Liczniki XXX-920-XXX - Struktura Eepromu
- bendzji
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7154
- Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
- Imię: Michał
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.2 FSI 255KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Września
Tak jak masz immo3 to z Ecu pin wyciągniesz i nie trzeba będzie Jeagera ruszać.
Pin służy do logowania do licznika żeby przeprowadzić adaptację.
Ja to nazwałem klucz immo ( ale czy nim jest ? ) Ale nie jest Ci do niczego potrzebny , ja to tylko podałem jako informację , jak już pisałem taki sam jest w ecu i w liczniku , przy adaptacji innego licznika zgrywa się na taki czyli w jakiś sposób zezwala na odpalanie itd. Więcej nie zgłębiałem bo było to dla mnie nieistotne.
Pin służy do logowania do licznika żeby przeprowadzić adaptację.
Ja to nazwałem klucz immo ( ale czy nim jest ? ) Ale nie jest Ci do niczego potrzebny , ja to tylko podałem jako informację , jak już pisałem taki sam jest w ecu i w liczniku , przy adaptacji innego licznika zgrywa się na taki czyli w jakiś sposób zezwala na odpalanie itd. Więcej nie zgłębiałem bo było to dla mnie nieistotne.
BYŁY : A4 B5 1.9TDI TIP , A6 C5 2.4 MULTI , A6 C6 3.0TDI MAN , A4 B5 1.8T TIP , A4 B7 2.0tdi , MULTI , Ford Smax 2.0TDCI DURASHIFT
JEST : Ford Smax mk2 2.0tdci , A6 C6 3.2 TIP
JEST : Ford Smax mk2 2.0tdci , A6 C6 3.2 TIP
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1
- Rejestracja: 02 sty 2017, 02:22
- Lokalizacja: Zgorzelec
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 5
- Rejestracja: 28 paź 2009, 20:32
- Lokalizacja: orneta
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 5
- Rejestracja: 28 paź 2009, 20:32
- Lokalizacja: orneta
- bendzji
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7154
- Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
- Imię: Michał
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.2 FSI 255KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Września
niestety to nie takie latwe bo licznik RS6 ma pewne róznice bo to juz typowy poliftowy licznik i doadtko skala - jak przepiszesz linijki z rs bedzie def na liczniku , przeslij mi swoj wsad z licznika zobacze co da sie zrobic , jeden taki ogarnalem
BYŁY : A4 B5 1.9TDI TIP , A6 C5 2.4 MULTI , A6 C6 3.0TDI MAN , A4 B5 1.8T TIP , A4 B7 2.0tdi , MULTI , Ford Smax 2.0TDCI DURASHIFT
JEST : Ford Smax mk2 2.0tdci , A6 C6 3.2 TIP
JEST : Ford Smax mk2 2.0tdci , A6 C6 3.2 TIP
bendzji,
Witam,po czym poznac czy licznik jest CRYPTO ,chodzi mi o licznik do a3 8l 8L0 920 (poliftowe) Chce wgrac wsad i nie chce uwalic licznika. I jeszcze jedno pytanie. umiesz moze wyskalwoac wskaznik paliwa? Problem mam taki ze po zatankowaniu wskazowka pokazuje full ,ale dopiero zaczyna opadac jak przejade ok 250 km,a chcialbym zeby schodzila tak jak powinna.
Witam,po czym poznac czy licznik jest CRYPTO ,chodzi mi o licznik do a3 8l 8L0 920 (poliftowe) Chce wgrac wsad i nie chce uwalic licznika. I jeszcze jedno pytanie. umiesz moze wyskalwoac wskaznik paliwa? Problem mam taki ze po zatankowaniu wskazowka pokazuje full ,ale dopiero zaczyna opadac jak przejade ok 250 km,a chcialbym zeby schodzila tak jak powinna.
- bendzji
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7154
- Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
- Imię: Michał
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.2 FSI 255KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Września
Nie bawiłem się ze skalowaniem paliwa nigdy , dla mnie nie było to istotne.
Jeżeli to licznik z rocznika modelowego 2002-2003 , ma wskazówki podświetlane po zapłonie to na 99,99999999% to crypto. Jak prześlesz mi wsady to potwierdzę.
Po co wsady chcesz zmienić?
Jeżeli to licznik z rocznika modelowego 2002-2003 , ma wskazówki podświetlane po zapłonie to na 99,99999999% to crypto. Jak prześlesz mi wsady to potwierdzę.
Po co wsady chcesz zmienić?
BYŁY : A4 B5 1.9TDI TIP , A6 C5 2.4 MULTI , A6 C6 3.0TDI MAN , A4 B5 1.8T TIP , A4 B7 2.0tdi , MULTI , Ford Smax 2.0TDCI DURASHIFT
JEST : Ford Smax mk2 2.0tdci , A6 C6 3.2 TIP
JEST : Ford Smax mk2 2.0tdci , A6 C6 3.2 TIP
Moglbys dac email to wysle Ci wsad z mojego licznika. Chcialem wgrac wsad tez z jakiegos tdi zeby to wskaznie paliwa chodzilo lepiej. Dlatego najpierw chce wiedziec czy to crypto,bo jak tak to nawet sie za wgrywanie wsadow nie biore ,bo go uwale na 100%.Na pierwszej stronie jest opis tak mi sie wydaje ,ale ja nie jestem w temacie jak to zrobic.
- bendzji
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7154
- Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
- Imię: Michał
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.2 FSI 255KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Września
no opis jest mój ale to tylko co i gdzie - crypto mam rozgryzione, zmiany Angol/EU Benzyna/Diesel czy wskazania paliwa A4/A6 mam obcykane ale kombinacja ze wsakzaniem i zmana wartości wskazówki paliwa mi nie potrzebna była to nie rozkminiałem
Jak uwalisz to nie ma problemu odratuje
Mail poszedł na PW
Jak uwalisz to nie ma problemu odratuje
Mail poszedł na PW
BYŁY : A4 B5 1.9TDI TIP , A6 C5 2.4 MULTI , A6 C6 3.0TDI MAN , A4 B5 1.8T TIP , A4 B7 2.0tdi , MULTI , Ford Smax 2.0TDCI DURASHIFT
JEST : Ford Smax mk2 2.0tdci , A6 C6 3.2 TIP
JEST : Ford Smax mk2 2.0tdci , A6 C6 3.2 TIP
Cześć chciałbym wyedytować eeprom A6C6 (w sensie założyłem z anglika i tarcze europejskie) wersja kolor fis (anglik, wyskalowany na 270km/h) , moje tarcze europa wyskalowana na 260km/h, w załączniku przysyłam wsad z mojego oryginalnego (z którego przełożyłem tarcze) oraz 2 anglików jakie posiadam. Tak porównuję i nie jestem pewny czy oby w C6 jest tak samo bo teoretycznie to wsady z anglików w komórkach odpowiedzialnych za wyskalowanie powinny być takie same a nie są więc musi to być gdzieś indziej
- Załączniki
-
- Dumpy Wsady PamiÄci EEPROM.zip
- 3 wsady
- (17.1 KiB) Pobrany 641 razy
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga