Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Zmiana zawieszenia z 1BA na 1BE

Zawieszenie
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Adrian1989
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 39
Rejestracja: 18 sty 2013, 21:15
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: Adrian1989 » 09 sty 2014, 14:47

wiem że napewno jest całe nowe zawieszenie amorki sprężyny dlatego myślałem nad zostawieniem amortyzatorów a zmianą tylko sprężyn :) a autko to Avant z quattro ;) i myślałem żeby znaleść te orginalne sprężyny z 1BE ale nigdzie nie ma albo ja nie wiem jak i gdzie szukać ;)

R.K.O.
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 280
Rejestracja: 19 cze 2011, 10:06
Lokalizacja: łódzkie/świętokrzyskie/śląskie

Post autor: R.K.O. » 09 sty 2014, 15:00

Jak Q no to nie ma sie co dziwotac ;)
Do ośki jest masa tego a do Q to towar deficytowy niestety :(
Ale zgadza się - wystarczą same springi od 1BE, chociaz może Ci go troszeczke bujać - z racji ciut miękkszych amorów ;) trzeba uważać na zeskokach ;)
1.8 Turbo znam jak własną kieszeń. Obecnie Garret GT28RS, wtryski 350ccm, Remap VTG, DP, IC N. W planach Zakucie Wossnerr i GT56RS. Służę VAS`em.

BLACK EDITION Mod poczatek ----->

Regulamin Punkt 27

Awatar użytkownika
Adrian1989
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 39
Rejestracja: 18 sty 2013, 21:15
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: Adrian1989 » 09 sty 2014, 15:58

nic może znajde jakieś nieorginalne spręzyny obniżające ;) dzięki za informacje:)

krts
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 159
Rejestracja: 23 lut 2013, 15:27
Lokalizacja: piaseczusets

Post autor: krts » 16 sty 2014, 18:34

ja jestem dziś po wymianie sprężyn jakich wcześniej pisałem.
tył padł katalogowo o 20mm ale przód ... tragedia.. wisi jak koza na wysokość 68-69cm licząc od podłoża do błotnika.
wątpię by to się ułożyło prawdopodobnie sprężyny za twarde na większe masy nacisku.

R.K.O.
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 280
Rejestracja: 19 cze 2011, 10:06
Lokalizacja: łódzkie/świętokrzyskie/śląskie

Post autor: R.K.O. » 18 sty 2014, 17:20

Z początku u mnie było to samo, ze dziób był sporo wyżej niż tył , ale usiadł....
Moze pośmiegaj 2 tygodnie i wtedy pomyślimy. Jednak, rzeczywiscie moze , byc sytuacja , ze springi które kupiłes były rozkompletowane i np. przednie 1BE od 2.5 a tył od 1.8.... w każdy mrazie springi do 1.8T są wsadzane do 1.9 i 2.0 reszta ma inne.

A tak nawiasem.. moze stary dobry sposób w polonezach truckach sie rpzyda XD 3 pustaki żużlowe na kipe i zadna zaspa nie straszna - bo bedzie docisk jak w F1 :P
1.8 Turbo znam jak własną kieszeń. Obecnie Garret GT28RS, wtryski 350ccm, Remap VTG, DP, IC N. W planach Zakucie Wossnerr i GT56RS. Służę VAS`em.

BLACK EDITION Mod poczatek ----->

Regulamin Punkt 27

krts
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 159
Rejestracja: 23 lut 2013, 15:27
Lokalizacja: piaseczusets

Post autor: krts » 18 sty 2014, 18:50

wcale nie siadło, już myślałem że to przez odboje ale sprawdziłem i mają luz i się na nich sprężyna nie zawiesza.
wsadziłem sprężyny od kolegi z passata poszedł w dół aż za dużo;)
trochę się wkurzyłem ale cóż.
przód o oznaczeniach 1x brąz 2x niebieski. jednak mi nie posadził auta.

R.K.O.
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 280
Rejestracja: 19 cze 2011, 10:06
Lokalizacja: łódzkie/świętokrzyskie/śląskie

Post autor: R.K.O. » 18 sty 2014, 19:53

To wygląda na to , ze to jednak przód od innego kompletua tył od innego. Ja nadal jestem zdania, ze te kolorki to nijak mają sie do prawdy. Może pozmieniali kolory w danym roku i o :( czapa
1.8 Turbo znam jak własną kieszeń. Obecnie Garret GT28RS, wtryski 350ccm, Remap VTG, DP, IC N. W planach Zakucie Wossnerr i GT56RS. Służę VAS`em.

BLACK EDITION Mod poczatek ----->

Regulamin Punkt 27

bboykoti
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 457
Rejestracja: 19 gru 2010, 22:11
Imię: Dawid
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Solec Kujawski

Post autor: bboykoti » 18 sty 2014, 23:39

Mogłeś trochę pojeździć, chociaż jeden dzień po dziurach czy coś żeby się ułożyło. To są twardsze sprężyny i po opuszczeniu lewarka na pewno się nie ułożą od razu.

Jaką masz kategorie wagową na przód?? 0JH?? Jest na wlepce w bagażniku??

1BE to tylko 20mm a teraz to Ci auto usiadło z 40 jak nie więcej. Nawet nie wiesz co za sprężyny włożyłeś. Trochę druciarstwo ;/

Pozdro
Było A6 C5 1.8T:
stage1 189KM 280Nm :D
Jest A6 C6 2.0T:
stage1 215KM 320Nm
stage2 280KM 400Nm

krts
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 159
Rejestracja: 23 lut 2013, 15:27
Lokalizacja: piaseczusets

Post autor: krts » 19 sty 2014, 01:43

tak 0JH po założeniu zrobiem ok.50 km po trasie i na nastepny dzień z rana stał tak samo.
druciarstwo.... może i tak poszukam 1be z mniejszym naciskiem na oś w przyszłości albo coś się trafi.

R.K.O.
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 280
Rejestracja: 19 cze 2011, 10:06
Lokalizacja: łódzkie/świętokrzyskie/śląskie

Post autor: R.K.O. » 19 sty 2014, 09:17

Najrozsądniejszym rozwiazaniem bedzie poszukać 1BE ale kompletu. I najlepiej aby zostały wyciągniete z jakiegoś dawcy. Sam wyjmowałem z dawcy czesci razem ze sprzedajacym - cały zestaw 1BE. To gorący towar bo bym Ci pomógł, ale dawno juz poszedł. Jesli jednak chciałbyś jeszcze nizej - ostatnio na alledrogo był cały komplet do benzyny czerwonych sprężyn bodajże Koni. na pewno -30mm całość a co wiecej nie wiem. Cena zgora - komplet 450zł z przesyłką.....
1.8 Turbo znam jak własną kieszeń. Obecnie Garret GT28RS, wtryski 350ccm, Remap VTG, DP, IC N. W planach Zakucie Wossnerr i GT56RS. Służę VAS`em.

BLACK EDITION Mod poczatek ----->

Regulamin Punkt 27

krts
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 159
Rejestracja: 23 lut 2013, 15:27
Lokalizacja: piaseczusets

Post autor: krts » 19 sty 2014, 11:49

cały komplet ( oczywiście sprężyny) kupiłem... były z 1.9 TDI bo sprzedającemu było za nisko. wg. etki nie ma podziału benzyna/diesel 0JH mam we wlepce i wg. kropek na sprężynie także jest to 0JH.

R.K.O.
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 280
Rejestracja: 19 cze 2011, 10:06
Lokalizacja: łódzkie/świętokrzyskie/śląskie

Post autor: R.K.O. » 19 sty 2014, 12:29

To coś mi tu nie gra.... a nie ma np. różnicy jak sie springa w druga strone załozy?? Moze omyłkowo zamienione są i bach ?? hmm??
1.8 Turbo znam jak własną kieszeń. Obecnie Garret GT28RS, wtryski 350ccm, Remap VTG, DP, IC N. W planach Zakucie Wossnerr i GT56RS. Służę VAS`em.

BLACK EDITION Mod poczatek ----->

Regulamin Punkt 27

bboykoti
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 457
Rejestracja: 19 gru 2010, 22:11
Imię: Dawid
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Solec Kujawski

Post autor: bboykoti » 19 sty 2014, 14:37

No według oznaczeń powinno być ok :) Brązowy i 2 niebieskie jest do 0JH. Muszę zobaczyć u siebie czy będzie to samo.

Skoro to z 1.9 to 1.8T też powinno siąść, przecież wagowo to będą podobne silniki. Może faktycznie mogłeś dłużej pojeździć na nich jak R.K.O radzi.

Pozdro
Było A6 C5 1.8T:
stage1 189KM 280Nm :D
Jest A6 C6 2.0T:
stage1 215KM 320Nm
stage2 280KM 400Nm

R.K.O.
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 280
Rejestracja: 19 cze 2011, 10:06
Lokalizacja: łódzkie/świętokrzyskie/śląskie

Post autor: R.K.O. » 19 sty 2014, 19:15

NIe żebym był upierdliwym sku....synem XD ale hmm sprawdź czy w dobrą strone sa załozone czy czasem nie odwrotnie :x Mam sąsiada mechanika, który troche łapie system, ze kiedys mu sie zdarzyło odwrotnie założyć w A4 - po piwie był XD i auto siedziało wysoko. Bo rantowy zwój nie wszedł tam gdzie trzeba. Może jednak? A jak nie no to juz nie wiem albo czepiam sie za bardzo :P Wyeliminujmy wszystko zanim kupisz kolejny zestaw :)
1.8 Turbo znam jak własną kieszeń. Obecnie Garret GT28RS, wtryski 350ccm, Remap VTG, DP, IC N. W planach Zakucie Wossnerr i GT56RS. Służę VAS`em.

BLACK EDITION Mod poczatek ----->

Regulamin Punkt 27

gepard
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 79
Rejestracja: 25 sty 2012, 21:01
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: gepard » 20 sty 2014, 17:13

A ja jednak mało wierzyłem w te oznaczenia i zakupiłem na przód używany komplet amorów ze springami firmy FK w bardzo ładnym stanie. Efekt przeszedł moje oczekiwania. Auto poszło w dół o ok 4 cm a miało 3. Między nadkole a oponę wchodzi ledwie palec wskazujący.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga