[A6 C7] Przeróbka lamp tylnych USA na europe
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 9
- Rejestracja: 07 wrz 2018, 21:00
- Lokalizacja: Lublin
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 230
- Rejestracja: 08 maja 2008, 20:07
- Imię: Romek
- Moje auto: A7 4G
- Rocznik: 2014
- Nadwozie: Liftback
- Silnik: 2.8 FSI 204KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Waw
- Kontakt:
w wersji pro masz kodowanie usa na eu za 100pkt
Bylo A6 C7 3.0TFSi 450ps a7-4g/a7-3-0tfsi-biala-smierc-t98763.html
Jest A7 3.0TFSI a7-4g/a7-3-0tfsi-biala-smierc-t98763.html
Jest A7 3.0TFSI a7-4g/a7-3-0tfsi-biala-smierc-t98763.html
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 9
- Rejestracja: 07 wrz 2018, 21:00
- Lokalizacja: Lublin
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 230
- Rejestracja: 08 maja 2008, 20:07
- Imię: Romek
- Moje auto: A7 4G
- Rocznik: 2014
- Nadwozie: Liftback
- Silnik: 2.8 FSI 204KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Waw
- Kontakt:
wchodzisz w garaz w samochod czyli audi a6 2015 potem aplikacje i masz szereg aplikacji do zakupu.
Lampy na eu nie robi sie kodowaniem tylko adaptacjami.
Lampy na eu nie robi sie kodowaniem tylko adaptacjami.
Bylo A6 C7 3.0TFSi 450ps a7-4g/a7-3-0tfsi-biala-smierc-t98763.html
Jest A7 3.0TFSI a7-4g/a7-3-0tfsi-biala-smierc-t98763.html
Jest A7 3.0TFSI a7-4g/a7-3-0tfsi-biala-smierc-t98763.html
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 73
- Rejestracja: 12 mar 2018, 12:25
- Lokalizacja: Kraków/Kielce
Zacząłem bawić się lampami z tyłu w moim Audi A7 z 2013r. z USA. Chciałem doprowadzić do sytuacji, żeby wszystko z tyłu działało jak w lampach EU, tylko wiadomo kierunki świeciłyby na czerwono. Póki co robiłem tylko kodowanie i wygląda ono tak:
STOP L IN - 195 => 5
STOP R IN - 196 => 37
TURN L OU - 197 => 12
TURN R OU - 198 => 44
DAY L IN - 199 => 51201
DAY R IN - 200 => 51233
DAY L OU - 201 => 51202
DAY R OU - 202 => 51234
FOG L IN - 203 => 73
FOG R IN - 204 => 105
REVERSE L - 205 => 13
REVERSE R - 206 => 45
STOP L OU - 207 => 5
STOP R OU - 208 => 37
MARKER L - 209 => 12
MARKER R - 210 => 44
Sytuacja jaką mam teraz. Lampa zewnętrzna działa OK (dzienne, wsteczne, kierunek, hamulce). Światła stopu świecą bez paska u góry (bez kierunku) i kierunek bez świateł stopu.
Problemy mam z lampami wewnętrznymi:
1. Stop świeci razem z kierunkiem. Wygląda to tak:
To kwestia kodowania (wydaje się OK, tak jak dla lamp zewnętrznych), kwestia że wewnątrz lampy stop i kierunek są na jednym obwodzie czy może jeszcze coś innego?
2.Kierunek nie świeci. Świeci tylko kierunek w lampie zewnętrznej oraz marker. Czytałem gdzieś, że sygnał z markerów muszę dać na kierunki w lampie wewnętrznej. Nie wiem tylko jak to zrobić oraz jaki wpływ na to ma problem z punku 1?
STOP L IN - 195 => 5
STOP R IN - 196 => 37
TURN L OU - 197 => 12
TURN R OU - 198 => 44
DAY L IN - 199 => 51201
DAY R IN - 200 => 51233
DAY L OU - 201 => 51202
DAY R OU - 202 => 51234
FOG L IN - 203 => 73
FOG R IN - 204 => 105
REVERSE L - 205 => 13
REVERSE R - 206 => 45
STOP L OU - 207 => 5
STOP R OU - 208 => 37
MARKER L - 209 => 12
MARKER R - 210 => 44
Sytuacja jaką mam teraz. Lampa zewnętrzna działa OK (dzienne, wsteczne, kierunek, hamulce). Światła stopu świecą bez paska u góry (bez kierunku) i kierunek bez świateł stopu.
Problemy mam z lampami wewnętrznymi:
1. Stop świeci razem z kierunkiem. Wygląda to tak:
To kwestia kodowania (wydaje się OK, tak jak dla lamp zewnętrznych), kwestia że wewnątrz lampy stop i kierunek są na jednym obwodzie czy może jeszcze coś innego?
2.Kierunek nie świeci. Świeci tylko kierunek w lampie zewnętrznej oraz marker. Czytałem gdzieś, że sygnał z markerów muszę dać na kierunki w lampie wewnętrznej. Nie wiem tylko jak to zrobić oraz jaki wpływ na to ma problem z punku 1?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 73
- Rejestracja: 12 mar 2018, 12:25
- Lokalizacja: Kraków/Kielce
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 73
- Rejestracja: 12 mar 2018, 12:25
- Lokalizacja: Kraków/Kielce
Niestety mnie nie stać
Co wg. Ciebie jest rzeźbieniem w gównie? Piszesz coś, zadaję konkretne pytanie do tego co napisałeś, bo nie rozumiem, a Ty o rzeźbieniu w gównie...
[ Dodano: 2019-02-14, 16:09 ]
Pytanie do kogoś kto przerabiał lampy tylne USA w audi A7 przedlift full led. Mam już rozłożone lampy. Tak jak pisałem, w lampach zewnętrznych jest ok. Osobny pin we wtyczce zapala ledy od stopu i osobny zapala ledy od kierunku. W lampie wewnętrznej niestety ledy od kierunku i stopu zapalają się razem po podaniu napięcia na pin 3.
Czy ktoś wie jak odseparować obwód stop od obwodu kierunkowskazów w lampie zewnętrznej?
Co wg. Ciebie jest rzeźbieniem w gównie? Piszesz coś, zadaję konkretne pytanie do tego co napisałeś, bo nie rozumiem, a Ty o rzeźbieniu w gównie...
[ Dodano: 2019-02-14, 16:09 ]
Pytanie do kogoś kto przerabiał lampy tylne USA w audi A7 przedlift full led. Mam już rozłożone lampy. Tak jak pisałem, w lampach zewnętrznych jest ok. Osobny pin we wtyczce zapala ledy od stopu i osobny zapala ledy od kierunku. W lampie wewnętrznej niestety ledy od kierunku i stopu zapalają się razem po podaniu napięcia na pin 3.
Czy ktoś wie jak odseparować obwód stop od obwodu kierunkowskazów w lampie zewnętrznej?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 73
- Rejestracja: 12 mar 2018, 12:25
- Lokalizacja: Kraków/Kielce
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 93
- Rejestracja: 23 paź 2014, 10:57
- Imię: Paweł
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1996
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.3 133KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Wawa ->Poznań
Nie jestem pewien czy na coś takiego bym się zdecydował - z prostej przyczyny: koszta.
Fakt, że te amerykańskie są fajne, duże i generalnie wizualnie lepsze. Tylko za jaką cenę?
Kolejna sprawa to dostępność części - uważam, że jest to niezwykle istotna sprawa, aby były na wyciągnięcie ręki. Aby nie trzeba było przekopywać całego internetu w poszukiwaniu jakiejś części.
Części do A6 znajdziesz np tutaj: https://motoszef.pl/partscatalogue/audi ... 05110.aspx
Fakt, że te amerykańskie są fajne, duże i generalnie wizualnie lepsze. Tylko za jaką cenę?
Kolejna sprawa to dostępność części - uważam, że jest to niezwykle istotna sprawa, aby były na wyciągnięcie ręki. Aby nie trzeba było przekopywać całego internetu w poszukiwaniu jakiejś części.
Części do A6 znajdziesz np tutaj: https://motoszef.pl/partscatalogue/audi ... 05110.aspx
Ostatnio zmieniony 27 mar 2019, 12:04 przez Kmicik, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 73
- Rejestracja: 12 mar 2018, 12:25
- Lokalizacja: Kraków/Kielce
Wracam z pytaniami dotyczącymi ogarnięcia lamp z tyłu w Audi A7 przedlift z USA.
Moja sytuacja wygląda tak:
Tak jak wcześniej pisałem, lampy wewnętrzne z USA mają diody od stopu i od kierunku na jednym obwodzie (pinie), więc samo przelutowanie diod na pomarańczowe nic nie da. Najpierw kupiłem więc europejskie lampy wewnętrzne, a w zewnętrznych przelutowałem diody od kierunku na kolor amber. Odcień kierunkowskazu w lampie zewnętrznej był jednak inny niż w wewnętrznej, dlatego zakupiłem również europejskie zewnętrzne.
Mam więc teraz komplet lamp europejskich, przerobione wtyczki, że pasują do lamp (między USA i EU jest delikatna różnica we wtyczce) oraz zrobione kodowanie takie jak podawałem wyżej:
- lampy zewnętrzne działają już tak jak trzeba
- lampy wewnętrzne działają całe oprócz kierunkowskazu
- razem z kierunkowskazem migają markery
Wiem, że brakuje mi kabla z sygnałem kierunkowskazu w lampach wewnętrznych. Myślałem, żeby ten sygnał wziąć z markerów. Nie wiem czy dobrze myślę, ale wiązka z lamp i markerów drugi koniec ma pewnie we wtyczce w module komfortu? Chciałem po protu pociągnąć dodatkowe dwa kable z miejsca gdzie teraz są przewody od markerów do klapy do lamp wewnętrznych i podać je do wtyczki na pin odpowiedzialny za zaświecenie diod od kierunkowskazu. Mam problem z namierzeniem która wtyczka w module komfortu i które kable są od markerów. Rozebrałem już prawie cały tył, ale dojście po tych kablach jest dla mnie problematyczne. Jest ktoś w stanie pomóc lub coś podpowiedzieć np. patrząc na te zdjęcia?
Moja sytuacja wygląda tak:
Tak jak wcześniej pisałem, lampy wewnętrzne z USA mają diody od stopu i od kierunku na jednym obwodzie (pinie), więc samo przelutowanie diod na pomarańczowe nic nie da. Najpierw kupiłem więc europejskie lampy wewnętrzne, a w zewnętrznych przelutowałem diody od kierunku na kolor amber. Odcień kierunkowskazu w lampie zewnętrznej był jednak inny niż w wewnętrznej, dlatego zakupiłem również europejskie zewnętrzne.
Mam więc teraz komplet lamp europejskich, przerobione wtyczki, że pasują do lamp (między USA i EU jest delikatna różnica we wtyczce) oraz zrobione kodowanie takie jak podawałem wyżej:
- lampy zewnętrzne działają już tak jak trzeba
- lampy wewnętrzne działają całe oprócz kierunkowskazu
- razem z kierunkowskazem migają markery
Wiem, że brakuje mi kabla z sygnałem kierunkowskazu w lampach wewnętrznych. Myślałem, żeby ten sygnał wziąć z markerów. Nie wiem czy dobrze myślę, ale wiązka z lamp i markerów drugi koniec ma pewnie we wtyczce w module komfortu? Chciałem po protu pociągnąć dodatkowe dwa kable z miejsca gdzie teraz są przewody od markerów do klapy do lamp wewnętrznych i podać je do wtyczki na pin odpowiedzialny za zaświecenie diod od kierunkowskazu. Mam problem z namierzeniem która wtyczka w module komfortu i które kable są od markerów. Rozebrałem już prawie cały tył, ale dojście po tych kablach jest dla mnie problematyczne. Jest ktoś w stanie pomóc lub coś podpowiedzieć np. patrząc na te zdjęcia?
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga