Liczniki XXX-920-XXX - Struktura Eepromu
- bendzji
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7154
- Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
- Imię: Michał
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.2 FSI 255KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Września
jak spakujesz zip to powinno przejść.
Tu masz jeszcze licznik 260km/h z 4B0920933G ale on widzę podobny to tego co w pierwszym poście
18 00 32 00 81 05 0d 06 ea 07 86 0b 9f 0f 32 10
00 00 68 00 56 07 d4 07 4b 09 3b 0c a6 0f 24 10
Tu masz jeszcze licznik 260km/h z 4B0920933G ale on widzę podobny to tego co w pierwszym poście
18 00 32 00 81 05 0d 06 ea 07 86 0b 9f 0f 32 10
00 00 68 00 56 07 d4 07 4b 09 3b 0c a6 0f 24 10
BYŁY : A4 B5 1.9TDI TIP , A6 C5 2.4 MULTI , A6 C6 3.0TDI MAN , A4 B5 1.8T TIP , A4 B7 2.0tdi , MULTI , Ford Smax 2.0TDCI DURASHIFT
JEST : Ford Smax mk2 2.0tdci , A6 C6 3.2 TIP
JEST : Ford Smax mk2 2.0tdci , A6 C6 3.2 TIP
- bendzji
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7154
- Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
- Imię: Michał
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.2 FSI 255KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Września
przeslij mi jeszcze raz wsad licznika eu bo nie bylo zalacznika
ja juz się pogubiłem - w twoim liczniku nie działa temp. oleju po odpaleniu , jak włożysz inny licznik to działa , jak wgrałeś inny wsad do swojego licznika to temp. oleju działa ale jest def - to teraz dopiero zaczęło się tak dziać? czy wcześniej?
czujnik temp jest zintegrowany z sensorem poziomu , znajduje się w misce , ma 3 piny ( masa , zasilanie i sygnał do licznika ) - może tu jest jakiś kłopot i twój licznik i soft w nim sobie z tym nie radzi
ja juz się pogubiłem - w twoim liczniku nie działa temp. oleju po odpaleniu , jak włożysz inny licznik to działa , jak wgrałeś inny wsad do swojego licznika to temp. oleju działa ale jest def - to teraz dopiero zaczęło się tak dziać? czy wcześniej?
czujnik temp jest zintegrowany z sensorem poziomu , znajduje się w misce , ma 3 piny ( masa , zasilanie i sygnał do licznika ) - może tu jest jakiś kłopot i twój licznik i soft w nim sobie z tym nie radzi
BYŁY : A4 B5 1.9TDI TIP , A6 C5 2.4 MULTI , A6 C6 3.0TDI MAN , A4 B5 1.8T TIP , A4 B7 2.0tdi , MULTI , Ford Smax 2.0TDCI DURASHIFT
JEST : Ford Smax mk2 2.0tdci , A6 C6 3.2 TIP
JEST : Ford Smax mk2 2.0tdci , A6 C6 3.2 TIP
- bendzji
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7154
- Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
- Imię: Michał
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.2 FSI 255KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Września
mam licznik poliftowy nie crypto do doświadczeń i rzeczywiście wywala def , tamten licznik na którym wcześniej kombinowałem nie sprawiał problemów , bo zgłębieniu tematu okazało się w mapie prędkościomierza jest checksuma , jeszcze tego ni rozgryzłem.....
BYŁY : A4 B5 1.9TDI TIP , A6 C5 2.4 MULTI , A6 C6 3.0TDI MAN , A4 B5 1.8T TIP , A4 B7 2.0tdi , MULTI , Ford Smax 2.0TDCI DURASHIFT
JEST : Ford Smax mk2 2.0tdci , A6 C6 3.2 TIP
JEST : Ford Smax mk2 2.0tdci , A6 C6 3.2 TIP
Panowie może wiecie czym różnią się wsady liczników w których zegar ustawiany jest automatycznje z anteny za licznikiem?miałmiałem taką w jegerze.po zmianie licznika na vdo i podpięciu jej w to najmniejsze złącze 3 hmm 4 piny antenki brak koło zegarka.Może to gdzieś się uaktywnia na kanałach?nie mogę znaleźć tej informacji nigdzie.
- bendzji
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7154
- Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
- Imię: Michał
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.2 FSI 255KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Września
Vdo ta antena niepotrzebna bo jest zintegrowana w liczniku (ale wymaga prawdopodobnie radia fabrycznego ) , w poliftowym można włączyć go w kanale 19 adaptacji.
Trzeba chwilę poczekać po podłączeniu licznika na synchronizację zegara , po nocy powinna się pojawić.
Trzeba chwilę poczekać po podłączeniu licznika na synchronizację zegara , po nocy powinna się pojawić.
BYŁY : A4 B5 1.9TDI TIP , A6 C5 2.4 MULTI , A6 C6 3.0TDI MAN , A4 B5 1.8T TIP , A4 B7 2.0tdi , MULTI , Ford Smax 2.0TDCI DURASHIFT
JEST : Ford Smax mk2 2.0tdci , A6 C6 3.2 TIP
JEST : Ford Smax mk2 2.0tdci , A6 C6 3.2 TIP
- bendzji
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7154
- Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
- Imię: Michał
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.2 FSI 255KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Września
Wrzuć fotkę jak twój licznik wygląda i to gniazdo , podaj też numer licznika
[ Dodano: 2015-04-05, 22:30 ]
Wyedytowałem pierwszy post i usunąłem linijki z wartościami prędkości gdyż niestety po podstawieniu w 99% wywala błąd DEF , nie mam na razie rozwiązania.
[ Dodano: 2015-04-05, 22:30 ]
Wyedytowałem pierwszy post i usunąłem linijki z wartościami prędkości gdyż niestety po podstawieniu w 99% wywala błąd DEF , nie mam na razie rozwiązania.
BYŁY : A4 B5 1.9TDI TIP , A6 C5 2.4 MULTI , A6 C6 3.0TDI MAN , A4 B5 1.8T TIP , A4 B7 2.0tdi , MULTI , Ford Smax 2.0TDCI DURASHIFT
JEST : Ford Smax mk2 2.0tdci , A6 C6 3.2 TIP
JEST : Ford Smax mk2 2.0tdci , A6 C6 3.2 TIP
Witam. Trochę odświeżę temat. Czy komuś z forumowiczów udało się uruchomić synchronizację zegarka w licznikach, które nie posiadają aktywnego kanału 19 w "Instruments"?
Opiszę swój problem:
Moje A6 C5 na początku miało liczniki z półfisem (VDO), na których nie było żadnej dodatkowej kostki z przewodem i antenką zewnętrzną do odbierania fal z nadajnika DCF77, a mimo to za każdym razem po zdjęciu klemy z akumulator po kilku dniach owa palma się ukazywała i zegarek się synchronizował.
Po zmianie zegarów na takie z pełnym fisem (4B0920932K VDO) niestety palma się już nigdy nie ukazała, a od operacji zmiany na pełen fis minęło już prawie rok. Zastanawiające jest, że skoro na półfisie była synchronizacja bez antenki zewnętrznej, która podobno miałaby znajdować się pod tylnym zderzakiem (a u mnie takowej nie było), zegary z pełnym fisem również powinny same się synchronizować.
Próbowałem już różnych metod, min. Zdejmowanie klemy, ręczne ustawianie czasu, itp itd. Jakiś czas temu dostałem podpowiedź, że ową opcję można rzekomo włączyć zmianą danych we wsadzie, jeżeli kanał 19 adaptacji jest niedostępny.
Czy ktoś ma pojęcie, w którym dokładnie miejscu we wsadzie jest zapis dotyczący tej funkcji u jak należałoby go poprawnie zedytować?
Bardzo proszę o pomoc i z góry dziękuję za poświęcony dla mnie czas.
Opiszę swój problem:
Moje A6 C5 na początku miało liczniki z półfisem (VDO), na których nie było żadnej dodatkowej kostki z przewodem i antenką zewnętrzną do odbierania fal z nadajnika DCF77, a mimo to za każdym razem po zdjęciu klemy z akumulator po kilku dniach owa palma się ukazywała i zegarek się synchronizował.
Po zmianie zegarów na takie z pełnym fisem (4B0920932K VDO) niestety palma się już nigdy nie ukazała, a od operacji zmiany na pełen fis minęło już prawie rok. Zastanawiające jest, że skoro na półfisie była synchronizacja bez antenki zewnętrznej, która podobno miałaby znajdować się pod tylnym zderzakiem (a u mnie takowej nie było), zegary z pełnym fisem również powinny same się synchronizować.
Próbowałem już różnych metod, min. Zdejmowanie klemy, ręczne ustawianie czasu, itp itd. Jakiś czas temu dostałem podpowiedź, że ową opcję można rzekomo włączyć zmianą danych we wsadzie, jeżeli kanał 19 adaptacji jest niedostępny.
Czy ktoś ma pojęcie, w którym dokładnie miejscu we wsadzie jest zapis dotyczący tej funkcji u jak należałoby go poprawnie zedytować?
Bardzo proszę o pomoc i z góry dziękuję za poświęcony dla mnie czas.
Witaj,
dzięki za odpowiedź i chęć pomocy. Aż z ciekawości pobiegłem sprawdzić to co napisałeś w swoim aucie. Niestety, we wsadzie w miejscu przez Ciebie wskazanym posiadam już tą właśnie wartość.
Zgrałem również swój wsad, być może ktoś jest obcykany i coś w nim zauważy: http://chomikuj.pl/Bociek-07
dzięki za odpowiedź i chęć pomocy. Aż z ciekawości pobiegłem sprawdzić to co napisałeś w swoim aucie. Niestety, we wsadzie w miejscu przez Ciebie wskazanym posiadam już tą właśnie wartość.
Zgrałem również swój wsad, być może ktoś jest obcykany i coś w nim zauważy: http://chomikuj.pl/Bociek-07
- bendzji
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7154
- Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
- Imię: Michał
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.2 FSI 255KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Września
możesz po prostu mieć licznik który tego nie obsługuje , była to opcja dodatkowa , porównywałem ze swoim wsadem i nie widzę dużych różnic oprócz wartości w mapach wskazówek
BYŁY : A4 B5 1.9TDI TIP , A6 C5 2.4 MULTI , A6 C6 3.0TDI MAN , A4 B5 1.8T TIP , A4 B7 2.0tdi , MULTI , Ford Smax 2.0TDCI DURASHIFT
JEST : Ford Smax mk2 2.0tdci , A6 C6 3.2 TIP
JEST : Ford Smax mk2 2.0tdci , A6 C6 3.2 TIP
Witam, jestem w trakcie przekładania licznika w a6 c5 2.5tdi 150km.
Fabrycznie mam licznik 1/2fis vdo, mam już kupiony full fis vdo..
To samo podświetlenie przedlift, elektroniczny zegarek bez ringów.
Elektronik zgrał Mi eprom z obu liczników i wgrał eprom z 1/2 fis do full fis.
Skutek wyświetlacz fis'a przestał działać, immo gaśnie, samochód zapala, przebieg się zgadza.
Po wgraniu poprzedniego epromu który był w liczniku z pełnym fisem, wyświetlacz zaczął działać ale immo się nie zgadza i przebieg.
Które komórki, przekopiować z epromu 1/2 fis do full fis, aby zgadzał się później vin, przebieg i immo?
Fabrycznie mam licznik 1/2fis vdo, mam już kupiony full fis vdo..
To samo podświetlenie przedlift, elektroniczny zegarek bez ringów.
Elektronik zgrał Mi eprom z obu liczników i wgrał eprom z 1/2 fis do full fis.
Skutek wyświetlacz fis'a przestał działać, immo gaśnie, samochód zapala, przebieg się zgadza.
Po wgraniu poprzedniego epromu który był w liczniku z pełnym fisem, wyświetlacz zaczął działać ale immo się nie zgadza i przebieg.
Które komórki, przekopiować z epromu 1/2 fis do full fis, aby zgadzał się później vin, przebieg i immo?
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga