Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C5 Quattro] tylne zawieszenie, tyleje wahaczy

Zawieszenie
Zbój
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 269
Rejestracja: 17 sie 2014, 21:28
Lokalizacja: Siedlce/Parczew

Post autor: Zbój » 22 gru 2016, 19:21

Radzę Ci wymienić też tuleje na drążkach regulacji zbieżności bo potrafią zapiec się w nich śruby i nieda sie poprawnie wyregulować grometrii... Moim zdaniem lepiej zamówić komplet.Założyć i zapomnieć o zawieszeniu przez pare lat ;)

Awatar użytkownika
xpbit
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 611
Rejestracja: 07 mar 2009, 09:41
Imię: Łukasz
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2012
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUD 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rybno k/Działdowa

Post autor: xpbit » 12 sty 2017, 19:48

Zbój pisze:Radzę Ci wymienić też tuleje na drążkach regulacji zbieżności bo potrafią zapiec się w nich śruby i nieda sie poprawnie wyregulować grometrii... Moim zdaniem lepiej zamówić komplet.Założyć i zapomnieć o zawieszeniu przez pare lat ;)
miałem już geometrie ustawianą "milion" razy także wszystkie śruby pracują normalnie :]
druga sprawa jest taka że też nie chce przesadzać z inwestycjami w 20 letnie auto jeśli coś jest sprawne jeszczę :>

wymieniłem te tuleje tylko na wahaczach i na zwrotnicach łącznie 12 tulejek

kosztowało mnie to 628zł (przesyłka pobraniowa gratis)
tulejki marki strongflex i też z tej strony od nich zamówiłem.

zapakowane solidnie każde tuleje opisane do czego i posegregowane same tulejki w sobie wyglądały jakoś konkretnie ładne kolorowe itd :] he

w kpl był jeszcze smar również jakiś ich marki strongflex, było go o tyle więcej że jeszcze zostało po montażu :]

ogólnie nie ustawiłem jeszcze geometri bo z przodu jeszcze kilka rzeczy muszę poprawić i tak narazie mniej więcej mi mechanik ustawił także co do jazdy na wprost się nie wypowiem i do reakcji na podmuchy <rotfl>

natomiast to co czuć od razu że tył podczas jazdy jedno że jest twardszy ale bez przesady nie aż tak dużo (tulejki żółte "sport") ale też czuć że jest o wiele sztywniej w samym prowadzeniu się tylnej osi co uważam za duży plus

jeżdżę na 15" w zimę i wszystko w miarę normalnie niweluje nierówności wyboje itd ciężko tu zauważyć jakąś wielką różnicę pomiędzy ponadrywanymi seryjnymi tulejkami :]
więc spokojnie można montować nie zrobi się z auta jakiś wóz drabiniasty <rotfl>

pozdrawiam <rotfl>
_________________________________ Audi Quattro______________________________

zlin 526
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1
Rejestracja: 15 sty 2020, 08:59
Lokalizacja: Lublin

Post autor: zlin 526 » 15 sty 2020, 09:07

Witam
Temat już jest stary, ale może ktoś z Was będzie wiedział. Mam podobne autko t/j Passata B5 synchro czyli z identycznym tylnym zawieszeniem jak A6 C5 quattro.
Chodzi mi o tuleje zwronicy, jest ich 4 na stronę - identyczne. W ETCE to 8E0 505 172 A . Ale znalazłem Lemfordera o oznaczeniu 25881 01 i jest to teoretycznie tuleja do A4 B5 quattro o oznaczeniu z ETKI 8D0 505 171.
I teraz pytanie: czy to jest to samo? Wygląda identycznie. Wydaje mi się, że są to zamienniki, ale czy na pewno?

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15144
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 15 sty 2020, 20:34

Podaj numer VIN tego Passata albo podeślij mi go na PW, to sprawdzę numery i poszukam zamienników. Raczej nie będą to zamienniki, bo różnią się średnicą zewnętrzną o 4 mm, więc nie wciśniesz ich w zwrotnicę. Chyba dostępne są tuleje Febi.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga