U mnie było tak, że kontrolka ASR (nie mam ESP ale to nie ma znaczenia) zapalała się równo 10 minut po przekręceniu kluczyka. Za każdym razem.Fisichella4 pisze:A miałeś jeszcze napisać co może być z tym ESP
Błąd miałem w silniku:
Address 01: Engine Labels: 038-906-019-AXR.lbl
Part No: 038 906 019 NL
Component: 1,9l R4 EDC G000SG 7458
Coding: 00102
Shop #: WSC 13765
VCID: 6E3619B7B99806622772EB-4B00
TMBHS46YX74145888 SKZ7Z0F3970013
1 Fault Found:
17911 - Load Signal from Alternator Term. DF
P1503 - 35-10 - Implausible Signal - Intermittent
Readiness: 0 0 0 0 0
W CE:
Address 09: Cent. Elect. Labels: 6Qx-937-049-C.lbl
Part No: 6Q1 937 049 D
Component: 0000 BN-SG. 1S34
Coding: 25775
Shop #: WSC 06402
VCID: 3C92E3FFBF64A4F2D966C1-515E
1 Fault Found:
01598 - Drive Battery Voltage
27-10 - Implausible Signal - Intermittent
Problem był w przwodach, które wychodzą z alternatora i jeden idzie do sterownika silnika a drugi do CE.
Oba kabelki przechodzą przez dwupinową wtyczkę w okolicy rozrusznika i tam najczęściej dochodzi do ich uszkodzenia.
Ja nie dociekałem, który jest uszkodzony tylko puściłem nowe od alternatora do komputera silnika i do złączy na ścianie grodziowej.
Tak to naprawiłem. Tak to jest w Fabii. Może w Audi też tak jest?
Przydałby się ktoś kto ma schematy i Ci to sprawdzi.