Audi A6 / A7 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 
 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

blacharstwo lakiernictwo OC/AC OC/AC warsztat Gdańsk forum audi a6 Tarcze, hamulce forum audi a6
Sztuka
lakierowania
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
werden.pl
moto market
AZet Auto Serwis
Naprawa
wgnieceń
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: mat1324
2018-10-08, 19:24
Wtryski 3.0 CDUC 245km
Autor Wiadomość
Kapelan 


Model: A7 4G
Nadwozie: Inne
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: S-tronik
Imię: Kacper
Dołączył: 06 Lis 2017
Posty: 27
Skąd: Wolsztyn/Göteborg
Wysłany: 2018-10-08, 19:17   Wtryski 3.0 CDUC 245km

Witam! Ostatnio wywaliło mi śrubę od wtrysków i z 1cm śruby zostało w środku. Jeden gościu jakoś mi to ogarnął do ładu ale auto szarpie na rozgrzanym jak mu depne i tak samo na wstecznym cały silnik się częsie. I pytanie jest takie czy jak wywaliło wtrysk to trzeba zrobić adaptację lub ustawiać kąt? Czy ktoś może mi coś powiedzieć po tych logach bo się nie znam jak powinno być dobrze?


IDE01387 Injector 1: rail pressure calibration point 1 2.55 µs
IDE01388 Injector 1: rail pressure calibration point 2 -5.45 µs
IDE01389 Injector 1: rail pressure calibration point 3 -6.45 µs

IDE01390 Injector 2: rail pressure calibration point 1 12.70 µs
IDE01391 Injector 2: rail pressure calibration point 2 5.75 µs
IDE01392 Injector 2: rail pressure calibration point 3 3.95 µs

IDE01393 Injector 3: rail pressure calibration point 1 7.40 µs
IDE01394 Injector 3: rail pressure calibration point 2 -10.00 µs
IDE01395 Injector 3: rail pressure calibration point 3 -16.25 µs

IDE01396 Injector 4: rail pressure calibration point 1 15.05 µs
IDE01397 Injector 4: rail pressure calibration point 2 -15.10 µs
IDE01398 Injector 4: rail pressure calibration point 3 -22.90 µs

IDE01399 Injector 5: rail pressure calibration point 1 6.55 µs
IDE01400 Injector 5: rail pressure calibration point 2 -2.75 µs
IDE01401 Injector 5: rail pressure calibration point 3 -3.50 µs

IDE01402 Injector 6: rail pressure calibration point 1 5.95 µs
IDE01403 Injector 6: rail pressure calibration point 2 -2.65 µs
IDE01404 Injector 6: rail pressure calibration point 3 0.80 µs
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Mateusz
Pomógł: 467 razy
Wiek: 26
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 8261
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2018-10-08, 19:25   

Czwarty wtrysk nie jest ciekawy, ale bez tragedii. Który wtrysk był wyjmowany?
 
 
Kapelan 


Model: A7 4G
Nadwozie: Inne
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: S-tronik
Imię: Kacper
Dołączył: 06 Lis 2017
Posty: 27
Skąd: Wolsztyn/Göteborg
Wysłany: 2018-10-08, 19:53   

Jak patrząc na silnik to pierwyszy od dołu z prawej strony to chyba właśnie 4 tak?
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Mateusz
Pomógł: 467 razy
Wiek: 26
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 8261
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2018-10-08, 19:54   

Czyli czwarty, który mi podpadł :) . Sprawdzałeś go na stole? Możesz go na nowo zakodować, a jeśli nie będzie lepiej, to zainteresowałbym się skrzynią.
 
 
Kapelan 


Model: A7 4G
Nadwozie: Inne
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: S-tronik
Imię: Kacper
Dołączył: 06 Lis 2017
Posty: 27
Skąd: Wolsztyn/Göteborg
Wysłany: 2018-10-08, 20:04   

Nie na stole nie był, a ze skrzynią też coś jest nie tak bo odcina mi nie raz wsteczny i wyskakuje taki komunikat Gearbox Malfunction you can continue driving (limited functionality)

[ Dodano: 2018-10-08, 21:16 ]
A jak bym miał zrobić tą adaptacje to wchodzę w silnik-adaptacja-kanał 74 i tam wpisać kod który jest na wtrysku?
 
 
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Mateusz
Pomógł: 467 razy
Wiek: 26
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 8261
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2018-10-08, 20:21   

Dokładnie tak.
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: