Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C5 ] Odnowa lamp - przednich.

Warsztat
Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2092
Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
Imię: Motostacja
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Motostacja pl » 13 gru 2012, 00:33

michalpt, jezeli masz lampy homologowane na żarówki to po wsadzeniu tam HIDa już tej homologacji nie masz i nie powinieneś przejśc przeglądu. Napisz może w której konkretnie stacji kontroli to przechodziłeś to zapytamy na jakiej podstawie i który konkretnie diagnosta Ci to przepuścił <okok>
Podasz te informacje ? (wątpię, bo nie ma się czym chwalić).
michalpt pisze:Zastanawia mnie ze nie spotkaliście orginalnej soczewki na żarówke H7 z przysłoną na elektromagnes (gdzie ona odpowiada za światła krótkie i długie)
Nie spotkaliśmy bo czegos takiego nigdy w A6 C5 nie było <okok>
michalpt pisze:jeżeli nie zmienimy ogniskowej (bardzo istotne )to wszystko ok ,natomiast natężenie strumienia świetlnego będzie większe a oto nam przecież chodzi.
Ale pakując HIDa zamiast zwykłej żarówki właśnie zmieniasz ogniskową!!!

Obejrzyj sobie jak wygląda żarnik żarówki (punktowy) a żarnik palnika ksenonowego (wyładowanie na całej długości) - naprawdę nie widzisz różnicy ??? <szok> <szok> <szok>

Zamiast przywoływać linki z bełkotem pseudotechnicznym przeczytaj warunki techniczne wyposażenia pojazdów :)
Myslę, że dopóki tego nie zrobisz to dalsza dyskusja nie ma sensu.

Zaznaczam, że dużo jeżdżę nocami i z daleka odróżniam auta walące po oczach HIDami. I co mam zrobić ? mrugać długimi ? to wtedy taki HIDowiec mi odmruguje swoimi i mi gały wyłażą bo już nic kompletnie nie widzę <nerwus>
Trzeba by mieć jakiś karabin i strzelać do takich lamp <okok>

I każdy zapewne twierdzi uparcie, że on akurat nie oslepia, ależ skąd, przecież sprzedawca HIDa go zapewniał, że to legalne, bezpieczne i w ogóle OK !!!

Co z tego, że na kloszu masz napisane D2S jak gniazdo masz na żarówkę H1 ?
To włóż tam D2S a nie HIDa. Da się ? Ano właśnie, nie da się !!!
Chociaż już mi ktoś napisał że mu sie udało bo wkleił na klej, taki termotopliwy, z pistoletu. Jeden palnik trochę krzywo się wkleił ale drugi nawet całkiem całkiem <szok> <szok>
Części samochodowe online - Motostacja pl

lgorek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 309
Rejestracja: 23 lis 2010, 19:47
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: lgorek » 13 gru 2012, 13:26

RomanS popieram twoje zdanie w 100%

Wg mnie przeglądy w polsce powinny być bardziej rygorystyczne i jak wjedzie na przegląd to powinno być wyjeżdża sprawny lub jest złomowany, chodzi mi tutaj najbardziej o światła, hamulce i emisja spalin. Bo to czy drążek ma luzy, lub amortyzator mniej sprawny to nie jest tak straszne ale jak ktoś jedzie na nas z HID'em lub źle ustawionymi światłąmi to strach jechać bo nie wiesz gdzie jedziesz. Sam ustawione mam światła na najniższa pozycje aby nie oślepiać innych a i tak wszystko widzę.

michalpt to że na kloszu jest napisane D2S to nic nie oznacza ponieważ klosz jest jeden dla ksenonów i H7 z uwagi na oszczędność. W moim poście o przeróbce lamp zwykłych na bixenon jest porównanie soczewki ksenonowe do zwykłej. Odbłyśnik jest inaczej wyprofilowany itp. Jakby było możliwe wsadzać ksenon do każdej soczewki to producenci już dawno by to już stosowali. Volvo ma chyba patent bez soczewki ksenon ale to nie Audi, wystarczy że zmienisz lekko pochylenie lampy o 1mm to przy 10m robi się już 1m.

U mnie w mieście raz była akcja policyjna nastawiona na HID'y gdzie były łapane wszystkie samochody z ksenonami i sprawdzali czy ma to potrzeba. Bo oprócz ksenonów powinny być spryski i poziomowanie. Ale spotkałem fabrynie auta gdzie były spryski ale bez poziomowania, jednak też nie było korektora. Czyli światła ustawiona na sztywno.

Po tej akcji w mieście przez pewnien czas było spokojnie, pewnie za niedługo druga akcja.

Druga sprawa co mnie wkurza to paski ledowe do jazdy dziennej, policja powinna zabierać dowód za pseudo ledy, lampa powinna być z homologacją lub przynajmniej świecić.

michalpt
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 24 lip 2012, 22:02
Lokalizacja: Śląsk -Tychy

Post autor: michalpt » 16 gru 2012, 23:35

cytat |:
Obejrzyj sobie jak wygląda żarnik żarówki (punktowy) a żarnik palnika ksenonowego (wyładowanie na całej długości) - naprawdę nie widzisz różnicy ?? ? <szok> <szok> <szok>

Dokładnie obejrzyj sobie bo ty chyda nigdy nie widziałeś i po co takie bzdury piszesz ,sa dwie elektrody mniej wiecej dochodzące do srodka palnika w którym jest banka z gazem tam wystepuje wyładowanie i świecenie (dlatego można złapać ogniskową wiem bo kiedyś poprawiałem podróbkowe lampy z allegro które miały złą ogniskową a kolega założyl sobie ksenony ,da się to zrobic bardzo prosto i to nie żadnym klejem ), a nie na całej powierzchni .
Nastepnym razem zastanów sie co piszesz bo widze ze stasznie lubisz krytykowac innych a pojęcie masz nikłe , pozatym nie piszę ze chce wsadzic palnik d2s do gniazda h1 do to fizycznie nie mozliwe ,ale widzę że faktycznie nie da sie z tobą podyskutować .

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2092
Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
Imię: Motostacja
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Motostacja pl » 17 gru 2012, 00:56

michalpt pisze:Nastepnym razem zastanów sie co piszesz bo widze ze stasznie lubisz krytykowac innych a pojęcie masz nikłe
Dzięki za fachową ocenę moich umiejetności <okok>
michalpt pisze:Dokładnie obejrzyj sobie bo ty chyda nigdy nie widziałeś i po co takie bzdury piszesz ,sa dwie elektrody mniej wiecej dochodzące do srodka palnika w którym jest banka z gazem tam wystepuje wyładowanie i świecenie (dlatego można złapać ogniskową wiem bo kiedyś poprawiałem podróbkowe lampy

Jezeli swieci tylko odcinek 2-3 mm (czyli tak, jak w żarówce) to po jaką za przeproszeniem cholerę robione sa palniki dlugosci kilku centymetrów ??? <szok> <szok>

A po drugie, dlaczego w takim razie odbłysniki i soczewki maja inne kształty dla ksenona niz dla żarówki ???

Myslisz, ze lubie krytykować innych i dlatego chce mi się użerać z takimi Pomysłowymi Dobromirami ??? <radocha> <wnerw>

Otóż Kolego nie mam na to najmniejszej ochoty, wnerwia mnie jednak bardzo gdy takie domorosłe wynalazki walą po moich oczach w czasie jazdy autem !!!

Rozstrzygnijmy to jednoznacznie: oddaj swoje lampy do homologacji, jesli ją uzyskasz to zwrócę honor bo będę wiedział, że masz produkt bezpieczny <okok>

Nie wiem tylko po co miałbyś to robic skoro lampy ksenonowe juz wymyślono i homologowano przed Tobą ? <mysli>
Części samochodowe online - Motostacja pl

michalpt
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 24 lip 2012, 22:02
Lokalizacja: Śląsk -Tychy

Post autor: michalpt » 17 gru 2012, 10:58

W takim razie co najlepiej zrobić żeby było ok, zamontować do starych lamp odpowiednie soczewki i palniki , czy kupić całe lampy z osprzętem .I jeśli można to proszę o podanie jakiegoś dobrego sprawdzonego przez was osprzętu lub typu palnika.

lgorek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 309
Rejestracja: 23 lis 2010, 19:47
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: lgorek » 17 gru 2012, 12:13

kupić lampy ksenonowe do regeneracji i samemu je zregenerować i być zadowolonym

lub kupić całe soczewki ksenonowe i zamonować je w lampach które ich nie miały

nie wiem czy nie mam takich soczewek czyli odblysnik i soczewka i mocowanie d2s

stojaks

Post autor: stojaks » 13 sty 2013, 20:26

A na końcu zmatować szkła i polakierować klarem;] efekt nowych lamp pozdrawiam

birdman
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 201
Rejestracja: 17 lip 2008, 16:53
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: birdman » 13 sty 2013, 22:08

Ja po długich bojach ze starymi lampami kupiłem na allegro lampy po małym lifcie. Jedna w stanie perfekcyjnym - koszt 149zł z przesyłka, druga w stanie bardzo dobrym - koszt 215zł z przesyłką. ÂŚwiecą o niebo lepiej niż poprzednie i nie wymagają regeneracji. Problem mam tylko z dobrym spasowaniem ich do zderzaka i nadkoli... Ale to raczej przez to że moje autko miało robiony przód.
Jeśli ktoś będzie szukał lamp po małym lifcie to polecam przeglądać wszystkie aukcje. Ludzie często nie są świadomi co sprzedają. Myślą że jak kierunkowskaz jest zasłonięty to lampa jest z roczników 2001-2004.

Daniel_M.
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 26
Rejestracja: 15 sie 2011, 21:05
Lokalizacja: bangkok

Post autor: Daniel_M. » 03 cze 2013, 22:10

Wypolerowałem lampy tylko papierami 1500-2500. Miałem 800, ale bałem się że za bardzo zetrę, ale jednak przydałoby się na głębsze rysy. Trudno, następnym razem.
Ale teraz mam pytanka, bo tak:
Są brudne od środka, więc jak to rozkleić i skleić, żeby wszystko trzymalo się kupy i było dobrze, oraz czym posmarować lampy z zewnątrz, bo podobno ściera się jakaś powłoka i szybko zżółkną?

Awatar użytkownika
emilzizi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 594
Rejestracja: 16 sie 2009, 08:28
Imię: Emil
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI CANA 190KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: emilzizi » 03 cze 2013, 22:37

Daniel_M., wszystko zostało opisane na forum,wystarczy poczytać
Seria 250hp 350Nm
Wirus okolice 310hp 450Nm
Później 390hp 550Nm
Było 445hp 646Nm
Jest 632hp 730Nm

Daniel_M.
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 26
Rejestracja: 15 sie 2011, 21:05
Lokalizacja: bangkok

Post autor: Daniel_M. » 03 cze 2013, 22:40

To powodzenia w czytaniu 47 stron... Tak przy okazji, to żeby wymienić żarówki, muszę lampy wyjmować też? Bo tak to upiekę dwie pieczenie.

martin_wml
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 389
Rejestracja: 04 lip 2010, 16:27
Imię: Marcin
Moje auto: S6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 299KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Mazowieckie
Kontakt:

Post autor: martin_wml » 04 cze 2013, 16:46

Daniel_M. pisze:To powodzenia w czytaniu 47 stron... Tak przy okazji, to żeby wymienić żarówki, muszę lampy wyjmować też? Bo tak to upiekę dwie pieczenie.
Kolego to ma to ktoś za Ciebie znaleźć bo Ci się nie chce?
Nawet nie chce Ci się zajrzeć pod maskę jak sie wymienia żarówkę?
Jedź do aso to Ci wymienią ;)
To przez takich jak Ty ten temat ma 47 stron,bo co druga strona powtarzają sie te same pytania.

robsonb73
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 435
Rejestracja: 07 mar 2009, 16:28
Imię: Robert
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: robsonb73 » 08 cze 2013, 09:02

martin_wml, <okok> <okok> <okok> <okok> <okok>
Przecież wszystko da się załatwić zza klawiatury, nawet żarówkę wymienić <rotfl> <rotfl>
Nigdy nie narzekaj że masz w życiu pod górę jeśli zdecydowałeś, że idziesz na szczyt. Forum Audi A6 dyskusyjne !

Awatar użytkownika
Szatanski
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 24
Rejestracja: 19 sty 2011, 14:43
Lokalizacja: EUDEZET

Post autor: Szatanski » 28 cze 2013, 16:54

Panowie ! :D W końcu się odważyłem bo zawsze nieco obaw miałem apropos użycia tak inwazyjnego środka na lampy jakim jest papier wodny. Ale efekt mówi sam za siebie. Lampy wyglądają jak nowe :D Gdyby tylko sreberko to, które jest zamontowane bez pośrednio do tych plastikowych kloszy było w idealnym stanie, to lampy jak nóweczki ! :D Do tej pory "nie wiedziałem" co to włączone światła w nocy ! A teraz xD haha mógłbym oświetlać pas startowy dla samolotów. Luksus na maxa. Każdemu kto ma najmniejsze wątpliwości od razu mówię żeby się nie zastanawiał :D za 3 papiery (tj 1x 1000 1x1500 1x2000) dałem 3,20 zł haha śmiech ! Darmo wręcz, a pasta tempo (turbo coś tam) za 6 zł w kauflandzie (przynajmniej w łodzi), także koszta śmiesznie niskie porównując je z kosztami nowych lamp. Papier wodny używałem pierwszy raz w życiu i udało się bez problemu. ÂŻadna filozofia a jeszcze raz potwierdzam efekt murowany ! Polecam polecam !

Aha zdjęć niestety nie dodam bo w całej ekscytacji oczywiście zapomniałem zrobić zdjęć przed "operacją" ale różnica jest super hiper ogromna ;)
Poprzedniki :
100 C4 2.5 TDI 115 km manual
A6 C4 2.5 TDI 115 km automat

lgorek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 309
Rejestracja: 23 lis 2010, 19:47
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: lgorek » 28 cze 2013, 18:01

bardzo ważny jest stan odbłyśnika soczewki, bo w moim przypadku lampa była bardzo łądna jednak wypalony był odbłyśnik

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga