Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C6] zawieszenie pneumatyczne - funkcje serwisowe

Zawieszenie
SlaVkoEG
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 29
Rejestracja: 28 lis 2019, 17:29
Lokalizacja: new york

Post autor: SlaVkoEG » 14 kwie 2020, 09:36

Dzięki bardzo! To jest czas u Ciebie czy informacja zaczerpnięta z jakiegoś katalogu? <okok> <okok> <okok>

ollyon86
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 338
Rejestracja: 09 maja 2012, 10:22
Imię: olyon86
Moje auto: A7 4G
Rocznik: 2017
Nadwozie: Liftback
Silnik: 3.0 TDI 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ollyon86 » 14 kwie 2020, 10:41

Jest to czas mierzony u mnie w samochodzie.

Rafik0117
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 17 kwie 2020, 20:50
Lokalizacja: Strzyżów

Post autor: Rafik0117 » 17 kwie 2020, 21:32

Witam jest w stanie ktoś mi pomóc? Zacznę od tego że z VCDS mam do czynienia 2 dni według waszych instrukcji chciałem skalibrować i obniżyć moja a6 bo prawy przód był zawsze 1.5 cm wyżej jak reszta na każdym pozomie czy to dynamik czy lift, ale mam pewne problemy już nie pamiętam wszystkiego po kolei ale po drugiej czy trzeciej kalibracja udało się uzyskać jednakowe wartości w VCDS czyli 270mm to realne pomiary były całkiem inne,czyli Lewy przód +5mm Prawy +25 Lewy tył +15mm i prawy +14mm. Z racji tego że się uczę trochę pomyślałem i zrobiłem tak, do wymiarów które mierzyłem dla sterownika podczas kalibracji dodałem te różnice, i fajnie bo auto siadło równo tyle ile chciałem czyli 355mm na 3 kołach ale prawy przód 25mm wyżej bo wartość którą musiałbym wpisać żeby było równo z wszystkimi to 434 a pozwala tylko 416 :[ . Może ktoś wie co i jak i pomoże da się jakoś czujniki kalibrować ? Tak po prawdzie udało mi się go wyrównać ale po januszowemu czyli uginając łącznik czujnika z wahaczem, <wysmiewacz> a wartości w VCDS były masakrycznie rozbieżne ale dziś podczas wymiany zawieszenia stwierdziłem że tak nie może być, wyprostowałem łącznik a PP znów do góry wyżej 15mm wyżej jak tył.

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15144
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 17 kwie 2020, 22:53

Wpisuje się rzeczywiste pomiary (nadkole <-> środek felgi), a sterownik sam będzie dążył do wyrównania, bo ma zapisane fabryczne wysokości.

Rafik0117
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 17 kwie 2020, 20:50
Lokalizacja: Strzyżów

Post autor: Rafik0117 » 18 kwie 2020, 10:21

To nic nie daje po takiej kalibracji PP jest 15mm wyżej moge to skorygować żeby było równo (w ten sposób że do wartości mierzonej podczas kalibracji dodaje własnie róznice 15mm ) ale tylko tyle później już nie mogę opuścić reszty bo PP nie pozwala. jeśli by ktoś pomógł to zrobię kalibracje jeszcze raz według instrukcji pokaże scren z wartościami i wymiary rzeczywiste.

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15144
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 18 kwie 2020, 10:37

Spróbuj robić to na raty, więc wyrównuj etapami, a nie od razu 15 mm.

Rafik0117
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 17 kwie 2020, 20:50
Lokalizacja: Strzyżów

Post autor: Rafik0117 » 18 kwie 2020, 16:51

Nie czytajcie moich poprzednich wypocin wszystko się udało teraz za 2 razem. Co było źle robione ? Auto nie stało w idealnym poziomie. Mój błąd. <glupek>

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15144
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 18 kwie 2020, 20:38

To chyba wiadome, że auto musi stać na poziomej powierzchni :).

Litek5
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 22 kwie 2022, 20:54
Imię: Krzysztof
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Toruń

Re: [A6 C6] zawieszenie pneumatyczne - funkcje serwisowe

Post autor: Litek5 » 07 lis 2022, 20:26

cześć, (A6C6 avant 3.0 sline) może ktoś wie jakie wysokośći w mm ma mieć moje auto , bo coś wysoko wg mnie stoi tył , w trybie "comfort" zmierzyłem przód 380mm, a tył 400mm.
Czy da się to jakoś wyrównać, czy za duża różnica, lub czy tak ma być i jest to prawidłowe?

artek76
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 03 lut 2020, 20:27
Imię: Artur
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2008
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: WWL

Re: [A6 C6] zawieszenie pneumatyczne - funkcje serwisowe

Post autor: artek76 » 16 sie 2023, 20:57

Witam.

Dodano po 1 godzinie 51 minutach 30 sekundach:
Witam. Czy ktoś jest w stanie mi pomóc? Zrobiłem głupi błąd robiłem adaptacje zawieszenia po wymianie dwuch tylnych miechów. Mój błąd to robienie adaptacji na włączonym trybie podnośnika i zaświeciła się pomarańczowa kontrolka przestało się podświetlać regulacja zawieszenia i nie mogę wyłączyć trybu podnośnika. Czy jest dla mnie jakiś ratunek? <beczy>

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga