obliżenie o 3-4 cm w audi a6 c7
Ja kupiłem te sprężyny ale nie zdążyłem wymienić bo mój znajomy mechanik, który zadeklarował się mi to zrobić nie znalazł jeszcze wolnego czasu (bo niby nie jest to sprawa pilna) i tak leżą mi w garażu. Kupiłem nowe Sachs i pewnie już nie będę zakładał bo jakoś przed wakacjami pewnie będę rozglądał się za nowym autem. Jeśli byłbys zainteresowany sprężynami nieco taniej niż w sklepie to pewnie mógłbym sprzedać mogc sprzedac w calosci 2.0 190km czarny sline panorama
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 10
- Rejestracja: 26 cze 2013, 11:46
- Lokalizacja: Tuchola
Witam widziałem ze pomogles jednymu koledze w doborze sprezyn. Chciałbym u siebie założyć sprezyny od 1BE, oryginalnie mam 1BA a dwa lata temu założyłem H&R - 40mm i mam za twardo... Ogolnie moje auto to Audi A6 C7 245km 2013r Avant Na przód 1235kg na tył 1330 kg. Mógłbyś podać mi numery spreżyn od 1BE? bede wdzieczny. pozdrawiammat1324 pisze:Wiem, że masz 1BA . Twoja A6 jest w kolorze czarnym i została wyprodukowana 17.07.2014 Z tego co odczytałem, to z przodu masz klasę wagową 0JJ, a z tyłu 0YM. Przy przejściu na inne zawieszenie klasy wagowe też się zmieniają. Według ETKI powinieneś mieć klasę wagową 0JJ » 0JG / 0JH oraz 0YM » 0YK / 0YL. Oznaczyłem kolorami przód i tył. Jeśli chodzi o twoje bieżące spreżyny, to masz założone dobre, czyli od 1BA.
Musiałbyś kupić taki zestaw sprężyn dla 1BE (0JG + 0YK):
- przód: 8K0 411 105 EC (1 pasek fioletowy, 2 paski pomarańczowe),
- tył: 8K0 511 115 HB (1 pasek zielony, 1 pasek szary, 1 pasek niebieski).
Lub trochę niżej niż teraz, ale minimalnie wyżej niż wcześniejsze zestawienie (0JH + 0YL):
- przód: 8K0 411 105 ED (1 pasek fioletowy, 3 paski pomarańczowe),
- tył: 8K0 511 115 HC (1 pasek zielony, 1 pasek szary, 2 paski niebieskie).
W ASO każda z tych sprężyn kosztuje ok. 440 zł za sztukę. Jeśli auto dobrze siądzie, to należałoby wymienić też amortyzatory, ponieważ nie będą one pracować na 100%, bo nadwozie będzie niżej. Auto będzie sztywniejsze, ale amorki będą dziwnie bujać autem. Osobiście spróbowałbym pierwszego zestawu .
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15144
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
marcintuchola, jak podeślesz mi VIN, to mogę dobrać . Wątpię, aby sprężyny od 2.0 TDI pasowały do 3.0 TDI, ale kto wie.
[ Dodano: 2019-01-08, 23:21 ]
Jednak nie będą pasować od 2.0 TDI .
[ Dodano: 2019-01-18, 19:04 ]
8K0411105EE (przód) -> SACHS 993 134
8K0511115HD (tył) -> SACHS 994 387
Kolega jest już po wymianie, ale podaję również tutaj numery sprężyn, bo może komuś się przydadzą . Z tego co wiem, to ładnie siadło i co najważniejsze równo.
[ Dodano: 2019-01-08, 23:21 ]
Jednak nie będą pasować od 2.0 TDI .
[ Dodano: 2019-01-18, 19:04 ]
8K0411105EE (przód) -> SACHS 993 134
8K0511115HD (tył) -> SACHS 994 387
Kolega jest już po wymianie, ale podaję również tutaj numery sprężyn, bo może komuś się przydadzą . Z tego co wiem, to ładnie siadło i co najważniejsze równo.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 10
- Rejestracja: 26 cze 2013, 11:46
- Lokalizacja: Tuchola
Dokladnie auto siadło równo 70cm do najwyższego punktu błotnika
Ostatnio zmieniony 18 sty 2019, 22:18 przez marcintuchola, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 16
- Rejestracja: 11 wrz 2016, 08:11
- Lokalizacja: Łowicz
Panowie (i Panie):
Prośba o informację czy taki zestaw sprężyn podejdzie (i zrobi robotę) przy A6C7 2.0 ultra diesel 190PS
https://allegro.pl/oferta/sprezyny-spor ... 7148283393
W razie potrzeby podaję VIN: WAUZZZ4G6EN208125
Jeżeli nie to to co polecacie?
Dzięki z góry za informację!
Piotrek
Prośba o informację czy taki zestaw sprężyn podejdzie (i zrobi robotę) przy A6C7 2.0 ultra diesel 190PS
https://allegro.pl/oferta/sprezyny-spor ... 7148283393
W razie potrzeby podaję VIN: WAUZZZ4G6EN208125
Jeżeli nie to to co polecacie?
Dzięki z góry za informację!
Piotrek
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 16
- Rejestracja: 11 wrz 2016, 08:11
- Lokalizacja: Łowicz
mat1324, Jeżeli byłbyś tak uprzejmy to prośba o dopasowanie:)
Co do amorów: a nie lepiej poczekać aż seryjne przy krótszych sprężynach się wytłuką i wtedy wymienić?
Luźno pytam-w Leonie 1M FR założyłem sprężyny eibacha lata temu na seryjne amory (z tym, że FR ma już seryjnie inne sprężyny i amory niż zwykły) i przez lata nie miałem problemu. Ba, nadal jest ok:)
Co do amorów: a nie lepiej poczekać aż seryjne przy krótszych sprężynach się wytłuką i wtedy wymienić?
Luźno pytam-w Leonie 1M FR założyłem sprężyny eibacha lata temu na seryjne amory (z tym, że FR ma już seryjnie inne sprężyny i amory niż zwykły) i przez lata nie miałem problemu. Ba, nadal jest ok:)
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15144
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Oczywiście, że można poczekać aż się wytłuką . Przy zmianie samych sprężyn auto pójdzie w dół, ale nadal będzie bujać się, bo amorki zostają stare.
[ Dodano: 2019-01-21, 19:01 ]
Do Twojego auta należy założyć:
- przód: 8K0411105EC, np. SACHS 993 132
- tył: 8K0511115HA, np. SACHS 994 384
Oczywiście możesz kupić w innym sklepie . Akurat w tym komplet będzie kosztował niecałe 500 zł. Po zamontowaniu takich sprężyn auto siądzie jak koledze powyżej. Od razu po zmianie będzie trochę wyżej niż docelowo, ale po kilkuset km sprężyny trochę usiądą i będzie . Można byłoby wsadzić 1BV, ale będzie twardo i wtedy bez zmiany amorków się nie obejdzie. Dodatkowo trzeba byłoby bazować na nowych częściach z ASO albo używkach, które będzie ciężko znaleźć, bo 2.0 TDI z 1BV to taki biały kruk.
[ Dodano: 2019-01-21, 19:01 ]
Do Twojego auta należy założyć:
- przód: 8K0411105EC, np. SACHS 993 132
- tył: 8K0511115HA, np. SACHS 994 384
Oczywiście możesz kupić w innym sklepie . Akurat w tym komplet będzie kosztował niecałe 500 zł. Po zamontowaniu takich sprężyn auto siądzie jak koledze powyżej. Od razu po zmianie będzie trochę wyżej niż docelowo, ale po kilkuset km sprężyny trochę usiądą i będzie . Można byłoby wsadzić 1BV, ale będzie twardo i wtedy bez zmiany amorków się nie obejdzie. Dodatkowo trzeba byłoby bazować na nowych częściach z ASO albo używkach, które będzie ciężko znaleźć, bo 2.0 TDI z 1BV to taki biały kruk.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 16
- Rejestracja: 11 wrz 2016, 08:11
- Lokalizacja: Łowicz
mat1324, myślę, że 1BE będzie wystarczająco:) Felga jest 19" i nie chciałbym za dużo stracić na komforcie.
Do pojeżdżenia w zakrętach mam inne auto- w przypadku Audi zależy mi tak naprawdę tylko na tym, żeby auto siadło i lepiej wyglądało.
Ten Sachs na pewno wart rozważenia i sporo tańszy od Eibacha (chyba takie właśnie kupię).
Do pojeżdżenia w zakrętach mam inne auto- w przypadku Audi zależy mi tak naprawdę tylko na tym, żeby auto siadło i lepiej wyglądało.
Ten Sachs na pewno wart rozważenia i sporo tańszy od Eibacha (chyba takie właśnie kupię).
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga