Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

obliżenie o 3-4 cm w audi a6 c7

Zawieszenie
ODPOWIEDZ
nygus069
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 192
Rejestracja: 30 sty 2012, 18:50
Imię: tomasz
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2011
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 TDI 136KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: nygus069 » 14 kwie 2018, 20:58

Dzięki za info ,na temat Eibacha słyszałem to samo . Jak będę modził z zawiasem to się do Ciebie odezwę . Pozdrawiam

anthill
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 11
Rejestracja: 13 lis 2017, 22:17
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: anthill » 14 kwie 2018, 21:44

Ja kupiłem te sprężyny ale nie zdążyłem wymienić bo mój znajomy mechanik, który zadeklarował się mi to zrobić nie znalazł jeszcze wolnego czasu (bo niby nie jest to sprawa pilna) i tak leżą mi w garażu. Kupiłem nowe Sachs i pewnie już nie będę zakładał bo jakoś przed wakacjami pewnie będę rozglądał się za nowym autem. Jeśli byłbys zainteresowany sprężynami nieco taniej niż w sklepie to pewnie mógłbym sprzedać :) mogc sprzedac w calosci 2.0 190km czarny sline panorama

nygus069
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 192
Rejestracja: 30 sty 2012, 18:50
Imię: tomasz
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2011
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 TDI 136KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: nygus069 » 16 kwie 2018, 20:10

Dzięki ale masz avanta-inne klasy wagowe

marcintuchola
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 10
Rejestracja: 26 cze 2013, 11:46
Lokalizacja: Tuchola

Post autor: marcintuchola » 06 sty 2019, 22:59

mat1324 pisze:Wiem, że masz 1BA :). Twoja A6 jest w kolorze czarnym i została wyprodukowana 17.07.2014 :p Z tego co odczytałem, to z przodu masz klasę wagową 0JJ, a z tyłu 0YM. Przy przejściu na inne zawieszenie klasy wagowe też się zmieniają. Według ETKI powinieneś mieć klasę wagową 0JJ » 0JG / 0JH oraz 0YM » 0YK / 0YL. Oznaczyłem kolorami przód i tył. Jeśli chodzi o twoje bieżące spreżyny, to masz założone dobre, czyli od 1BA.

Musiałbyś kupić taki zestaw sprężyn dla 1BE (0JG + 0YK):
- przód: 8K0 411 105 EC (1 pasek fioletowy, 2 paski pomarańczowe),
- tył: 8K0 511 115 HB (1 pasek zielony, 1 pasek szary, 1 pasek niebieski).

Lub trochę niżej niż teraz, ale minimalnie wyżej niż wcześniejsze zestawienie (0JH + 0YL):
- przód: 8K0 411 105 ED (1 pasek fioletowy, 3 paski pomarańczowe),
- tył: 8K0 511 115 HC (1 pasek zielony, 1 pasek szary, 2 paski niebieskie).

W ASO każda z tych sprężyn kosztuje ok. 440 zł za sztukę. Jeśli auto dobrze siądzie, to należałoby wymienić też amortyzatory, ponieważ nie będą one pracować na 100%, bo nadwozie będzie niżej. Auto będzie sztywniejsze, ale amorki będą dziwnie bujać autem. Osobiście spróbowałbym pierwszego zestawu <okok>.
Witam widziałem ze pomogles jednymu koledze w doborze sprezyn. Chciałbym u siebie założyć sprezyny od 1BE, oryginalnie mam 1BA a dwa lata temu założyłem H&R - 40mm i mam za twardo... Ogolnie moje auto to Audi A6 C7 245km 2013r Avant Na przód 1235kg na tył 1330 kg. Mógłbyś podać mi numery spreżyn od 1BE? bede wdzieczny. pozdrawiam

anthill
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 11
Rejestracja: 13 lis 2017, 22:17
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: anthill » 06 sty 2019, 23:50

W razie gdyby nasze wersje sprężyn były zbieżne (wybrałem opcje nr 1) to mam do sprzedania nowe sprężyny Sachs. Sprężyny kupiłem i czekały na wymianę bo jak zawsze brak czasu aż w końcu auto sprzedałem a sprężyny zostały :) oddam w przystępnej cenie taniej niż w sklepie ;)

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15144
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 18 sty 2019, 19:04

marcintuchola, jak podeślesz mi VIN, to mogę dobrać :). Wątpię, aby sprężyny od 2.0 TDI pasowały do 3.0 TDI, ale kto wie.

[ Dodano: 2019-01-08, 23:21 ]
Jednak nie będą pasować od 2.0 TDI :).

