Audi A6 / A7 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 
 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Usuwanie filtrów DPF i układów AdBlue SCR WRC części samochodowe OC/AC OC/AC warsztat Gdańsk Tarcze, hamulce forum audi a6
Usuwanie
DPF i AdBlue
Pompy paliwa
Przepustnice
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
werden.pl
moto market
AZet Auto Serwis
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
Wymiana oleju, uszczelki misy
Autor Wiadomość
hleb23 


Model: A6 C4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AEL 140KM
Napęd: Quattro
Rok: 1996
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AEL
Imię: Damian
Dołączył: 01 Maj 2018
Posty: 4
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2018-05-02, 22:51   Wymiana oleju, uszczelki misy

Bardzo proszę o podpowiedź. Musze wymienic olej wraz z uszczelką misy. Spust oleju zawsze jest w najniższym punkcie misy -czy w tym przypadku jest z dodatkowym "wężem" idącym do góry? Nie widzę nigdzie inego "spustu". Poza tym w warunkach garażowych chce wymienic uszczelke misy, proszę mnie poprawić jeśli źle myśle.
1. spuścić olej
2. zdjąc koła i postawić na kobyłkach
3. podeprzeć sanki podnośnikiem
4. odkręcić tylne śruby sanek i poluzować przednie
5. opuścić sanki podnośnikiem robiąc dostęp do miski-powinna wyjść
6. odkręcić śruby dookoła misy (20szt)
Z góry dziękuje za pomoc
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Mateusz
Pomógł: 432 razy
Wiek: 25
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 7449
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2018-05-02, 23:13   

Z miski zleci prawie cały olej, ponieważ korek nie jest na dnie, tylko z boku.

Śrub jest 24, a nie 20 <okok> .

Uszczelka miski054 103 609
Podkładka korka: N 013 849 2 (14x20)
 
 
hleb23 


Model: A6 C4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AEL 140KM
Napęd: Quattro
Rok: 1996
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AEL
Imię: Damian
Dołączył: 01 Maj 2018
Posty: 4
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2018-05-02, 23:56   

Dziękuję za poprawienie. Sama wymiana uszczelki tak jak opisałem? To może głupie ale nie mogę znaleźć na pierwszy rzut oka spustu, widzę tylko od spodu miski srube wraz z wężem idącym do góry, pewnie coś od ciśnienia albo turbo
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
repek92 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI BAU 180KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Marcin
Pomógł: 45 razy
Wiek: 26
Dołączył: 23 Lip 2013
Posty: 1656
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2018-05-03, 06:45   

Właśnie ta śruba z wężem się spuszcza olej.
_________________
Audi To Nie Marka - To Styl Zycia !
 
 
hleb23 


Model: A6 C4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AEL 140KM
Napęd: Quattro
Rok: 1996
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AEL
Imię: Damian
Dołączył: 01 Maj 2018
Posty: 4
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2018-05-03, 07:39   

Właśnie o to mi chodziło, jestem w domu. Jeszcze jedno, przy wymianie uszczelki konieczny demontaz rozrusznika? Dobrze opisałem wymiane uszczelki?
 
 
repek92 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI BAU 180KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Marcin
Pomógł: 45 razy
Wiek: 26
Dołączył: 23 Lip 2013
Posty: 1656
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2018-05-04, 11:07   

Co do rozrusznika to musisz sam ocenić czy będzie ci kolidował. Ale myślę że nie. Zobacz u ciebie czy nie jest wyciśnięty też silikon bo jeśli jest to będziesz musiał też się w niego zaopatrzyć.
_________________
Audi To Nie Marka - To Styl Zycia !
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
hleb23 


Model: A6 C4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AEL 140KM
Napęd: Quattro
Rok: 1996
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AEL
Imię: Damian
Dołączył: 01 Maj 2018
Posty: 4
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2018-05-05, 14:50   

Jeszcze jedno, dostanę się po zdjęciu michy do pompy oleju żeby wymienić uszczelke czy muszę czekac do wymiany rozrządu bo i tak trzeba zwalac?
 
 
ryba80 


Model: A6 C4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 1996
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AEL
Pomógł: 1 raz
Wiek: 38
Dołączył: 30 Lip 2009
Posty: 88
Skąd: warm-maz Działdowo okolice
Wysłany: 2018-06-24, 11:19   

Jeżeli chodzi ci o uszczelkę pod pompą oleju to rozrząd też trzeba zwalać, łącznie z miską olejową więc najlepiej naprawy połączyć żeby bez sensu nie zwalać miski olejowej 2x. Ja u siebie zwalałem całe sanki razem z wahaczami, wbrew pozorom może i jest więcej roboty ale dobry dostęp, nie trzeba się zbędnie denerwować w czasie pracy.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: