Montaż haka holowniczego Westfalia automat - fotostory
panowie w module 03 ABS mam kodowanie 0020871 i teraz mam odjąć sumę 0016384 czy zostawić trak jak jest?
oraz czy mam dobrze rozkminione kostkę B bo dostałem instalacje w strzępach i na nowo ją robiłem
PIN 1 - Masa ? do punktu mas nadkole
PIN 2 - Ten nie wiem gdzie ma isc
PIN 3 - Do modułu komfortu pin 20
PIN 4 - Do modułu komfortu pin 19
PIN 5 - Pusty
PIN 6 - Pusty
PIN 7 - CAN
PIN 8 - CAN
PIN 9 - Plus łączony z kostka C tez po stacyjce Brązowe gniazdo bezpieczników ST2
PIN 10 - ??? Ma być pusty?
PIN 11 - Plus po stacyjce Brązowe gniazdo bezpieczników ST2
PIN 12 - Plus po stacyjce Brązowe gniazdo bezpieczników ST2
pytam bo mam błąd - przekaźnik zasilania napięciowego zacisku 15 - J329
i parę innych związanych z tym hakiem dodam auto po lift moduł przed lift
oraz czy mam dobrze rozkminione kostkę B bo dostałem instalacje w strzępach i na nowo ją robiłem
PIN 1 - Masa ? do punktu mas nadkole
PIN 2 - Ten nie wiem gdzie ma isc
PIN 3 - Do modułu komfortu pin 20
PIN 4 - Do modułu komfortu pin 19
PIN 5 - Pusty
PIN 6 - Pusty
PIN 7 - CAN
PIN 8 - CAN
PIN 9 - Plus łączony z kostka C tez po stacyjce Brązowe gniazdo bezpieczników ST2
PIN 10 - ??? Ma być pusty?
PIN 11 - Plus po stacyjce Brązowe gniazdo bezpieczników ST2
PIN 12 - Plus po stacyjce Brązowe gniazdo bezpieczników ST2
pytam bo mam błąd - przekaźnik zasilania napięciowego zacisku 15 - J329
i parę innych związanych z tym hakiem dodam auto po lift moduł przed lift
Ostatnio zmieniony 22 cze 2019, 23:07 przez esarie, łącznie zmieniany 1 raz.
Dłubanina
Dzięki Mati
właśnie sie dowiedziałem się czegoś więcej, te schematy z elsy niby proste ale czasem wydają się zagmatwane , nie wiedziałem ze to tak się czyta jeszcze raz dzięki
pin 2 ma już 12+ po stacyjce przewód był dość długi i idealnie starczył do kostki
niestety zostały 2 błędy jeden w przyczepie i a drugi w silniku
może to jest wina ze sterownik jest od przed lifta ? a auto polift ?
właśnie sie dowiedziałem się czegoś więcej, te schematy z elsy niby proste ale czasem wydają się zagmatwane , nie wiedziałem ze to tak się czyta jeszcze raz dzięki
pin 2 ma już 12+ po stacyjce przewód był dość długi i idealnie starczył do kostki
niestety zostały 2 błędy jeden w przyczepie i a drugi w silniku
może to jest wina ze sterownik jest od przed lifta ? a auto polift ?
Dłubanina
hmm tylko w sterowniku abs był błąd kąta skrętu kierownicy (G85) bardzo często mi wyskakuje przeważnie jak wchodzę w sterownik abs od razu pokazuje na zegarach nie wiem czemu
a ten na zacisku 15 może być od tego ze sterownik jest przed liftowy??
[ Dodano: 2019-06-25, 21:51 ]
po przejechaniu długiej trasy i 24h postoju i bateria wydojona aż włączyło się zarzadzanie energia
po sprawdzeniu błędów był tylko w 69, silnik i abs czysty 0 błędów
Znaleziono 1 błąd:
00576 - Zacisk 15
008 - Niezrozumiały sygnał
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 01101000
Priorytet błędu: 3
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 240
wiec już nie wiem chyba zakupie moduł 4F0907383D może on cos kaszani ?
do zacisku 15 ST2 (+12v) podłączenie wygląda tak:
kostka B
pin 2
pin 9
pin 11
pin 12
kostka C
pin 10
a ten na zacisku 15 może być od tego ze sterownik jest przed liftowy??
Kod: Zaznacz cały
-------------------------------------------------------------------------------
Adres 01: Silnik (CAN) Plik etykiet: Przekier.nieudane!
Oznaczenie elementu SW: 4F7 910 401 K HW: 4F0 907 401 E
Komponent: 2.7TDI EDC17G000SG 0090
Znaleziono 1 błąd:
053271 - Proszę sprawdzić kody błędów sterownika ABS
U1017 - 007 - - Sporadyczny
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00100111
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 255
-------------------------------------------------------------------------------
Adres 03: ABS/hamulce Plik etykiet: 4F0-910-517.lbl
Oznaczenie elementu SW: 4F0 910 517 AK HW: 4F0 614 517 AT
Komponent: ESP8 front H03 0060
Znaleziono 1 błąd:
01826 - Czujnik kąta skrętu kierownicy (G85); napięcie zasilające zacisk 30
000 - - - Sporadyczny
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00100000
Priorytet błędu: 3
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 24
-------------------------------------------------------------------------------
Adres 69: Przyczepa (J345) Plik etykiet:. 4F0-907-383.clb
Oznaczenie elementu SW: 4F0 907 383 C HW: 4F0 907 383 C
Znaleziono 1 błąd:
00576 - Zacisk 15
008 - Niezrozumiały sygnał
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 01101000
Priorytet błędu: 3
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 240
[ Dodano: 2019-06-25, 21:51 ]
po przejechaniu długiej trasy i 24h postoju i bateria wydojona aż włączyło się zarzadzanie energia
po sprawdzeniu błędów był tylko w 69, silnik i abs czysty 0 błędów
Znaleziono 1 błąd:
00576 - Zacisk 15
008 - Niezrozumiały sygnał
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 01101000
Priorytet błędu: 3
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 240
wiec już nie wiem chyba zakupie moduł 4F0907383D może on cos kaszani ?
do zacisku 15 ST2 (+12v) podłączenie wygląda tak:
kostka B
pin 2
pin 9
pin 11
pin 12
kostka C
pin 10
Dłubanina
to już nie wiem musze sprawdzić jeszcze raz wszystko
może przy kostce C pin 10 który łączy się z kostka B pin 9
w elsie jest info przy pinie 10 kostki C ze do ## maja 2008r. ?
może niema tam iść +12 ? do kostki C (niebieska kostka)
[ Dodano: 2019-07-23, 18:32 ]
Zatem po przewertowaniu kilku schematów z elsy,
pytając się prędzej o Pin 2 z kostki b (czerwonej) ma isc +12 lecz nie z ST2
tylko z +12 za komfortem i pin 21 w module komfortu daje +12, tak wychodzi z schematu z modulem komfortu
teraz wszystko działa 0 Błedów
Dzieki za pomoc
może przy kostce C pin 10 który łączy się z kostka B pin 9
w elsie jest info przy pinie 10 kostki C ze do ## maja 2008r. ?
może niema tam iść +12 ? do kostki C (niebieska kostka)
[ Dodano: 2019-07-23, 18:32 ]
Zatem po przewertowaniu kilku schematów z elsy,
pytając się prędzej o Pin 2 z kostki b (czerwonej) ma isc +12 lecz nie z ST2
tylko z +12 za komfortem i pin 21 w module komfortu daje +12, tak wychodzi z schematu z modulem komfortu
teraz wszystko działa 0 Błedów
Dzieki za pomoc
Dłubanina
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2
- Rejestracja: 18 lis 2019, 22:09
- Lokalizacja: Wrocław
Część wszystkimi. Pomóżcie mi proszę bo już nie mam pojęcia gdzie wsadzić kabel z wtyczki przy pokrętle F354 z pinu 1 brązowy. Kupiłem hak z wiązka, niestety poobcinaną. Poradziłem sobie ze wszystkimi kablami tylko tego małego zasrańca nie wiem gdzie wcisnąć bo na schemacie kabel kończy się małym kwadracikiem z numerem 42. Co to oznacza?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15144
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
U dołu każdego schematu masz ponumerowane każde połączenie. Patrząc w dół na tym schemacie masz liczbę 38. Kabelek, którego szukasz idzie pod 42, więc szukasz na schematach z tego działu liczbę 42 na dole. Jest on na tym samym schemacie z prawej strony. Następnie patrząc w górę szukasz liczby 38 i masz ciąg dalszy tego kabelka. W tym przypadku jest to masa w punkcie 368, więc podepnij się gdzieś do masy i tyle. Te numery pozwalają na przeskakiwanie między schematami, czyli są odnośnikami.
[ Dodano: 2019-11-19, 21:45 ]
Poniżej masz w postaci wizualnej . Powiększ sobie, to lepiej będzie widać.
https://www.dropbox.com/s/4kmrqnw7wcdq0 ... 6%20C6.pdf
[ Dodano: 2019-11-19, 21:45 ]
Poniżej masz w postaci wizualnej . Powiększ sobie, to lepiej będzie widać.
https://www.dropbox.com/s/4kmrqnw7wcdq0 ... 6%20C6.pdf
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2
- Rejestracja: 18 lis 2019, 22:09
- Lokalizacja: Wrocław
Dzięki Ci serdeczne 👍👏👏🙂 już myskelem, że będę musiał z jednym kabelkiem biec do elektryka 😉
Ostatecznie zrobiłem jak pisałeś ale kiedy wciskam bezpieczniki dioda przy pokrętle miga cały czas na czerwo o i na desce wyskakuje niezapiety hak obojętnie czy hak jest złożony czy rozłożony. Światła wszystkie działają jak należy. Jakiś pomysł co może być nie tak?
Dodano: 2019-11-20, 00:03
Aha, przy pokrętle zwalniającym hak brakuje mi zawleczki zabezpieczającej linę zwalniająca żeby nie wypadała z pokrętła ale myślę, że kawałek plastiku nie powinien mieć wpływu na tą diodę co?
Ostatecznie zrobiłem jak pisałeś ale kiedy wciskam bezpieczniki dioda przy pokrętle miga cały czas na czerwo o i na desce wyskakuje niezapiety hak obojętnie czy hak jest złożony czy rozłożony. Światła wszystkie działają jak należy. Jakiś pomysł co może być nie tak?
Dodano: 2019-11-20, 00:03
Aha, przy pokrętle zwalniającym hak brakuje mi zawleczki zabezpieczającej linę zwalniająca żeby nie wypadała z pokrętła ale myślę, że kawałek plastiku nie powinien mieć wpływu na tą diodę co?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 958
- Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
- Imię: Ustaw imię i auto
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2008
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 233KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Łódź
Re: Montaż haka holowniczego Westfalia automat - fotostory
Hak zamontowałem i u siebie.
Wymontowałem oryginał Westwalia z avanta z 2007 r, waz z wiązką
co do kabelkologii wpiłem się w główną wiązkę, przed sterownikiem komfortu.
mamy tam wszystkie potrzebne przewody nawet nieszczęsny plus po stacyjce. jest to jeden czarny przewód.
Wymontowałem oryginał Westwalia z avanta z 2007 r, waz z wiązką
co do kabelkologii wpiłem się w główną wiązkę, przed sterownikiem komfortu.
mamy tam wszystkie potrzebne przewody nawet nieszczęsny plus po stacyjce. jest to jeden czarny przewód.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 9
- Rejestracja: 26 mar 2020, 12:22
- Lokalizacja: Legnica
Re: Montaż haka holowniczego Westfalia automat - fotostory
Cześć koledzy.
Chcę zamontować w Audi oryginalny hak. W okolicy mam do nabycia kompletny hak z przełącznikiem oraz modułem z kostkami od Kombi. Moja audi jest w sedanie. Pytanie brzmi, czy hak od kombi będzie pasował do sedana ?
Chcę zamontować w Audi oryginalny hak. W okolicy mam do nabycia kompletny hak z przełącznikiem oraz modułem z kostkami od Kombi. Moja audi jest w sedanie. Pytanie brzmi, czy hak od kombi będzie pasował do sedana ?
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga