Podwyższenie zawieszenia
Re: Podwyzszenie zawieszenia
Obecne mam sachs 170 811 więc nie takie jak powinny być chyba. Z tego co ustaliłem to fabrycznie powinny być OE 4B0412031BM np SACHS 557 839 lub obecnie jest zamiennik Sachs 557 837 (ale on nie jest podobno wzmocniony jak ten 557 839). Chcę wymienić amory i sprężyny, aby mieć spokojną głowę na dłuższy czas. Te co mam teraz to ja ich nie zakładałem, już takie były kilka lat temu jak kupiłem to auto. W tym roku pękła mi sprężyna z tych 1 brązowy i 3 niebieskie. Kupiłem jakieś sprężyny KYB'a, ale przód usiadł jeszcze niżej, może nie były pod wersję automatu tylko manual, sam już nie wiem.
Podsumuję trochę : amorki - OE 4B0412031BM np SACHS 557 839 lub zamiennik sachs 557 837
Sprężyny - 8D0411105FH lub 1x brązowy, 2x szary ale te modele nie są dostępne chyba już, jedynie pozostaje szukać używki.
Znalazłem natomiast coś takiego i sam już nie wiem co będzie pasować:
https://www.autodoc.pl/sachs/1232983
SACHS
Kod produktu:
997 832
8D0 411 105 AT sprężyna śrubowa
1 pasek barwny
2 paski barwne
F >> 4B-W-037 283 żółty
brąz 2 PR-1BA/0JJ
PR-1BH/0JJ
Lub https://www.autodoc.pl/sachs/1234569
8D0 411 105 BA sprężyna śrubowa
dla samochodów z wyposażeniem do jazdy na złych drogach
1 pasek barwny
3 paski kolorowe zolty
braz 2 PR-0JJ
Podsumuję trochę : amorki - OE 4B0412031BM np SACHS 557 839 lub zamiennik sachs 557 837
Sprężyny - 8D0411105FH lub 1x brązowy, 2x szary ale te modele nie są dostępne chyba już, jedynie pozostaje szukać używki.
Znalazłem natomiast coś takiego i sam już nie wiem co będzie pasować:
https://www.autodoc.pl/sachs/1232983
SACHS
Kod produktu:
997 832
8D0 411 105 AT sprężyna śrubowa
1 pasek barwny
2 paski barwne
F >> 4B-W-037 283 żółty
brąz 2 PR-1BA/0JJ
PR-1BH/0JJ
Lub https://www.autodoc.pl/sachs/1234569
8D0 411 105 BA sprężyna śrubowa
dla samochodów z wyposażeniem do jazdy na złych drogach
1 pasek barwny
3 paski kolorowe zolty
braz 2 PR-0JJ
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15144
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Re: Podwyzszenie zawieszenia
Ogólnie Sachs nie produkuje już sportowych amorków do C5, a numery, które podałeś są kompromisem pomiędzy 1BA a 1BE. Sprężyny musiałbyś szukać używanych, bo te co podałeś spowodują, że auto pójdzie sporo do góry i będziesz miał przód bardzo zadarty.
Re: Podwyzszenie zawieszenia
Znalazłem używki 1 brązowy i 2 szare o nr 8B0411105FJ z etki wyszło OJK (one chyba od diesla 3.0) , długość ich wychodzi 30cm, wspomniałeś, że ona są o klasę mocniejsze od OJJ 1 brązowy i 3 niebieskie. Czy jak założę je na te nowe SACHS 557 839 OE 4B0412031BM, to nie będzie mocno siedział przód? sorry za to marudzenie.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15144
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Re: Podwyzszenie zawieszenia
Auto pójdzie wyżej niż było fabrycznie. Teraz pewnie Ci leży przód, więc różnica będzie spora. Amorki też będą dobre.
Re: Podwyzszenie zawieszenia
Dzięki wielkie za pomoc, wielkie piwo dla ciebie. Jak to zmontuję to się pochwalę.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 59
- Rejestracja: 04 paź 2020, 07:54
- Imię: Tomasz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2004
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AWT 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Częstochowa
Re: Podwyzszenie zawieszenia
Hej kolego od sprężyn.
czy jest szansa że i mi pomożesz ?
mam 1BV i jest masakra.
chciałbym wrócić na zwykły standard, 1BA jeśli dobrze czytam.
Czyli auto 20-30mm do góry oraz bardziej komfortowe amortyzatory. Na tyle mam butle LPG jeśli to coś zmienia.
mój VIN.
WAUZZZ4B85N006665
czy jest szansa że i mi pomożesz ?
mam 1BV i jest masakra.
chciałbym wrócić na zwykły standard, 1BA jeśli dobrze czytam.
Czyli auto 20-30mm do góry oraz bardziej komfortowe amortyzatory. Na tyle mam butle LPG jeśli to coś zmienia.
mój VIN.
WAUZZZ4B85N006665
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15144
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Re: Podwyzszenie zawieszenia
Ogarniemy . Nie chcesz 1BE?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 59
- Rejestracja: 04 paź 2020, 07:54
- Imię: Tomasz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2004
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AWT 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Częstochowa
Re: Podwyzszenie zawieszenia
Wolę serię mimo że koza to lubię mieć wygodnie i nie zawadzać o wszystko na drodze. Z tym napędem to nawet by pasowało go podnieść i zrobić mini allroad :P
Wiem że prowadzenie ucierpi
Wiem że prowadzenie ucierpi
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15144
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Re: Podwyzszenie zawieszenia
Jutro podeślę numery.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 59
- Rejestracja: 04 paź 2020, 07:54
- Imię: Tomasz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2004
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AWT 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Częstochowa
Re: Podwyzszenie zawieszenia
I jak tam jest szansa na te numery ?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15144
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Re: Podwyzszenie zawieszenia
PRZÓD:
- sprężyna: SACHS 998 428
- amortyzator: SACHS 557 837
- osłony + odboje: SACHS 900 075
TYŁ:
- sprężyna: SACHS 996 958
- amortyzator: BILSTEIN 19-184067
- odbój: FEBI BILSTEIN 19282
Niestety, ale na tył nie ma do Ciebie amorków. Dlatego zaproponowałem Bilsteina. Możesz wsadzić coś innego np. Monroe, KYB itp. Na tył też nie ma zestawu odbojów i trzeba ratować się takim Febim. Wszystko pozostałe jest takie samo jak masz teraz, więc jak górne mocowanie przedniego amorka jest dobre, to może zostać. Dobrałem sprężyny, ale nie daję 100% gwarancji, że jak zatankujesz do pełna oba zbiorniki, to że auto nie siądzie delikatnie za mocno. Z przodu dałem klasę wagową niżej, a z tyłu klasę wagową wyżej, bo nie było już zamienników, aby tylko podnosić tył o dwa w górę.
- sprężyna: SACHS 998 428
- amortyzator: SACHS 557 837
- osłony + odboje: SACHS 900 075
TYŁ:
- sprężyna: SACHS 996 958
- amortyzator: BILSTEIN 19-184067
- odbój: FEBI BILSTEIN 19282
Niestety, ale na tył nie ma do Ciebie amorków. Dlatego zaproponowałem Bilsteina. Możesz wsadzić coś innego np. Monroe, KYB itp. Na tył też nie ma zestawu odbojów i trzeba ratować się takim Febim. Wszystko pozostałe jest takie samo jak masz teraz, więc jak górne mocowanie przedniego amorka jest dobre, to może zostać. Dobrałem sprężyny, ale nie daję 100% gwarancji, że jak zatankujesz do pełna oba zbiorniki, to że auto nie siądzie delikatnie za mocno. Z przodu dałem klasę wagową niżej, a z tyłu klasę wagową wyżej, bo nie było już zamienników, aby tylko podnosić tył o dwa w górę.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 59
- Rejestracja: 04 paź 2020, 07:54
- Imię: Tomasz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2004
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AWT 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Częstochowa
Re: Podwyzszenie zawieszenia
dziękuje uprzejmie.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga