Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Audi A6 C6] Wymiana zegarów

Wnętrze
ODPOWIEDZ
jasper
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 512
Rejestracja: 15 cze 2011, 08:07
Imię: Jacek
Moje auto: Allroad C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI AYM 155KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kozienice

Post autor: jasper » 10 cze 2014, 10:50

da się
oprócz tego co nie mam to mam wszystko i
tu już nie ma nic do roboty :)
----------------------------------------------
CCCO 2015
kolejne nieuki nauczam jazdy po naszemu :)

magicshow
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1
Rejestracja: 28 paź 2014, 13:35
Lokalizacja: Wisznice

Post autor: magicshow » 28 paź 2014, 13:38

Witam, widzę temat trochę ma juz czasu, mam problem dotyczący CP w i rozkodowane MMI, kolega pisał ze jest spec od tego z okolic radomia czy mogę dostać jakieś na miary? będę bardzo wdzięczny. pozdrawiam.,

Awatar użytkownika
Robert74
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 444
Rejestracja: 12 lut 2014, 08:44
Imię: Robert
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wleń

Post autor: Robert74 » 18 sty 2017, 18:05

Witam Koledzy i koleżanki..
A ja mam trochę dziwny przypadek.Ja nie wymieniałem licznika,nic przy nim nie grzebałem tylko poprostu po 2 dniach przyszedłem do garażu,odpalam autko a tam CP ..Wiecie co może być przyczyną?
Robert.

Awatar użytkownika
Mazdomania
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3333
Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
Imię: Gosia
Moje auto: S6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łęczna/Puławy

Post autor: Mazdomania » 18 sty 2017, 22:51

Mi kiedyś kolega mówił, że jak zdejmie się z kilku elementów CP w aucie to na którym z wcześniej wymienionych elementów zdarza się, że może wrócić CP. Ile w tym prawdy tego nie wiem.
motostacja - części samochodowe.

Awatar użytkownika
Robert74
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 444
Rejestracja: 12 lut 2014, 08:44
Imię: Robert
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wleń

Post autor: Robert74 » 22 sty 2017, 10:13

Mazdomania pisze:Mi kiedyś kolega mówił, że jak zdejmie się z kilku elementów CP w aucie to na którym z wcześniej wymienionych elementów zdarza się, że może wrócić CP. Ile w tym prawdy tego nie wiem.
Dzięki za odzew. le ja nie zdejmowałem CP z żadnego z komponentów...Oddałem auto do mechanika na skrzynię biegów i żona jak chciała odebrać auto to na wyświetlaczu wyświetla się napis SAFE. Licznik wszedł w tryb ochrony komponentów .To jest zaufany mechanik i wiem że numeru nie wywinął,próbowałem odpinania aku ..Nic nie pomaga.Czy flash coś by pomógł?

Awatar użytkownika
Mazdomania
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3333
Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
Imię: Gosia
Moje auto: S6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łęczna/Puławy

Post autor: Mazdomania » 22 sty 2017, 12:55

Może poprzedni właściciel coś dokładał. Najlepiej pisz do Marcina, może pomoże lub podpowie: profiles/25201.htm
motostacja - części samochodowe.

jocker01
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 137
Rejestracja: 04 paź 2013, 22:16
Lokalizacja: Abingdon

Post autor: jocker01 » 30 sty 2017, 22:38

Witam,
Czasami sie zdarza ze powjawia sie CP przy slabym aku.
Co prawda nigdy nie zrobilo mi sie to z zegarami, ale czasami jak sprawdze bledy i siebie to mam CP we wzmcniaczu.
VCDS usunie taki blad!
Podlaczales pod diagnostyke?
Pozdrawiam
Jocker01

Filipppc6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 160
Rejestracja: 02 cze 2013, 22:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Filipppc6 » 31 sty 2017, 20:41

VCDS i sprawdzasz czy tylko na zegarach jest CP. Jeżeli tak to jest to objaw wyjmowania zegarów. Jeżeli masz na reszcie CP to znaczy że gateway grzebany. Mało prawdopodobne że wpadła ci CP na zegary przy słabym aku - tym bardziej SAFE.
S7/RS 640HP/850NM + 428 Mper 300hp +G30 5??HP + C6

Screw
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 514
Rejestracja: 05 paź 2016, 02:59
Imię: Dawid
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2008
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 FSI 210KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: UK/Poznań

Post autor: Screw » 05 lut 2017, 04:49

Filipppc6 pisze:- tym bardziej SAFE.
To akurat bez roznicy. CP na zegarach = SAFE . Zawsze. Nie ma podswietlenia na niczym , wskazowki leza i chodzi tylko predkosciomierz.
Nie slyszalem o CP na zegarach przez aku jeszcze. Najczesciej wlasnie chwyta to radio i wzmacniacz.
Moim zdaniem bylo cos kombinowane, podmieniony zegar albo grzebane przy gatku(przy gatku na innych modulach tez CP by sie zalaczylo jak zreszta bylo juz wspomniane wyzej).

Szczerze mowiac troche to smierdzi,ze auto stalo rozbierane i po zlozeniu weszlo CP. Nawet jesli Aku byl wyciagniety calkowicie to nie ma za bardzo opcji zalaczenia sie CP po jego podpieciu. No chyba,ze cos zwarlo przy skladaniu ale to nie tylko zegary bylyby poszkodowane.

Zeskanuj to i pokaz logi.
Pozdro.

Awatar użytkownika
sudan
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 141
Rejestracja: 10 lis 2016, 21:24
Imię: RAFAL
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: PARIS
Kontakt:

Post autor: sudan » 05 mar 2017, 02:01

Witam,mam pytanie odnosnie zegarow,a konkretnie chodzi mi o kolorowy FIS.
Obecnie mam czerwony FIS i czerwony ekran MMI auto z 2005 roku
Czy czerwony FIS I kolorowy maja ten sam rozmiar ? pytam dlatego,bo tak mysle,ze jakby byl wiekszy (kolorowy) to musialbym automatycznie zmienic tez ramke wokol zegarow, a jak zmieniac ramke to i pewnie od razu ekran MMI,bo chyba nie bylo takiej konfiguracji, ze FIS kolorowy a MMI czerwone ? Poprawcie mnie jak sie myle.

Kolejne pytanie,to jak rozumiec zdanie ktore sie tu czesto przewija, a ktore zadawane jest w serwisie podczas sciagania CP.Chodzi konkretnie o "legalnosc pochodzenia".Co musze przedstawic w ASO,zeby nie bylo problemow ? Lub o co mam poprosic sprzedawce zegarow ?

Screw
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 514
Rejestracja: 05 paź 2016, 02:59
Imię: Dawid
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2008
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 FSI 210KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: UK/Poznań

Post autor: Screw » 05 mar 2017, 04:33

sudan pisze:Witam,mam pytanie odnosnie zegarow,a konkretnie chodzi mi o kolorowy FIS.
Obecnie mam czerwony FIS i czerwony ekran MMI auto z 2005 roku
Czy czerwony FIS I kolorowy maja ten sam rozmiar ? pytam dlatego,bo tak mysle,ze jakby byl wiekszy (kolorowy) to musialbym automatycznie zmienic tez ramke wokol zegarow, a jak zmieniac ramke to i pewnie od razu ekran MMI,bo chyba nie bylo takiej konfiguracji, ze FIS kolorowy a MMI czerwone ? Poprawcie mnie jak sie myle.

Kolejne pytanie,to jak rozumiec zdanie ktore sie tu czesto przewija, a ktore zadawane jest w serwisie podczas sciagania CP.Chodzi konkretnie o "legalnosc pochodzenia".Co musze przedstawic w ASO,zeby nie bylo problemow ? Lub o co mam poprosic sprzedawce zegarow ?

CP - ochrona komponentu zawiera VIN auta. Jesli auto z ktorego czesc pochodzi byla kradziona to wyjdzie to przy probie sciagniecia ochorny komponentu. Od sprzedawcy zegarow potrzebujesz paragonu/faktury ze zakupiles u niego ten przedmiot. Jesli sprzedawca wie ze towar jest lewy - nie wystawi Ci takiego dokumentu no chyba,ze jest sado maso :)

Co do FISa nie jestem w stanie Ci odpowiedziec na 100% ale na 95% jestem pewien,ze ramka jest taka sama i wielkosciowo ekrany sa identyczne.

Koniec koncow i tak pewnie wymiesz MMI na kolorowe albo 3G bo czerwone w ogole nie wyglada w a6 :)

kubacky
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 37
Rejestracja: 03 lip 2012, 15:11
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: kubacky » 23 kwie 2017, 10:19

Podepnę się pod temat: założyłem do siebie zegary od poliftowego Q7, cp ogarnął mi magik spod Gdańska. Po kilku nieudanych próbach zabrakło mi pomysłów jak załatwić ten poziom płynu hamulcowego i przekłamywanie prędkości (mi wychodziło o jakieś 15% przy moich kołach 255/35 R19).
Długie kodowanie nie przyjmuje w czwartym bicie (odpowiadającym chyba właśnie za rozmiar kół) nic innego jak wartość 04 - da się przy pomocy odisa(-e) lub vcds "dodać" jeszcze opcje?
Na jakieś większe zabawy z poziomem płynu hamulcowego i paliwa zabrakło mi już dnia.
Dowiedziałem się, że załatwić to można jedynie przez podmianę jakiegoś obszaru eepromu, może ktoś to potwierdzić?

VAGPatrick
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 147
Rejestracja: 22 kwie 2017, 15:09
Lokalizacja: Sieraków Śląski

Post autor: VAGPatrick » 23 kwie 2017, 11:02

Można to też rozwiązać trochę inaczej. Problem z kodowaniem wynika że licznik nie jest wyzerowany. Tylko w przypadku 0 przebiegu można zakodować poprawnie licznik.
Przerabiałem to swojego czasu komuś.

kubacky
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 37
Rejestracja: 03 lip 2012, 15:11
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: kubacky » 23 kwie 2017, 13:14

O, to bym miał nowy trop. Wybaczcie głupie pytanie: czy odisem(e) wyzeruję licznik?

VAGPatrick
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 147
Rejestracja: 22 kwie 2017, 15:09
Lokalizacja: Sieraków Śląski

Post autor: VAGPatrick » 23 kwie 2017, 16:17

Nie Odisem nie zrobisz przebiegu

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga