Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Moment siły dokręcania poszczególnych śrub/elementów

Warsztat
mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15144
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Re: Moment siły dokręcania poszczególnych śrub/elementów

Post autor: mat1324 » 22 lis 2021, 22:13

22 Nm, ale trzeba dokręcać etapami po przekątnej. Następnym razem zwracaj uwagę przy pisaniu postów, ponieważ napisałeś w dziale dla C5.

mateo065
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 28 lip 2022, 20:07
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2004
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Kliszów

Re: Moment siły dokręcania poszczególnych śrub/elementów

Post autor: mateo065 » 28 lip 2022, 20:14

Witam.
Mam pytanie. Czy ktoś może wie z jakim momentem dokręcić stopy korbowodowe w silniku 3.0 ASN? I ewentualnie głowicę z jakim momentem dokręcić?
Pozdrawiam, Mateusz

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15144
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Re: Moment siły dokręcania poszczególnych śrub/elementów

Post autor: mat1324 » 30 lip 2022, 21:28

Stopy dokręca się momentem 30 Nm + 90*. Natomiast głowicę dokręca się w trzech etapach: 40 Nm + 90* + 90*.

mateo065
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 28 lip 2022, 20:07
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2004
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Kliszów

Re: Moment siły dokręcania poszczególnych śrub/elementów

Post autor: mateo065 » 01 sie 2022, 11:51

Dzięki wielkie za informację. Wszystko przez jeden "paproch" a mianowicie kawałek gumy który wyleciał z koła pasowego od osprzętu i wleciał pod pasek rozrządu. Tłoki dogoniły zawory ssące i głowicę do regeneracji. A przy okazji postanowiłem wymienić na tłokach pierścionki i panewki. Czy bardzo źle zrobiłem jak nie honowalem tulei cylindra?
Pozdrawiam, Mateusz

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga