Audi A6 / A7 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 
 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Usuwanie filtrów DPF i układów AdBlue SCR WRC części samochodowe OC/AC OC/AC warsztat Gdańsk Tarcze, hamulce forum audi a6
Usuwanie
DPF i AdBlue
Pompy paliwa
Przepustnice
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
werden.pl
moto market
AZet Auto Serwis
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
Wyłączenie błędu halogenów
Autor Wiadomość
cinek2000 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Automat
Imię: Marcin
Dołączył: 14 Sie 2018
Posty: 12
Skąd: Aleksandrów Kujawski
Wysłany: 2018-09-13, 20:33   Wyłączenie błędu halogenów

Tak jak w temacie.
Chciał bym wyłączyć błąd przepalonych żarówek halogenów bo mam w ich miejsce wstawione ledy.

Address 09: Cent. Elect. Labels: 4F0-910-279.lbl
Part No SW: 4F0 910 279 HW: 4F0 907 279
Component: ILM Fahrer H14 0080
Revision: 00000000 Serial number: 4F0907279
Coding: 0012121
Shop #: WSC 02335 785 00200
VCID: 66C28E045167CC7173-8032

Subsystem 1 - Part No: 4F1 910 113 Labels: 1KX-955-119.CLB
Component: Wischer AudiC6 H05 0150
Coding: 00062736
Shop #: WSC 02335

Subsystem 2 - Part No: 4E0 910 557 Labels: 8K0-955-559.CLB
Component: REGENLICHTSENSORH10 0050
Coding: 00141886
Shop #: WSC 02335

2 Faults Found:
01496 - Bulb for Fog-Lamps; Left (L22)
010 - Open or Short to Plus
Freeze Frame:
Fault Status: 01101010
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Reset counter: 93
Mileage: 262136 km
Time Indication: 0
Date: 2018.09.13
Time: 19:04:00

01500 - Bulb for Fog-Lamps; Right (L23)
010 - Open or Short to Plus
Freeze Frame:
Fault Status: 01101010
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Reset counter: 93
Mileage: 262136 km
Time Indication: 0
Date: 2018.09.13
Time: 19:04:00

Można to jakoś VCDS'em wyłączyć? Dopiero go dziś zainstalowałem więc proszę o pomoc ;)
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Mateusz
Pomógł: 432 razy
Wiek: 25
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 7419
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2018-09-13, 20:45   

Nie ma takiej opcji <uoee> .
 
 
cinek2000 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Automat
Imię: Marcin
Dołączył: 14 Sie 2018
Posty: 12
Skąd: Aleksandrów Kujawski
Wysłany: 2018-09-13, 21:29   

A szkoda :|

Czyli pozostaje podłączyć żarówkę. Tylko pytanie czy ma to znaczenie jaką ? Może być to np W5W ?
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
tomnik 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI CANA 190KM
Napęd: FWD
Rok: 2009
Skrzynia: Manual
Kod silnika: CANA
Imię: Tomek
Pomógł: 8 razy
Wiek: 46
Dołączył: 17 Wrz 2010
Posty: 164
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2018-09-14, 11:21   

cinek2000 napisał/a:
Czyli pozostaje podłączyć żarówkę. Tylko pytanie czy ma to znaczenie jaką ?
Dodatkowe obciążenie powinno być tak dobrane, aby wraz z odbiornikiem głównym osiągały próg, przy którym informacja o uszkodzonej żarówce nie będzie wyświetlana. Podaj wartość natężenia prądu pobieranego przez zamiennik led, który zainstalowałeś.
Sprawdź też ewentualne działanie tzw. zimnej diagnozy - włącz zapłon (nie włączaj świateł przeciwmgielnych) i obserwuj światła przeciwmgielne. Zimna diagnoza spowoduje błyski stroboskopowe zamienników co około 30 sek. Tego efektu nie zlikwidujesz. Nie ma możliwości wyłączenia tej funkcji w opcjach "kodowania" sterownika.
 
 
Tekero 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.4 177KM
Napęd: FWD
Rok: 2004
Skrzynia: Multitronic
Imię: Dawid
Wiek: 23
Dołączył: 24 Sty 2018
Posty: 24
Skąd: Koło
Wysłany: 2018-09-18, 23:00   

Dołóż opornik i po sprawie. Na allegro masz nawet w tytułach aukcji modele aut
 
 
predki 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.4 177KM
Napęd: FWD
Rok: 2004
Skrzynia: Multitronic
Imię: Predki
Pomógł: 14 razy
Wiek: 44
Dołączył: 17 Maj 2011
Posty: 863
Skąd: legnica
Wysłany: 2018-09-19, 06:37   

A w kodowaniu muszę sprawdzić po lifcie nie ma led halogen ?
_________________
Było Audi80 b2 2.0 litra PB
Było Audi80 b3 1,8 litra PB
Było Audi80 b3 1,9 litra PB
Było Audi a4 b5 1,9 litra ON
Było Audi a4 b6 1,8T litra PB
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
yarowsc 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Automat
Kod silnika: CDYC
Imię: Jarek
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 10 Sie 2017
Posty: 368
Skąd: lubuskie
Wysłany: 2018-09-19, 11:00   

predki napisał/a:
A w kodowaniu muszę sprawdzić po lifcie nie ma led halogen ?


nie ma i nigdy nie było.

[ Dodano: 2018-09-19, 11:07 ]
Tekero napisał/a:
Dołóż opornik i po sprawie. Na allegro masz nawet w tytułach aukcji modele aut


sprawdź jaki pobór prądu maja zamontowane LED-y. pop tym trza przeliczyć, jaki potrzebny jest rezystor. i tu wygląda przeważnie tak,że potrzebny 50-cio watowy, a przy takiej mocy rezystory z radiatorem aluminiowym przystosowane do przykręcenia do części metalowej nadwozia w celu szybszego odprowadzenia ciepła
 
 
pawcio81 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
Napęd: FWD
Rok: 2011
Skrzynia: Manual
Kod silnika: CAHA
Imię: Paweł
Pomógł: 2 razy
Wiek: 36
Dołączył: 15 Paź 2016
Posty: 33
Skąd: Polkowice
Wysłany: 2018-09-19, 19:44   

Z diagnozą obwodu żarówek, kiedy są włączone idzie sobie poradzić przez dołożenie rezystora, musi być odpowiednio dobranej rezystancji (prawo Ohma) oraz odpowiedniej mocy. Z doświadczenia ze światłami wstecznymi wiem, że bilans mocy nie musi być jeden do jednego, tzn. jeśli standardowa żarówka halogenu ma moc 55 W a zamiennik ledowy ma powiedzmy moc 10W, to na rezystorze nie musi być tracona moc 45W (55-10), wystarczy mniej, np 30W. Ja dobierałem rezystor metodą prób i błędów, generalnie im mniejszy opór rezystora tym większa moc konieczna i najlepiej rezystor metalowy przymocowany do jakiegoś metalowego elementu auta - będzie gorąco przy 20-30W.
Druga sprawa to jak kolega tomnik napisał to diagnoza zimna, sterownik zasila impulsem co jakiś czas obwód halogenów - żarówka nawet się nie będzie żarzyć od takiego impulsu, natomiast przy led będzie efekt stroboskopu. Ja przy wymianie na ledy żarówek wstecznego dorobiłem układ na przekaźnikach, który odłącza ledy od sterownika, kiedy są wyłączone i przełącza na rezystor, aby oszukać sterownik i żeby błędu nie było. W A6 C6 zimniej diagnozy nie wyłączysz przez kodowanie w VCDS, jedynie umiejętna zmiana firmware sterownika może dać oczekiwany efekt.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: