[A6 C7] Stuki, ale tylko na początku jazdy zaraz po ruszeniu
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15144
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
W tych wykryli wadę fabryczną i mają znaczek STOP, który zabrania ich dalszego stosowania/sprzedawania. Z tego co wiem, to w A4 i A5 były problemy z tulejami, które były za małe i powodowały drgania powyżej 120 km/h, ponieważ nie były w stanie utrzymać koła w jednym położeniu. W polifcie zwiększono średnicę tulei o centymetr i było w porządku. Tutaj (tj. w C7) też zakazali stosowania pierwszych tulei, więc coś musi być na rzeczy. Oprócz tego mogą być słyszalne stuki oraz odczuwalne gorsze prowadzenie.
[ Dodano: 2020-02-06, 17:51 ]
Niektórzy pakowali poliuretany, aby był spokój na dłużej albo aby nie wymieniać wahaczy na nowsze, czyli z większą tuleją.
[ Dodano: 2020-02-06, 17:51 ]
Niektórzy pakowali poliuretany, aby był spokój na dłużej albo aby nie wymieniać wahaczy na nowsze, czyli z większą tuleją.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 192
- Rejestracja: 08 lut 2019, 10:55
- Imię: Tomek
- Moje auto: A7 4K
- Rocznik: 2018
- Nadwozie: Liftback
- Silnik: 2.0 DFBA 204KM
- Napęd: Brak
- Skrzynia: Brak
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: WARSZAWA
Dzięki za pomoc o to chodziłomat1324 pisze:lewy banan: 4G0407693D » 4G0407693F » 4G0407693J » 4G0407693L
prawy banan: 4G0407694D » 4G0407694F » 4G0407694J » 4G0407694L
Z literką F są zabronione i bezwzględnie były wymieniane jeśli było podejrzenie, że powodują stuki itp. Na wahaczu może być jeszcze starsze oznaczenie, które jest nadawane przez fabrykę.
tuleja: 4G0407183 » 4G0407183A » 4G0407183B
Tuleja bez literki na końcu też jest zabroniona.
Wahacze są takie same. Oczywiście S6 i RS6 mają je nieco inne, ale wiadomo dlaczego .
Mam jeszcze pytanko o taki numer 4G0407693H pomiędzy którymi numerami był montowany?
Witam, znam dobrze te gluche pukanie w chłodne dni. Za dużo by opisywać całą moją walkę z Serwisami.U mnie stukała strona kierowcy na małych poprzecznych nierównosciach, kostce. (Czasem było cicho) moja diagnozą Amor puka. Dopiero w trzecim serwisie w Niemczech potwierdzili moją diagnozę i wymienili obydwa przednie Amory tanio pewnie nie było bo to Pneumatyka,dobrze że była gwarancja przebieg 70 tys. Po wymianie wszystko ustało. Mój spokój trwał 1rok i 8 miesięcy i przejechaniu 38 tys. I problem powrócił. Znów to samo strona kierowcy puka, w chłodne dni jak auto postoi trochę pojawiaja się stuki, jak trochę pojeżdżę wyraźnie cichną ale nadal są. Poczytałem na Niemieckim forum i bardzo dużo ludzi ma z tym problem (Stukanie Amortyzatorów Pneumatycznych!!) Jest to z pewnością wada konstrukcjyjna Amora do której audi się nie przyznaję.wyczytałem też że zostały wniesione wnioski do sądu w tej sprawie. Myślę o sprzedaży auta, bo nie mam zamiaru wkurzać się i płacić krocie za Nowy amor który nawet dwa lata nie jest w stanie wytrzymać. (Nigdy więcej PNEUMATYKI!!!!) POZDRAWIAM SERDECZNIE.
Audi A6 4g C7 Avant 3.0 BITDI 393ps i 770NM
- leszekmw
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 874
- Rejestracja: 11 gru 2011, 13:13
- Imię: leszek
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2014
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: lublin
Baksik223 problem jest w tym ze tak samo jest przy normalnym zawiasie , a nawet chyba częściej są problemy z pukaniem przy normalnym zawiasie.
ale w normalnym tez sa obstawiane amortyzatory z tym ze na razie jeszcze nikt ich nie wymiał.
mi to stykanie specjalnie nie przeszkadza bo jeżdżę raczej po równych drogach poza tym jest dość ciche.
najbardziej słyszę je jak przejeżdżam powoli po trelince pod garażem ze 100m , jak jadę po polnej drodze na działkę..
ale w normalnym tez sa obstawiane amortyzatory z tym ze na razie jeszcze nikt ich nie wymiał.
mi to stykanie specjalnie nie przeszkadza bo jeżdżę raczej po równych drogach poza tym jest dość ciche.
najbardziej słyszę je jak przejeżdżam powoli po trelince pod garażem ze 100m , jak jadę po polnej drodze na działkę..
Nie wiedziałem że problem jest też w Normalnym zawiasie . Dziś byłem znowu w serwisie I kierownik mechaników powiedział że to normalne iż przy niższych temperaturach słychać stukanie amorów i że to dotyczy wszystkich modelów a6, a7, a8. Prawda jest taka że jak dla mnie jest to niedopuszczalne w autach tej klasy,rozumiem że może coś się zacząć dziać z zawiasem przy 200tys kilometrów ale nie przy przebiegach 40 czy 70 tys. Ciekawe jak w najnowszych modelach będzie, czy coś poprawili ktoś wie? Ps pytałem o koszt nowego amora pneumatycznego cena z zamontowaniem 1500€ ktoś wie ile w pl kosztuje taki oryginalny do a6 4g c7?
Audi A6 4g C7 Avant 3.0 BITDI 393ps i 770NM
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga