Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C5 2.4] poliuretanowe elementy zawieszenia

Zawieszenie
Mauros88
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 129
Rejestracja: 22 lut 2016, 19:00
Lokalizacja: Bielsko Biała

Post autor: Mauros88 » 21 cze 2016, 22:15

tez jestem ciekaw jakie wrazenia z jazdy szczegolnie w allroadzie

spawn_mateo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 42
Rejestracja: 08 maja 2010, 10:22
Lokalizacja: london

Post autor: spawn_mateo » 07 sty 2017, 22:29

Ja zalozylem tylko ze w c6 w dodatku na air suspention caly przod plus tuleje na belce przedniej. Lepiej czuje sie auto lepiej sie prowadzi mam zalozone komforty twardosc 80 nie 90zolte tylko czerwone z strongflexa. Geometria cala idzie sie pasc tym bardziej ze belke trzeba czasem przestawic na geometri. Jedyne co zastanawiam sie jak dlugo pozyje tuleja z wahacza przedniego dolnego. Bo tam go dzwiga i opuszcza ale te akurat mam zolte 90. No i adaptacje pneumatyki trzeba robic. Da sie wszystko z gleby na kobylkach jesli o belke chodzi tylko dobrze podwiesic silnik na tylnych uszach jedno pod rura dolotu do turbo drugie pod zbiorniczkiem plynu chlodzacego. Poduchy skrzyni odkrecic przednie poluzowac i belka wychodzi cacy. Wrazenia z jazdy hmmm. Dokladniej sie prowadzi bardziej czuly. Przyjemniej. Pewniej. Pare miechow mam im jak dla mnie super. Mialem tuleje na gornych pozrywane i belka jedna tuleja robila puk puk przy cofaniu ruszaniu i skrecie na hampsie. Teraz mysle o tyle bo zaczelo byc slychac jak zimno tez poly wsadze caly set.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
tom

pearl1985
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 149
Rejestracja: 21 lut 2016, 19:09
Lokalizacja: Starachowice

Post autor: pearl1985 » 07 sty 2017, 22:43

spawn_mateo dzięki wielkie za opinię! To przekonywuje mnie do tego, że jak u siebie będę wymieniać amorki ze sprężynami + nowe wachacze to wrzucę od razu poliuretany calutki set przód i tył!

Awatar użytkownika
xpbit
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 611
Rejestracja: 07 mar 2009, 09:41
Imię: Łukasz
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2012
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUD 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rybno k/Działdowa

Post autor: xpbit » 12 sty 2017, 19:57

śmiało wstawiaj poliuretany :>

ja wstawiłem prawie cały tył i jakiegoś dyskomfortu nie ma wcale, a autko o wiele stabilniejsze i sztywniejsze :]

tulejki kupiłem firmy strongflex i jak narazie złego słowa powiedzieć nie mogę <lol>
_________________________________ Audi Quattro______________________________

spawn_mateo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 42
Rejestracja: 08 maja 2010, 10:22
Lokalizacja: london

Post autor: spawn_mateo » 21 sty 2017, 15:56

Maly update nie polecam tylko tulei poly na przedni wahacz tam gdzie wchodzi mocowanie amortyzatorarozjechala sie zmienilem na ori reszta cacy. Mysle ze jakby ktos montowal to trzeba by talerzyki dac bo za bardzo nie ma jej co dociskac. Reszta jest klasa zwlaszcza banan czy gorne wahacze. Tylko ta jedna tuleja. Zaczela mi ciezko kierownica chodzic auto stalo sie niestabilne ciagle musialem kontry robic. Zajzalem pod autko a tuleja wychodzi bokami. Podkladki po bokach by zalatwily sprawe ale ja mam air suspention takze spodziewalem sie tego. Mimo wszystko dalej polecam. Na tulei ori i reszta poly autko cacy.
tom

Awatar użytkownika
xpbit
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 611
Rejestracja: 07 mar 2009, 09:41
Imię: Łukasz
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2012
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUD 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rybno k/Działdowa

Post autor: xpbit » 21 sty 2017, 23:45

mój cały tył na poliuretanach od strongflex śmiga elegancko już ustawiłem geometrie i tyłek trzyma się drogi perfekcyjnie :]

teraz jeszcze na banany muszę kupić po tulejce bo niestety FEBI miękkie jak chińczyk a poliuretana mogę zawsze wybić i wstawić do kolejnego :> także z LMO rezygnuję, a protestuję te poliuretanki bo na prawdę ciekawa sprawa <lol>
_________________________________ Audi Quattro______________________________

mas0n
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 266
Rejestracja: 27 lis 2012, 17:18
Imię: Dawid
Moje auto: 100 C4
Rocznik: 1992
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 115KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: mas0n » 02 sty 2019, 17:00

spawn_mateo, jak z perspektywy czasu? Warto? Mam do zrobienia zawieszenie, a że późnej chce robić lepsze hamulce, to wydaje mi się racjonalne

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga