Podasz te informacje ? (wątpię, bo nie ma się czym chwalić).
Nie spotkaliśmy bo czegos takiego nigdy w A6 C5 nie byłomichalpt pisze:Zastanawia mnie ze nie spotkaliście orginalnej soczewki na żarówke H7 z przysłoną na elektromagnes (gdzie ona odpowiada za światła krótkie i długie)
Ale pakując HIDa zamiast zwykłej żarówki właśnie zmieniasz ogniskową!!!michalpt pisze:jeżeli nie zmienimy ogniskowej (bardzo istotne )to wszystko ok ,natomiast natężenie strumienia świetlnego będzie większe a oto nam przecież chodzi.
Obejrzyj sobie jak wygląda żarnik żarówki (punktowy) a żarnik palnika ksenonowego (wyładowanie na całej długości) - naprawdę nie widzisz różnicy ? <szok> <szok> <szok>
Zamiast przywoływać linki z bełkotem pseudotechnicznym przeczytaj warunki techniczne wyposażenia pojazdów
Myslę, że dopóki tego nie zrobisz to dalsza dyskusja nie ma sensu.
Zaznaczam, że dużo jeżdżę nocami i z daleka odróżniam auta walące po oczach HIDami. I co mam zrobić ? mrugać długimi ? to wtedy taki HIDowiec mi odmruguje swoimi i mi gały wyłażą bo już nic kompletnie nie widzę
Trzeba by mieć jakiś karabin i strzelać do takich lamp
I każdy zapewne twierdzi uparcie, że on akurat nie oslepia, ależ skąd, przecież sprzedawca HIDa go zapewniał, że to legalne, bezpieczne i w ogóle OK !
Co z tego, że na kloszu masz napisane D2S jak gniazdo masz na żarówkę H1 ?
To włóż tam D2S a nie HIDa. Da się ? Ano właśnie, nie da się !
Chociaż już mi ktoś napisał że mu sie udało bo wkleił na klej, taki termotopliwy, z pistoletu. Jeden palnik trochę krzywo się wkleił ale drugi nawet całkiem całkiem <szok> <szok>