Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C7] Stuki, ale tylko na początku jazdy zaraz po ruszeniu

Zawieszenie
ODPOWIEDZ
bakutomek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 192
Rejestracja: 08 lut 2019, 10:55
Imię: Tomek
Moje auto: A7 4K
Rocznik: 2018
Nadwozie: Liftback
Silnik: 2.0 DFBA 204KM
Napęd: Brak
Skrzynia: Brak
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: bakutomek » 20 lut 2020, 09:36

mat1324 pisze:Jest to banan od S6/S7/RS6/RS7. Ma sztywniejszą tuleję.
możesz napisać czy ten numer to jest ostatni 4G0407693H czy były przed nim/ po nim numery z innymi końcówkami. zastanawiam się nad montażem tych wahaczy, one będą pasować na 100% tylko mają sztywniejszą tuleję ?

DominikA6C6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 94
Rejestracja: 24 paź 2013, 07:01
Imię: Dominik
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2016
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TFSI 310KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: DominikA6C6 » 20 lut 2020, 10:26

U mnie to samo auto z 17r przebieg 54 tys km i kolo domu na kostcestuka prawa i lewa strona wszystkie stacje diagnostyczne i odwiedzeni mechanicy twierdza ze nie ma nigdzie lizu....jedyne co to sprawdzenie amorow ale je trzeba wyjąć....ale znajac zycie jak bym zmienil to pewnie się nic nie poprawi....sam nie wiem czego szukać

Awatar użytkownika
leszekmw
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 874
Rejestracja: 11 gru 2011, 13:13
Imię: leszek
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2014
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: lublin

Post autor: leszekmw » 20 lut 2020, 13:34

o kurde .. nieźle...
czyli pozostaje tylko pogłaśnianie radia na gorszych nawierzchniach.. :)

Awatar użytkownika
tobi71
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 661
Rejestracja: 27 lis 2015, 21:45
Imię: Bogdan
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2011
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Germany

Post autor: tobi71 » 20 lut 2020, 18:16

Co fakt to fakt, coś nie wypaliło z tym zawieszeniem, stuka jak opętane. Jedyny plus to to że nie opłaca się tego ruszać bo nie ma sensu. Wczoraj dla porównania opuściłem zawieszenie ze standardowego o -20 mm, jazda to jakaś porażka jest, szczególnie w mieście.
A2 1.4 74 PS
A6 C6 2.7 TDI 190 PS
A6 C7 3.0 TDI 245 PS + Stage 1 269PS/589Nm

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15144
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 20 lut 2020, 18:33

A nie lepiej wymienić tuleję na poliuretanową? Będzie sztywno i na pewno nie padnie w krótkim czasie.

Awatar użytkownika
tobi71
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 661
Rejestracja: 27 lis 2015, 21:45
Imię: Bogdan
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2011
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Germany

Post autor: tobi71 » 20 lut 2020, 21:05

Tuleję na pewno warto wymienić lecz z postu wynika że jest wada konstrukcyjna w amortyzatorze i pukanie na nierównościach to standard.
A2 1.4 74 PS
A6 C6 2.7 TDI 190 PS
A6 C7 3.0 TDI 245 PS + Stage 1 269PS/589Nm

bakutomek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 192
Rejestracja: 08 lut 2019, 10:55
Imię: Tomek
Moje auto: A7 4K
Rocznik: 2018
Nadwozie: Liftback
Silnik: 2.0 DFBA 204KM
Napęd: Brak
Skrzynia: Brak
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: bakutomek » 01 mar 2020, 10:23

Przymierzam sie do wymiany tulei w bananach czy podczas przykręcenia trzeba zachowac jakies momenty? Jest jakaś wzmianka o tym w technologii wymiany w elsa? Moze ktos wkleic info na temat jak prawidłowo je wymienić z elsy

Awatar użytkownika
leszekmw
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 874
Rejestracja: 11 gru 2011, 13:13
Imię: leszek
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2014
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: lublin

Post autor: leszekmw » 01 mar 2020, 13:31

ale tak se myślę czasami...
w 2.0 są na pewno inne amorki jak w 3,0...
więc udało im sie spierdzielić i jedne i drugie ? <oklaski>

a widzieliście ten opis usterek w nowej a6b8 jakie się gościowi przytrafiały ? ale trafił na felerny model..

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15144
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 01 mar 2020, 23:44

bakutomek pisze:Przymierzam sie do wymiany tulei w bananach czy podczas przykręcenia trzeba zachowac jakies momenty? Jest jakaś wzmianka o tym w technologii wymiany w elsa? Moze ktos wkleic info na temat jak prawidłowo je wymienić z elsy
Proszę bardzo :).

https://www.dropbox.com/s/wqt46vfe5jvzm ... 6%20C7.pdf

śruba w tulei: 70 Nm + 180*
sworzeń: 140 Nm

[ Dodano: 2020-03-01, 23:44 ]
Dla sprawdzenia zamontowałbym tuleję od RS6, czyli 4H0407183B. Można kupić Lemfordera.

bakutomek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 192
Rejestracja: 08 lut 2019, 10:55
Imię: Tomek
Moje auto: A7 4K
Rocznik: 2018
Nadwozie: Liftback
Silnik: 2.0 DFBA 204KM
Napęd: Brak
Skrzynia: Brak
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: bakutomek » 02 mar 2020, 10:11

mat1324 pisze:
bakutomek pisze:Przymierzam sie do wymiany tulei w bananach czy podczas przykręcenia trzeba zachowac jakies momenty? Jest jakaś wzmianka o tym w technologii wymiany w elsa? Moze ktos wkleic info na temat jak prawidłowo je wymienić z elsy
Proszę bardzo :).

https://www.dropbox.com/s/wqt46vfe5jvzm ... 6%20C7.pdf

śruba w tulei: 70 Nm + 180*
sworzeń: 140 Nm

[ Dodano: 2020-03-01, 23:44 ]
Dla sprawdzenia zamontowałbym tuleję od RS6, czyli 4H0407183B. Można kupić Lemfordera.
jak zwykle profesjonalnie :)

co do tulei zamówiłem już oryginalne AUDI o numerze 4G0407183B /nie chciałem już kombinować z tuleja Lemfordera czy od RS6/. założę mam nadzieję poprawiony model tulei i napisze czy pomogło :)

ps.
zresztą co do Lemfordera to mam mieszane odczucia, z jednej strony mówią że to super jakość i idą na pierwszym montaż a u mnie swojego czasu w VOLVO V50 łączniki stabilizatora nie wytrzymały nawet roku - musiałem kupić oryginały i spokój

[ Dodano: 2020-03-02, 10:11 ]
u mnie coś takiego jak na poniższym filmie , głownie na kostce przy wolnej jeździe:


Awatar użytkownika
leszekmw
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 874
Rejestracja: 11 gru 2011, 13:13
Imię: leszek
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2014
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: lublin

Post autor: leszekmw » 02 mar 2020, 10:16

łooo..ale napierdziela..
u mnie na trelince częstotliwość podobna z tym ze na pewno mniejsza , ale 100 razy ciszej , telefonem by tego nie nagrał w życiu.., normalnie słuchane radio zagłusza w zasadzie..
tutaj jakby ewidentnie już coś luz spory miało..

kiedy będziesz wymieniał ? jestem mocno ciekawy jaki będzie efekt..


ile ori tuleja w audi ?

bakutomek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 192
Rejestracja: 08 lut 2019, 10:55
Imię: Tomek
Moje auto: A7 4K
Rocznik: 2018
Nadwozie: Liftback
Silnik: 2.0 DFBA 204KM
Napęd: Brak
Skrzynia: Brak
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: bakutomek » 02 mar 2020, 11:13

nie wiem czy uda mi się w tym tygodniu wymienić - zależy od mojego mechanika.

co do tulei w bananach to nie ma pewności czy to na 100% to bo na podnośniku zero luzu i na szarpakach w stacji diagnostycznej też /sprawdzane na trzech/

bardziej idę na czuja po przestudiowaniu forum i wpisów w stronach zagranicznych
jest ten dźwięk wkurzający więc coś muszę z tym zrobić :)

co do kosztów bez rabatu 2 tuleje , nowe śruby, nowe nakrętki w sumie ok 700 pln bez rabatu,
ja zamawiałem przez znajomego z ASO to wyszło wszystko coś koło 490 pln

rozważałem jeszcze zakup nowych oryginałów całych wahaczy od RS6,S6 z końcówką H /takowe znalazłem na allegro chyba po 280pln za sztukę/ ale nie końca chciałem zaryzykować z twardszą tuleją. zamienniki odpuściłem na początku.

dam znać

Awatar użytkownika
leszekmw
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 874
Rejestracja: 11 gru 2011, 13:13
Imię: leszek
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2014
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: lublin

Post autor: leszekmw » 02 mar 2020, 11:47

ok..
no to czekamy na relacje po montażu..

tez nie chciałbym za twardych tulei..kiedyś już miałem problemy

DominikA6C6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 94
Rejestracja: 24 paź 2013, 07:01
Imię: Dominik
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2016
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TFSI 310KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: DominikA6C6 » 09 mar 2020, 12:03

No i jak koledzy doszliście co się dzieje z tym zawieszeniem co tak stuka....

Awatar użytkownika
leszekmw
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 874
Rejestracja: 11 gru 2011, 13:13
Imię: leszek
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2014
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: lublin

Post autor: leszekmw » 09 mar 2020, 13:32

cały czas dochodzimy... ;)
tylko jak na razie bez skutku...

teraz czekamy na info od bakutomek ..

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C7 (2011-2018)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga