Audi A6 / A7 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Opony i felgi Audi A6 motostacja.pl w a6klub.pl OC/AC OC/AC sklep z częściami samochodowymi forum audi a6 Tarcze, hamulce forum audi a6
Felgi Audi A6
Części
samochodowe
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
Express Parts
Przepływomierz
powietrza
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
Wyjmowanie maglownic, problem. W
Autor Wiadomość
MixTape 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 193KM
Napęd: FWD
Rok: 2000
Skrzynia: Manual
Kod silnika: APR
Imię: Patryk
Dołączył: 02 Lis 2018
Posty: 91
Skąd: Krakow
Wysłany: 2019-10-02, 17:06   Wyjmowanie maglownic, problem. W

Witam, zabrałem się za wymianę maglownicy w moim pojeździe. Przechodząc do sedna, podczas próby wyjęcia maglownicy w lewą stronę coś ją blokuje. Odkręcone wszystkie śruby, krzyżak, węże te co są zaraz przy nadkolu co wchodzą do maglownicy, zdemontowana osłona.
Poradźcie mi, czy ja trzeba wyciągać a dwie osoby albo obracać ją jakoś pod kątem podczas wyciągania. Czy ta gumową osłonę co wchodzi do środka auta na kolumnę kierowniczą trzeba ściągnąć, czy można wyjąć maglownice z nią. Wydaje mi się, że haczy o te metalowe węże od płynu od wspomagania, ale nie wiem na ile mogę i czy w ogóle można je odgiąć w którymś kierunku.

Proszę o sugestie i porady.
Pozdrawiam :)
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
camelllcamelll 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
Napęd: FWD
Rok: 2007
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BPP
Imię: Ryszard
Pomógł: 45 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 1279
Skąd: Nowa Ruda
Wysłany: 2019-10-02, 21:40   

MixTape napisał/a:
Proszę o sugestie i porady.


to gdzieś z jakiegoś forum, może coś się przyda ??

Najlepiej wykręcić końcówki drążków, aby nie przeszkadzały. Następnie należy w lewym nadkolu zdemontować plastikową osłonę przekładni, odessać płyn ze zbiorniczka, kluczami 19, oraz 22 odkręcić przewody ciśnieniowe, dla ułatwienia można odkręcić wewnętrzny przegub kulisty i skręcić kierą w lewo na maxa (łatwiejszy dostęp do przewodów ciśnieniowych). Następnie ustawiasz kierę w pozycję środkową, rozłączasz krzyżak kolumny kierowniczej (znajduje się nad pedałami), ważne abyś po rozłączeniu kiery nie kręcił nią, bo porwiesz taśmę od airbaga. Następnie potrzebujesz nasadkę na klucze sztorcowe 10', ale taką dwunastokątną i odkręcasz 3 śruby, jedną od spodu auta (potrzebna przedłużka tak z 60cm) ulokowaną bliżej lewej strony (ciężko wypatrzeć tę śrubę), następnie pozostałe dwie, jedna pod akumulatorem, druga tuż obok serwa. Przez lewe nadkole wyciągasz przekładnie na zewnątrz pojazdu!
Pamiętaj żeby kupić olej mineralny (zielony) do układów hydraulicznych (polecam Febi 6162), oraz przy montażu nowej przekładni, aby odpowietrzyć układ zgodnie z instrukcją odpowietrzania układu wspomagania!
Powodzenia!
 
 
MixTape 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 193KM
Napęd: FWD
Rok: 2000
Skrzynia: Manual
Kod silnika: APR
Imię: Patryk
Dołączył: 02 Lis 2018
Posty: 91
Skąd: Krakow
Wysłany: 2019-10-03, 00:11   

To wszystko mam wykonane, nie może ona po prostu wyjść z tunelu, tak jakby haczyła o przewody ciśnieniowe :-/ można je odgiąć, czy istnieje ryzyko uszkodzenia?
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
camelllcamelll 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
Napęd: FWD
Rok: 2007
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BPP
Imię: Ryszard
Pomógł: 45 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 1279
Skąd: Nowa Ruda
Wysłany: 2019-10-04, 04:55   

MixTape napisał/a:
można je odgiąć


delikatnie próbuj odgiąć, nic im nie będzie
 
 
MixTape 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 193KM
Napęd: FWD
Rok: 2000
Skrzynia: Manual
Kod silnika: APR
Imię: Patryk
Dołączył: 02 Lis 2018
Posty: 91
Skąd: Krakow
Wysłany: 2019-10-04, 20:08   

Wyjąłem maglownic, dla potomnych :) Jeden Wąż jest na gumie, odgina się bez problemu, drugi odgialem srubkretem i wsadziłem za sprezeyne od amortyzatora. Wyciągnąłem maglownice z gumą ta co wchodzi do środka auta (jest ciężej bo guma blokuje), ale zapałem się o trzpień kluczem oczkowy delikatnie go podążając i wszystko wyszło. W sumie łącznie to z godzina roboty na sam demontaż to aż nad to :)

Dziękuję kokegocamelllcamelll, za pomoc i rady :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: