[A6 C6] TPMS High :) - też A8 i Q7
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 157
- Rejestracja: 31 maja 2015, 14:31
- Imię: Andrzej
- Moje auto: 100 C4
- Lokalizacja: Limanowa
Witam powiedzcie mi czy modul z takimi numerami bedzie?
http://img06.allegroimg.pl/photos/orygi ... 5083178749
albo
http://img05.allegroimg.pl/photos/orygi ... 4791133459
http://img06.allegroimg.pl/photos/orygi ... 5083178749
albo
http://img05.allegroimg.pl/photos/orygi ... 4791133459
Ochrona komponentu, dopisywanie kluczy, flash, korekta przebiegu, MMI 2,3g jezyk PL, aktualizacja softu i map. Duzo rzeczy moge zrobic wysylkowo.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 157
- Rejestracja: 31 maja 2015, 14:31
- Imię: Andrzej
- Moje auto: 100 C4
- Lokalizacja: Limanowa
te moduly o ktore pytam to maja troche inne oznaczenie ale jak beda to zamawiam. pozdrawiam i dzieki za pomoc
[ Dodano: 2015-11-21, 16:30 ]
Potrzebuje szybkiej odpowiedzi.
Kupilem ten modul bo podobno ma byc dobry
I on za bardzo mi nie pasuje bo ma 18 pinow a autor pisal o 32 pinach
Powiedzcie czy bedzie to czy nie???
[ Dodano: 2015-12-01, 20:24 ]
A ten modul bedzie dobry bo tamten oddalem a zamowilem ten i mysle ze bedzie juz dobry. Czekam na szybka odpowiedz.
[ Dodano: 2015-11-21, 16:30 ]
Potrzebuje szybkiej odpowiedzi.
Kupilem ten modul bo podobno ma byc dobry
I on za bardzo mi nie pasuje bo ma 18 pinow a autor pisal o 32 pinach
Powiedzcie czy bedzie to czy nie???
[ Dodano: 2015-12-01, 20:24 ]
A ten modul bedzie dobry bo tamten oddalem a zamowilem ten i mysle ze bedzie juz dobry. Czekam na szybka odpowiedz.
Ochrona komponentu, dopisywanie kluczy, flash, korekta przebiegu, MMI 2,3g jezyk PL, aktualizacja softu i map. Duzo rzeczy moge zrobic wysylkowo.
Witam Panowie!
Wczoraj odkryłem u siebie TPMS. Poprzedni właściciel odłączył wtyczkę, żeby mu nie pokazywało błędy po zmianie kół. Podpiąłem wtyczkę i pojawił się na fisie żółty napis TPMS. Sprawdziłem błędy (były 4 od czujników z 2010 roku) usunąłem je, nie pojawiły się już więcej (mam teraz oryginalne koła audi od poprzedniego właściciela i na 90% są w nich czujniki). Pomimo braku błędów nie pojawiły się wskazania ciśnienia na mmi i nie zniknął błąd z fis'a. Dodam, że jeździłem dobre 10 minut po mieście i system nie załapał. Wie ktoś jaka może być przyczyna? Rozładowane czujniki w oponach?
Wczoraj odkryłem u siebie TPMS. Poprzedni właściciel odłączył wtyczkę, żeby mu nie pokazywało błędy po zmianie kół. Podpiąłem wtyczkę i pojawił się na fisie żółty napis TPMS. Sprawdziłem błędy (były 4 od czujników z 2010 roku) usunąłem je, nie pojawiły się już więcej (mam teraz oryginalne koła audi od poprzedniego właściciela i na 90% są w nich czujniki). Pomimo braku błędów nie pojawiły się wskazania ciśnienia na mmi i nie zniknął błąd z fis'a. Dodam, że jeździłem dobre 10 minut po mieście i system nie załapał. Wie ktoś jaka może być przyczyna? Rozładowane czujniki w oponach?
Spróbuj zrobić inicjalizację czujników poprzez mmi przełączając się kolejno w opcjach mmi:dudas pisze:Witam Panowie!
Wczoraj odkryłem u siebie TPMS. Poprzedni właściciel odłączył wtyczkę, żeby mu nie pokazywało błędy po zmianie kół. Podpiąłem wtyczkę i pojawił się na fisie żółty napis TPMS. Sprawdziłem błędy (były 4 od czujników z 2010 roku) usunąłem je, nie pojawiły się już więcej (mam teraz oryginalne koła audi od poprzedniego właściciela i na 90% są w nich czujniki). Pomimo braku błędów nie pojawiły się wskazania ciśnienia na mmi i nie zniknął błąd z fis'a. Dodam, że jeździłem dobre 10 minut po mieście i system nie załapał. Wie ktoś jaka może być przyczyna? Rozładowane czujniki w oponach?
car -> ciśnienie w oponach -> inicjalizacja opon/czujników. Moduł TPMS skomunikuje się z czujnikami w oponach i dokona dopasowania czujników do odpowiedniego koła oraz odczyta wartości ciśnienia i temperatury.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 157
- Rejestracja: 31 maja 2015, 14:31
- Imię: Andrzej
- Moje auto: 100 C4
- Lokalizacja: Limanowa
Sprobuj. U mnie jak robilem to zrobilem inicjacje po tym zapisz i za chwile wszystko wyskoczylo. sprawdz na 100% czy masz czujniki w kolach. albo antena cos nie teges...
Ochrona komponentu, dopisywanie kluczy, flash, korekta przebiegu, MMI 2,3g jezyk PL, aktualizacja softu i map. Duzo rzeczy moge zrobic wysylkowo.
- stefank
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 294
- Rejestracja: 04 gru 2015, 07:26
- Imię: Stefan
- Moje auto: A6 C8
- Rocznik: 2019
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5 TDI R5
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bolesławiec
- Kontakt:
Odświeżę temat...
Jakiś czas temu montowałem u siebie TPMS pośredni (działający na podstawie informacji z ABS) ale system ten jest tak prosty i do tego brak jakichkolwiek odczytów, że nawet nie wiadomo czy działa . Postanowiłem wiec przejść na opcję full (high). Opcja high czyli 7K3 lub 7K4 - obie dają wskazania na MMI ale różnią się częstotliwością nadawania:
7K3 - 433 MHz a 7K4 - 315 MHz.
Wersja 7K3 jest najbardziej "u nas popularna" - to ważne ponieważ do tej wersji jest najwięcej czujników w koła, ma to również wpływ na wybór właściwej anteny.
Zaglądałem kilka razy do tego tematu i był pomocny ale parę lat minęło od jego założenia i niektóre numery części się zmieniły - zwłaszcza czujników, które teraz są zupełnie inne. Nie widzę sensu szukania na siłę starych bo nie wiadomo czy inne (zdecydowanie nowsze) będą dobre. Ponad to sam jestem wzrokowcem i w związku z tym chciałem od siebie dodać kilka zdjęć z przebiegu montażu - może coś wniosą do tematu.
1. Zrobione przeze mnie zestawienie potrzebnych części z podziałem na różne wersje (poza wtyczkami):
2. Sterownik :
3. Odbiornik (wg ETKI nadajnik sygnału, 4 szt.):
4. Antena (1 szt.):
5. Czujnik (4 szt.):
6. Wtyczka do anteny i odbiorników (5 szt.):
7. Wtyczka do sterownika (1 szt) - numer wtyczki jest identyczny dla kilku kolorów wtyczek. Różnią się pomiędzy sobą delikatnie wypustkami na zewnętrznej obudowie. Pasująca w 100% ma kolor czarny, na zdjęciu jest kolor niebieski - trzeba w niej spiłować 1 ząbek:
8. Kabelki FLRY-B 0,35 mm2 lub każde inne. Te ze zdjęcia mają odchudzoną izolację i można ich więcej pomieścić:
9. Produkcja wiązki (moje ulubione zajęcie ):
10. Montaż odbiorników w nadkolach.
PRAWY PRZÓD - ogólnie z przodem jest prosta sprawa ponieważ przez gumowe przelotki w nadkolach przechodzi się prosto do kabiny ("w nogach"):
LEWY PRZÓD:
LEWY TYŁ (do przykręcenia potrzebne są nakrętki na blachowkręt, metalowe lub z tworzywa jak te ze zdjęcia:
PRAWY TYŁ (potrzebne nakrętki jw.):
11. Okablowanie:
Z przodu wchodzimy kabelkami prosto do kabiny ("w nogach"):
Z tylnych odbiorników wchodzimy z kabelkami pod tapicerkę bagażnika:
Potem po rozebraniu tylnej kanapy, boczków i progów ciągniemy kabelki progami do przodu auta:
Antenę montujemy po wyjęciu lampki pod podsufitką - ja przewody puściłem do prawego słupka nad kurtyną :
Wszystkie kabelki wprowadzamy pod schowek pasażera, docinamy, uzbrajamy w konektorki i instalujemy we wtyczce:
CAN i zasilanie. Plus ("stały") do czarnego gniazda z bezpiecznikami, masa wiadomo a cany do złącza T46b (piny wg schematu 20H i 20L):
I gotowe - widać mały bałagan (zrobionych kilka innych rzeczy...):
12. Efekt końcowy .
Obraz z MMI zaraz po kodowaniu i uruchomieniu:
I po skalibrowaniu:
I taka informacja na koniec na zdjęciu:
Pozdrawiam.
Jakiś czas temu montowałem u siebie TPMS pośredni (działający na podstawie informacji z ABS) ale system ten jest tak prosty i do tego brak jakichkolwiek odczytów, że nawet nie wiadomo czy działa . Postanowiłem wiec przejść na opcję full (high). Opcja high czyli 7K3 lub 7K4 - obie dają wskazania na MMI ale różnią się częstotliwością nadawania:
7K3 - 433 MHz a 7K4 - 315 MHz.
Wersja 7K3 jest najbardziej "u nas popularna" - to ważne ponieważ do tej wersji jest najwięcej czujników w koła, ma to również wpływ na wybór właściwej anteny.
Zaglądałem kilka razy do tego tematu i był pomocny ale parę lat minęło od jego założenia i niektóre numery części się zmieniły - zwłaszcza czujników, które teraz są zupełnie inne. Nie widzę sensu szukania na siłę starych bo nie wiadomo czy inne (zdecydowanie nowsze) będą dobre. Ponad to sam jestem wzrokowcem i w związku z tym chciałem od siebie dodać kilka zdjęć z przebiegu montażu - może coś wniosą do tematu.
1. Zrobione przeze mnie zestawienie potrzebnych części z podziałem na różne wersje (poza wtyczkami):
2. Sterownik :
3. Odbiornik (wg ETKI nadajnik sygnału, 4 szt.):
4. Antena (1 szt.):
5. Czujnik (4 szt.):
6. Wtyczka do anteny i odbiorników (5 szt.):
7. Wtyczka do sterownika (1 szt) - numer wtyczki jest identyczny dla kilku kolorów wtyczek. Różnią się pomiędzy sobą delikatnie wypustkami na zewnętrznej obudowie. Pasująca w 100% ma kolor czarny, na zdjęciu jest kolor niebieski - trzeba w niej spiłować 1 ząbek:
8. Kabelki FLRY-B 0,35 mm2 lub każde inne. Te ze zdjęcia mają odchudzoną izolację i można ich więcej pomieścić:
9. Produkcja wiązki (moje ulubione zajęcie ):
10. Montaż odbiorników w nadkolach.
PRAWY PRZÓD - ogólnie z przodem jest prosta sprawa ponieważ przez gumowe przelotki w nadkolach przechodzi się prosto do kabiny ("w nogach"):
LEWY PRZÓD:
LEWY TYŁ (do przykręcenia potrzebne są nakrętki na blachowkręt, metalowe lub z tworzywa jak te ze zdjęcia:
PRAWY TYŁ (potrzebne nakrętki jw.):
11. Okablowanie:
Z przodu wchodzimy kabelkami prosto do kabiny ("w nogach"):
Z tylnych odbiorników wchodzimy z kabelkami pod tapicerkę bagażnika:
Potem po rozebraniu tylnej kanapy, boczków i progów ciągniemy kabelki progami do przodu auta:
Antenę montujemy po wyjęciu lampki pod podsufitką - ja przewody puściłem do prawego słupka nad kurtyną :
Wszystkie kabelki wprowadzamy pod schowek pasażera, docinamy, uzbrajamy w konektorki i instalujemy we wtyczce:
CAN i zasilanie. Plus ("stały") do czarnego gniazda z bezpiecznikami, masa wiadomo a cany do złącza T46b (piny wg schematu 20H i 20L):
I gotowe - widać mały bałagan (zrobionych kilka innych rzeczy...):
12. Efekt końcowy .
Obraz z MMI zaraz po kodowaniu i uruchomieniu:
I po skalibrowaniu:
I taka informacja na koniec na zdjęciu:
Pozdrawiam.
- stefank
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 294
- Rejestracja: 04 gru 2015, 07:26
- Imię: Stefan
- Moje auto: A6 C8
- Rocznik: 2019
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5 TDI R5
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bolesławiec
- Kontakt:
Zdjęcia (żeby nie było że nie ten temat) wrzuciłem w wątku o montażu kamery:
a6-c6-montaz-ori-kamery-cofania-tv-vt29 ... htm#842708
Co do kalibracji to mam plansze i jedną próbę za sobą... ale nieudaną - kolejne podejście na wiosnę jak się ociepli bo garaż mały a na dworze zimno i mokro
a6-c6-montaz-ori-kamery-cofania-tv-vt29 ... htm#842708
Co do kalibracji to mam plansze i jedną próbę za sobą... ale nieudaną - kolejne podejście na wiosnę jak się ociepli bo garaż mały a na dworze zimno i mokro
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga