Liczniki XXX-920-XXX - Struktura Eepromu
- bendzji
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7154
- Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
- Imię: Michał
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.2 FSI 255KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Września
nic nie kopiujesz , potrzebujesz pin nowy i stary - potem adaptujesz immo vag-comem czy innym programem diagnostycznym , przebieg zmieniasz np. vageepromprogrammer
BYŁY : A4 B5 1.9TDI TIP , A6 C5 2.4 MULTI , A6 C6 3.0TDI MAN , A4 B5 1.8T TIP , A4 B7 2.0tdi , MULTI , Ford Smax 2.0TDCI DURASHIFT
JEST : Ford Smax mk2 2.0tdci , A6 C6 3.2 TIP
JEST : Ford Smax mk2 2.0tdci , A6 C6 3.2 TIP
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 91
- Rejestracja: 17 cze 2011, 13:42
- Imię: Jacek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 136KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Gdańsk
Nie przekopiujesz danych immo z pół fis-a do pełnego fis-a... takie dane jak vin i kod immo to oczywiście da radę bez problemu nawet pin... ale dane kluczy są inaczej zapisane w obu - wystarczy rzut oka na oba wsady i widać różnice w danych kluczy. Poza tym co to za elektronik co wrzucił ci wsad z pół do pełnego fisa ? wiedział w ogóle co robi ?
- bendzji
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7154
- Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
- Imię: Michał
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.2 FSI 255KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Września
nie a masz jakiś wsad z takiego? tak czy siak tak jak pisałeś wrzucanie na pałę wsadu z różnych modeli liczników to mistrzostwo - a przccież adaptacja immo itd. to w miarę prosta rzecz
BYŁY : A4 B5 1.9TDI TIP , A6 C5 2.4 MULTI , A6 C6 3.0TDI MAN , A4 B5 1.8T TIP , A4 B7 2.0tdi , MULTI , Ford Smax 2.0TDCI DURASHIFT
JEST : Ford Smax mk2 2.0tdci , A6 C6 3.2 TIP
JEST : Ford Smax mk2 2.0tdci , A6 C6 3.2 TIP
- Karolex...
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 27
- Rejestracja: 29 sty 2012, 15:05
- Lokalizacja: Lublin
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 335KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
- bendzji
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7154
- Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
- Imię: Michał
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.2 FSI 255KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Września
Jacek nie wszystkie - miałem w rękach 2 sztuki z wczesnym softem D06 i D07 i nie było problemów z wgrywaniem innych wsadów do woli
BYŁY : A4 B5 1.9TDI TIP , A6 C5 2.4 MULTI , A6 C6 3.0TDI MAN , A4 B5 1.8T TIP , A4 B7 2.0tdi , MULTI , Ford Smax 2.0TDCI DURASHIFT
JEST : Ford Smax mk2 2.0tdci , A6 C6 3.2 TIP
JEST : Ford Smax mk2 2.0tdci , A6 C6 3.2 TIP
- Karolex...
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 27
- Rejestracja: 29 sty 2012, 15:05
- Lokalizacja: Lublin
- Karolex...
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 27
- Rejestracja: 29 sty 2012, 15:05
- Lokalizacja: Lublin
Re: Liczniki XXX-920-XXX - Struktura Eepromu
Czym się różni klucz immobilizera od PINu? Pin to 4 cyfry pozwalające dopisać transpondery a klucz?bendzji pisze:0x790-0x7A7: Klucz immobilizera 3 razy powtórzony , taki sam jest zapisany w zaadaptowanym z licznikiem sterowniku silnika
0x7E2-0x7E7: Pin immobilizera 3 razy powtórzony , w tym przypadku 2706 , odwrócony daje 0627 HEX = 1575 DEC
Rozumiem że skoro są to dwie różne rzeczy to wydobycie PINu do immo jest możliwe tylko z licznika tak?
- bendzji
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7154
- Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
- Imię: Michał
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.2 FSI 255KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Września
zależy o jakim immo mówimy - przy immo3 pin jest taki sam w liczniku jak i w ECU , przy immo2 pin ECU i licznika jest lub może być różny
BYŁY : A4 B5 1.9TDI TIP , A6 C5 2.4 MULTI , A6 C6 3.0TDI MAN , A4 B5 1.8T TIP , A4 B7 2.0tdi , MULTI , Ford Smax 2.0TDCI DURASHIFT
JEST : Ford Smax mk2 2.0tdci , A6 C6 3.2 TIP
JEST : Ford Smax mk2 2.0tdci , A6 C6 3.2 TIP
Mówimy o Immo 3 akurat. Mam licznik Jaeger 8D0 920 900 T i ECU 4B0 906 018 CG (silnik 1.8T AWT 150KM).
Jeśli przy immo 3 PIN jest taki sam w liczniku i w ECU to (chyba) dobrze dla mnie akurat bo mam pewne problemy z autem
Moje problemy z rozładowywaniem akumulatora i z licznikiem Jaeger na forum Audi A4.
Tu piszesz kolego o EEPROMie z licznika więc zadając wcześniejsze pytanie pokręciłem pisząc o liczniku i ECU. Mój błąd. Czym w takim razie jest jednak "Klucz immobilizera" (w liczniku) skoro PIN to co innego?
Jeśli przy immo 3 PIN jest taki sam w liczniku i w ECU to (chyba) dobrze dla mnie akurat bo mam pewne problemy z autem
Moje problemy z rozładowywaniem akumulatora i z licznikiem Jaeger na forum Audi A4.
Tu piszesz kolego o EEPROMie z licznika więc zadając wcześniejsze pytanie pokręciłem pisząc o liczniku i ECU. Mój błąd. Czym w takim razie jest jednak "Klucz immobilizera" (w liczniku) skoro PIN to co innego?
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga