Aby było prawdziwe 1BV, to do wymiany amortyzatory oraz sprężyny. Od razu mówię, że nie kupisz tak łatwo zamienników, więc pozostaną używki. Często amorki 1BE i 1BV, to w zamienniku te same części, ale w oryginale mają nieco inne tłumienie. Jeśli chcesz tylko obniżyć auto, to zmień jedynie sprężyny.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15144
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
przód: 8K0411105CN (1x żółty, 1x biały, 2x pomarańczowy)
tył: 8K0511115CQ (1x niebieski, 1x szary, 2x zielony)
Zamienników chyba nie ma, a z używkami też będzie ciężko .
Chyba, że kupisz zestaw Eibach E10-15-018-07-22, który powinien obniżyć auto o ok. 3 cm w SPAM do 1BA, czyli teoretycznie do tego samego poziomu co 1BV.
https://eibach.pl/sprezyny-obnizajace-e ... i-756.html
tył: 8K0511115CQ (1x niebieski, 1x szary, 2x zielony)
Zamienników chyba nie ma, a z używkami też będzie ciężko .
Chyba, że kupisz zestaw Eibach E10-15-018-07-22, który powinien obniżyć auto o ok. 3 cm w SPAM do 1BA, czyli teoretycznie do tego samego poziomu co 1BV.
https://eibach.pl/sprezyny-obnizajace-e ... i-756.html
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga