Audi A6 C6 - Zmiana MMI Basic na MMI High 2G
Wszystkie systemy audio powinny znajdować się we wnęce w bagażniku po lewej stronie, jest ona zamykana na taki dekielek który sie przekręca i wyciąga???? Czy sa po niewygłuszeniem gdzieś nad nadkolem ?
Ja mam porostu po obu stronach wgłębienia a nie prosta ścianę bagażnika. Na razie pisze to co pamiętam bo auto stoi u mechanika i nie mam puki co sprawdzenia dokładnego.
Ja mam porostu po obu stronach wgłębienia a nie prosta ścianę bagażnika. Na razie pisze to co pamiętam bo auto stoi u mechanika i nie mam puki co sprawdzenia dokładnego.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 514
- Rejestracja: 05 paź 2016, 02:59
- Imię: Dawid
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2008
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 FSI 210KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: UK/Poznań
Te części co Marcin napisał. Najważniejsza jest jednostka - reszta może mieć inne numery. Kupując upewnij się ze jest to high z dyskiem 40gb. Low wyglada tak samo. Kup K lub C. Innych nie pamietam .
Jeśli masz ten wzmacniacz z tylu to poradzisz sobie na pewno. Na forum nie ma schematów gdzie co i jak z kablami .
Gateway musi mieć 20 pin. Jest jeden stary gatek z q7 4L0907468 B / C na na którym pójdzie 3g jeśli soft jest odpowiednio wysoko (0071) ale to powoduje problemy czesto typu brak komunikacji lewej strony kierownicy z jednostka lub brak zegarka na MMI dlatego ja szczerze polecam zmianę gatka na lift.
Ekran musi być high , jednostka musi być high, reszta byleby była 3g i przebrniesz.
Jeśli masz ten wzmacniacz z tylu to poradzisz sobie na pewno. Na forum nie ma schematów gdzie co i jak z kablami .
Gateway musi mieć 20 pin. Jest jeden stary gatek z q7 4L0907468 B / C na na którym pójdzie 3g jeśli soft jest odpowiednio wysoko (0071) ale to powoduje problemy czesto typu brak komunikacji lewej strony kierownicy z jednostka lub brak zegarka na MMI dlatego ja szczerze polecam zmianę gatka na lift.
Ekran musi być high , jednostka musi być high, reszta byleby była 3g i przebrniesz.
Mody:
HBA
Lane assist
Klapa z pilota
Kodowania zegarow
VZE w trakcie
I cos bym pewnie jeszcze znalazl:)
HBA
Lane assist
Klapa z pilota
Kodowania zegarow
VZE w trakcie
I cos bym pewnie jeszcze znalazl:)
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1082
- Rejestracja: 17 maja 2011, 21:25
- Imię: predki
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2012
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: LEGNICA
Nie ma problemu licznik czerwony będzie działał tylko godziny nie ustawisz na nim i daty reszta chodzi , co do kierownicy to nie trzeba mieć przycisków jedynie panel wymienić środkowy od mmi , jak bedziesz potrzebował mam gotowa przejściówkę z dsp na tuner w mmi 3g zawsze od czegos trzeba zacząc, przejsciowka kompletna plug & play
Było Audi80 b2 2.0 litra PB
Było Audi80 b3 1,8 litra PB
Było Audi80 b3 1,9 litra PB
Było Audi a4 b5 1,9 litra ON
Było Audi a4 b6 1,8T litra PB
było Audi a6 c6 2,4 pb
Było Audi80 b3 1,8 litra PB
Było Audi80 b3 1,9 litra PB
Było Audi a4 b5 1,9 litra ON
Było Audi a4 b6 1,8T litra PB
było Audi a6 c6 2,4 pb
Wymina licznika jest tez plug & play czy trzeba programować coś pod auto. A i no własnie po skompletowaniu i założeniu wszystko odpali czy trzeba coś jeszcze odblokowywać(mmi 3g). Widze kolego predki ze jesteś z Legnicy tak że nie ma problemu jak cos to sie zgadamy i podskoczę bo często bywam we Wrocku.
W tym momecie zbieram informacje co i jak, a jak będę mial auto to zacznę skupować elementy i doposażać, bo interesuje mnie jeszcze założenie tempomatu i lusterek fotochromatycznych. A jak czas pozwoli to możne i bose. Ale to sa puki co odlegle plany.
W tym momecie zbieram informacje co i jak, a jak będę mial auto to zacznę skupować elementy i doposażać, bo interesuje mnie jeszcze założenie tempomatu i lusterek fotochromatycznych. A jak czas pozwoli to możne i bose. Ale to sa puki co odlegle plany.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2
- Rejestracja: 11 wrz 2017, 14:47
- Lokalizacja: Gogolin
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga