Ogłoszenie |
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.
|
Wyjmowanie maglownic, problem. W |
Autor |
Wiadomość |
MixTape

Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 193KM
Napęd: FWD
Rok: 2000
Skrzynia: Manual
Kod silnika: APR
Imię: Patryk
Dołączył: 02 Lis 2018 Posty: 100 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 2019-10-02, 16:06 Wyjmowanie maglownic, problem. W
|
|
|
Witam, zabrałem się za wymianę maglownicy w moim pojeździe. Przechodząc do sedna, podczas próby wyjęcia maglownicy w lewą stronę coś ją blokuje. Odkręcone wszystkie śruby, krzyżak, węże te co są zaraz przy nadkolu co wchodzą do maglownicy, zdemontowana osłona.
Poradźcie mi, czy ja trzeba wyciągać a dwie osoby albo obracać ją jakoś pod kątem podczas wyciągania. Czy ta gumową osłonę co wchodzi do środka auta na kolumnę kierowniczą trzeba ściągnąć, czy można wyjąć maglownice z nią. Wydaje mi się, że haczy o te metalowe węże od płynu od wspomagania, ale nie wiem na ile mogę i czy w ogóle można je odgiąć w którymś kierunku.
Proszę o sugestie i porady.
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
AUDI AG Tomasz 

Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
|
|
 |
camelllcamelll

Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
Napęd: FWD
Rok: 2007
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BPP
Imię: Ryszard
Pomógł: 45 razy Wiek: 35 Dołączył: 21 Cze 2010 Posty: 1241 Skąd: Nowa Ruda
|
Wysłany: 2019-10-02, 20:40
|
|
|
MixTape napisał/a: | Proszę o sugestie i porady. |
to gdzieś z jakiegoś forum, może coś się przyda
Najlepiej wykręcić końcówki drążków, aby nie przeszkadzały. Następnie należy w lewym nadkolu zdemontować plastikową osłonę przekładni, odessać płyn ze zbiorniczka, kluczami 19, oraz 22 odkręcić przewody ciśnieniowe, dla ułatwienia można odkręcić wewnętrzny przegub kulisty i skręcić kierą w lewo na maxa (łatwiejszy dostęp do przewodów ciśnieniowych). Następnie ustawiasz kierę w pozycję środkową, rozłączasz krzyżak kolumny kierowniczej (znajduje się nad pedałami), ważne abyś po rozłączeniu kiery nie kręcił nią, bo porwiesz taśmę od airbaga. Następnie potrzebujesz nasadkę na klucze sztorcowe 10', ale taką dwunastokątną i odkręcasz 3 śruby, jedną od spodu auta (potrzebna przedłużka tak z 60cm) ulokowaną bliżej lewej strony (ciężko wypatrzeć tę śrubę), następnie pozostałe dwie, jedna pod akumulatorem, druga tuż obok serwa. Przez lewe nadkole wyciągasz przekładnie na zewnątrz pojazdu!
Pamiętaj żeby kupić olej mineralny (zielony) do układów hydraulicznych (polecam Febi 6162), oraz przy montażu nowej przekładni, aby odpowietrzyć układ zgodnie z instrukcją odpowietrzania układu wspomagania!
Powodzenia! |
|
|
|
 |
MixTape

Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 193KM
Napęd: FWD
Rok: 2000
Skrzynia: Manual
Kod silnika: APR
Imię: Patryk
Dołączył: 02 Lis 2018 Posty: 100 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 2019-10-02, 23:11
|
|
|
To wszystko mam wykonane, nie może ona po prostu wyjść z tunelu, tak jakby haczyła o przewody ciśnieniowe można je odgiąć, czy istnieje ryzyko uszkodzenia? |
|
|
|
 |
AUDI AG Tomasz 

Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
|
|
 |
camelllcamelll

Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
Napęd: FWD
Rok: 2007
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BPP
Imię: Ryszard
Pomógł: 45 razy Wiek: 35 Dołączył: 21 Cze 2010 Posty: 1241 Skąd: Nowa Ruda
|
Wysłany: 2019-10-04, 03:55
|
|
|
MixTape napisał/a: | można je odgiąć |
delikatnie próbuj odgiąć, nic im nie będzie |
|
|
|
 |
MixTape

Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 193KM
Napęd: FWD
Rok: 2000
Skrzynia: Manual
Kod silnika: APR
Imię: Patryk
Dołączył: 02 Lis 2018 Posty: 100 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 2019-10-04, 19:08
|
|
|
Wyjąłem maglownic, dla potomnych Jeden Wąż jest na gumie, odgina się bez problemu, drugi odgialem srubkretem i wsadziłem za sprezeyne od amortyzatora. Wyciągnąłem maglownice z gumą ta co wchodzi do środka auta (jest ciężej bo guma blokuje), ale zapałem się o trzpień kluczem oczkowy delikatnie go podążając i wszystko wyszło. W sumie łącznie to z godzina roboty na sam demontaż to aż nad to
Dziękuję kokegocamelllcamelll, za pomoc i rady |
|
|
|
 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|
|
|
|