[ Dodano: 2019-01-18, 19:04 ]
8K0411105EE (przód) -> SACHS 993 134
8K0511115HD (tył) -> SACHS 994 387

Kolega jest już po wymianie, ale podaję również tutaj numery sprężyn, bo może komuś się przydadzą :). Z tego co wiem, to ładnie siadło i co najważniejsze równo.

marcintuchola
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 10
Rejestracja: 26 cze 2013, 11:46
Lokalizacja: Tuchola

Post autor: marcintuchola » 18 sty 2019, 21:44

Dokladnie auto siadło równo 70cm do najwyższego punktu błotnika ;)

Obrazek Obrazek
Ostatnio zmieniony 18 sty 2019, 22:18 przez marcintuchola, łącznie zmieniany 1 raz.

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15144
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 18 sty 2019, 22:19

Kolejny sukces :). Edytowałem posta, aby zdjęcia lepiej się wyświetlały, a po kliknięciu w nie były większe.

PIotrek425
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 16
Rejestracja: 11 wrz 2016, 08:11
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: PIotrek425 » 20 sty 2019, 23:43

Panowie (i Panie):
Prośba o informację czy taki zestaw sprężyn podejdzie (i zrobi robotę) przy A6C7 2.0 ultra diesel 190PS
https://allegro.pl/oferta/sprezyny-spor ... 7148283393
W razie potrzeby podaję VIN: WAUZZZ4G6EN208125
Jeżeli nie to to co polecacie?
Dzięki z góry za informację!
Piotrek

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15144
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 21 sty 2019, 14:00

Wolałbym bazować na oryginalnych sprężynach albo ich zamiennikach. Zawsze mogę Ci dopasować zawieszenie 1BE np. tak jak koledze powyżej :). Przy zmianie sprężyn warto wymienić amorki na sportowe.

PIotrek425
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 16
Rejestracja: 11 wrz 2016, 08:11
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: PIotrek425 » 21 sty 2019, 15:53

mat1324, Jeżeli byłbyś tak uprzejmy to prośba o dopasowanie:)
Co do amorów: a nie lepiej poczekać aż seryjne przy krótszych sprężynach się wytłuką i wtedy wymienić?
Luźno pytam-w Leonie 1M FR założyłem sprężyny eibacha lata temu na seryjne amory (z tym, że FR ma już seryjnie inne sprężyny i amory niż zwykły) i przez lata nie miałem problemu. Ba, nadal jest ok:)

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15144
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 21 sty 2019, 19:01

Oczywiście, że można poczekać aż się wytłuką :). Przy zmianie samych sprężyn auto pójdzie w dół, ale nadal będzie bujać się, bo amorki zostają stare.

[ Dodano: 2019-01-21, 19:01 ]
Do Twojego auta należy założyć:
- przód: 8K0411105EC, np. SACHS 993 132
- tył: 8K0511115HA, np. SACHS 994 384

Oczywiście możesz kupić w innym sklepie :). Akurat w tym komplet będzie kosztował niecałe 500 zł. Po zamontowaniu takich sprężyn auto siądzie jak koledze powyżej. Od razu po zmianie będzie trochę wyżej niż docelowo, ale po kilkuset km sprężyny trochę usiądą i będzie <okok>. Można byłoby wsadzić 1BV, ale będzie twardo i wtedy bez zmiany amorków się nie obejdzie. Dodatkowo trzeba byłoby bazować na nowych częściach z ASO albo używkach, które będzie ciężko znaleźć, bo 2.0 TDI z 1BV to taki biały kruk.

PIotrek425
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 16
Rejestracja: 11 wrz 2016, 08:11
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: PIotrek425 » 21 sty 2019, 21:18

mat1324, myślę, że 1BE będzie wystarczająco:) Felga jest 19" i nie chciałbym za dużo stracić na komforcie.
Do pojeżdżenia w zakrętach mam inne auto- w przypadku Audi zależy mi tak naprawdę tylko na tym, żeby auto siadło i lepiej wyglądało.
Ten Sachs na pewno wart rozważenia i sporo tańszy od Eibacha (chyba takie właśnie kupię).

cork
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 18
Rejestracja: 25 mar 2018, 10:18
Imię: Cork
Moje auto: A6 C8
Rocznik: 2019
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 TDI
Napęd: Quattro
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kościan

Post autor: cork » 05 mar 2019, 14:41

to ja również się podkleję pod temat : Moje auto A6C7 AVant 2014 190 ultra chcę obniżyć o około 3cm , najlepiej samymi sprężynami - znalazłem coś takiego: Eibach E10-15-018-06-22 czy będą pasować do mojego auta ??

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15144
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 05 mar 2019, 16:50

Sprawdź tylko jaki masz nacisk na przedniej osi (1140 kg vs. 1200 kg). Znajdziesz to na tabliczce z masami.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C7 (2011-2018)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga