Audi A6 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum a6, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Warsztat samochodowy Usuwanie filtrów DPF i układów AdBlue SCR WRC części samochodowe OC/AC OC/AC Sklep online samochodowych Led Toyota Avensis warsztat Gdańsk Tarcze, hamulce forum audi a6
Skrzynie
biegów
Usuwanie
DPF i AdBlue
Pompy paliwa
Przepustnice
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
MOTONET
Części online
Sklepledowy.pl
AZet Auto Serwis
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
Zapieczona sruba pomoc!!
Autor Wiadomość
puchaty106 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2010
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Dominik
Dołączył: 27 Wrz 2012
Posty: 51
Skąd: Lubuskie
Wysłany: 2016-03-21, 21:22   Zapieczona sruba pomoc!!

Witam
Mam problem ze śrubą na przedniej zwrotnicy na gorze gdzie trzyma dwa wahacze 1 długa śruba która nie chce się poddać próbowałem WD-40 Coca-Cola nafta itd. grzać zbyt nie można bo sa gumy na sworzniach.
Może już ktoś wykręcał tą śrubę może są jakieś sposoby??
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
kamil666 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BMK
Imię: Kamil
Pomógł: 47 razy
Dołączył: 01 Wrz 2013
Posty: 1235
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-03-21, 21:39   

Ty masz problem ze śrubą czy nakrętką? Nie wyciągniesz śruby dopóki nie poluzujesz dolnych śrub z wahaczy. Najpierw poluzowanie, albo nawet wykręcenie śrub dolnych od sworzni, ja je delikatnie odkręcałem, a następnie delikatnie uderzałem młotkiem żeby wybić sworzeń delikatnie do góry. Wtedy ta długa śruba dostaje luzu i powinna wyjść - dać się wybić z tego co pamiętam. Daj bliższe info czy o to chodzi. :)
_________________
Zapnijcie pasy. Zanosi się na ciężką noc.
 
 
puchaty106 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2010
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Dominik
Dołączył: 27 Wrz 2012
Posty: 51
Skąd: Lubuskie
Wysłany: 2016-03-21, 21:55   

Nakretka idzie bez problem chodzi o ta dluga srube ale nie luzowalem tych sworzni.
Moze racja sworznie tez zaciskaja.

[ Dodano: 2016-03-21, 22:10 ]
A ta dluga sruba trzyma na calej dlugosci wgint czy tylko nakretka ja trzyma i po wykreceniu nakretki wystarczy ja wybic czy wykrecac?
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
kamil666 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BMK
Imię: Kamil
Pomógł: 47 razy
Dołączył: 01 Wrz 2013
Posty: 1235
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-03-22, 18:13   

Wydaje mi się, że tylko na początku trzyma nakrętka, później się wybijała. Zobacz czy ona się obkręca i delikatnie kręcąc śrubę próbuj ją delikatnie wybijac.
_________________
Zapnijcie pasy. Zanosi się na ciężką noc.
 
 
b22 



Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
Napęd: FWD
Rok: 2006
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BPP
Imię: Darek
Wiek: 28
Dołączył: 03 Kwi 2014
Posty: 87
Skąd: zachodniopomorskie
Wysłany: 2016-03-22, 20:37   

Dokładnie tak jak kolego wyżej opisuje tez miałem problem z ta śruba.. obręcanie i jednoczesne wybijanie powinno się udac :) bynajmniej mi się udało pozdro
 
 
yaszczur 



Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 AGA 165KM
Napęd: FWD
Rok: 1999
Skrzynia: Manual
Imię: Paweł
Pomógł: 41 razy
Wiek: 30
Dołączył: 04 Cze 2014
Posty: 708
Skąd: Kraków
Wysłany: 2016-03-22, 22:07   

Dobrze zalać WD-40, odczekać i próbować odkręcać jednocześnie pobijając. Najlepszą robotę zrobiłby klucz pneumatyczny.
_________________
Pozdrawiam...
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
enduro7 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 AQD 193KM
Napęd: Quattro
Rok: 1999
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AQD
Pomógł: 29 razy
Dołączył: 03 Lut 2010
Posty: 1403
Skąd: warminsko-mazurskie
Wysłany: 2016-03-22, 22:09   

jak jest zapieczona to bez pneumatycznego młotka udarowego możę być ciężko
na siłę nie próbuj wykręcać bo urwiesz musisz ją wybijać dużo delikatnych uderzeń i pójdzie - nafta i itd
pózniej oczywiście nowa śruba
 
 
Kris30 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 2005
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BLB
Imię: Krzysiek
Dołączyła: 25 Lip 2015
Posty: 60
Skąd: Zachodnia Polska
Wysłany: 2016-03-25, 21:41   

U mnie skończyło się na wizycie u ślusarza, podbiło mi to koszt i czas naprawy zawieszenia. Niestety podczas produkcji nie pomyśleli i w żaden sposób nie zabezpieczyli tej śruby, która nawet w młodych autach z niskim przebiegiem zapieka się od soli, błota itd.
 
 
bendzji 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: FWD
Rok: 2001
Skrzynia: Multitronic
Kod silnika: AML
Imię: Michał
Pomógł: 326 razy
Wiek: 33
Dołączył: 14 Kwi 2012
Posty: 5721
Skąd: Września
Wysłany: 2016-03-25, 22:32   

https://www.youtube.com/watch?v=TvCanD6uEtQ
_________________
=== A6 C5 2.4 AML Multitronic i A4 B5 1.8T AWT Tiptronic ===
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
bap80 


Model: Allroad C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: Quattro
Rok: 2010
Skrzynia: Automat
Kod silnika: CAND
Imię: Oleksandr
Wiek: 37
Dołączył: 21 Sie 2016
Posty: 2
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2017-08-07, 11:37   

Mogę dodać, że są specjalistyczne narzędzia, ale koszt 300-500€:
VAS6085 KLANN KL-0250-40 Abdrücker für Klemmschraube
71440 Kunzer Klemmschraubenwerkzeug Oberlenkerwechsel
7KSA14 Kunzer Klemmschraubenlösewerkzeug
 
 
Domin80 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 2006
Skrzynia: Multitronic
Kod silnika: BRE
Imię: Dominik
Dołączył: 15 Cze 2017
Posty: 25
Skąd: Dolnośląskie
Wysłany: 2017-08-08, 15:13   

U mnie tydzień pryskania wd40 i pneumat jej nie chce ruszyć. Bez wyciągnięcia zawiechy na stół raczej sie nie uda :(
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: