A6 C5 - Wymiana licznika bez FIS na pełny FIS - przedlift
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 28
- Rejestracja: 12 sie 2016, 07:52
- Imię: Michał
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2010
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Mierzęcice
właśnie ogarniam temat.Dziwi mnie tylko że spryskiwacz po podłącziu masy dalej krzyczy.Zaraz spróbuję podpiąć masę pod czujnik płynu chłodzącego i dam znać
[ Dodano: 2018-02-03, 11:55 ]
niestety podłączenie dodatkowej pewnej masy nic nie pomogło.Zaczynam już tracić nadzieje że bd to hulać.Zgadzam się z tym że błąd spryska można wyłączyć tylko nie mogę zrozumieć dlaczego licznik widzi błąd płynu chłodzącego ?
[ Dodano: 2018-02-03, 12:26 ]
Bezpieczniki są wszystkie sprawne.Dziwne że na starych licznikach nie było problemu ze stanem płynu chłodzącego.
[ Dodano: 2018-02-03, 11:55 ]
niestety podłączenie dodatkowej pewnej masy nic nie pomogło.Zaczynam już tracić nadzieje że bd to hulać.Zgadzam się z tym że błąd spryska można wyłączyć tylko nie mogę zrozumieć dlaczego licznik widzi błąd płynu chłodzącego ?
[ Dodano: 2018-02-03, 12:26 ]
Bezpieczniki są wszystkie sprawne.Dziwne że na starych licznikach nie było problemu ze stanem płynu chłodzącego.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 28
- Rejestracja: 12 sie 2016, 07:52
- Imię: Michał
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2010
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Mierzęcice
Zastanawiam się na tym czy w nowym liczniku nie różnią się piny.Na jedna różnice się już nadzialem bo u mnie w czarnej 10 pinowej k9stce kabel od czujnika temp. zewnętrznej miałem na opinie 5 a nie ma 3 jak na schemacie.Zgadzala się kolorystyka kabla czyli żółto brązowy.Nie mam jak sprawdzić licznika ponieważ nie mam żadnego na podmiane
Jeżeli u mnie jest różnica w pinach to jak znaleźć ten który odpowiada za spryskiwaczy? Nie wiem też jak ogarnąć poziom płynu chlodzacego bo czujnik wydaje się być ok.
Jeżeli u mnie jest różnica w pinach to jak znaleźć ten który odpowiada za spryskiwaczy? Nie wiem też jak ogarnąć poziom płynu chlodzacego bo czujnik wydaje się być ok.
- bendzji
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7155
- Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
- Imię: Michał
- Moje auto: Inne
- Rocznik: 2019
- Nadwozie: Inne
- Silnik: Inny
- Napęd: Brak
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Września
jedyne co mógłbym jeszcze podejrzewać że masz zegar z a4 b5
[ Dodano: 2018-02-03, 18:46 ]
poziom płynu chłodniczego jest na pinie 22 niebieskiej wtyczki i nie może być inaczej , nawet w polificie jest na tym samym pinie
co do czarnej wtyczki to były 3 możliwości pinoutu więc nic dziwnego że mogłobyć inaczej u Ciebie
[ Dodano: 2018-02-03, 18:46 ]
poziom płynu chłodniczego jest na pinie 22 niebieskiej wtyczki i nie może być inaczej , nawet w polificie jest na tym samym pinie
co do czarnej wtyczki to były 3 możliwości pinoutu więc nic dziwnego że mogłobyć inaczej u Ciebie
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 28
- Rejestracja: 12 sie 2016, 07:52
- Imię: Michał
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2010
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Mierzęcice
Niestety ja podejrzewam że zegary są uwalone do kompletu doszedł nie działający obrotomierz i te dwa błędy. Najdziwniejsze jest to że po kupnie tych zegarów robiłem test i wszystko hulalo... Zmieniłem fis bo był wypalony i zrobiłem białe podświetlenie jak w polifcie no i po złożeniu klapa ... ze stacją lutownicza mam spore obycie A jednak coś jest nie tak ... zasięgne jeszcze porady u elektronika który się zajmuje naprawa liczników może coś pomoże
- zarzyk
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 886
- Rejestracja: 04 mar 2012, 11:37
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
takie małe O T odnośnie fisa. Wymiana w okolicy Łodzi Ewentualnie u kogoś poza ale by było to dobrze zrobione może nawet z gwarancją Polecacie kogoś? Raczej odpada opcja wysyłki zegarów bo auto będzie stało pewnie z tydzień. Bez zegarów da się odpalic auto? pytanie czyto z ciekawości.
Nie bój się eksperymentów. Amatorzy zbudowali Arkę Noego a fachowcy Tytanic-a
- Jigitt
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 362
- Rejestracja: 03 wrz 2011, 15:37
- Imię: Tomi
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AWT 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Legionowo
koledzy mam problem tego typu, że po zmianie licznika świeci mi poducha kierowcy. Fakt, nie odpinałem aku, bo uważałem, że usunę błąd vagiem, błąd się usuwa, ale po sekundzie wraca... ja się tego pozbyć?
Mówisz QUATTRO...
Myślisz AUDI...
Było: 80-B2, 100-C3, 100-C3, 100-C4, C5, C5FL, C6,
jest znów C5FL :D
Myślisz AUDI...
Było: 80-B2, 100-C3, 100-C3, 100-C4, C5, C5FL, C6,
jest znów C5FL :D
- magik_29
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 32
- Rejestracja: 30 lis 2014, 12:57
- Lokalizacja: Jabłonowo Pomorskie
Witam
Po długim czasie zakupiłem licznik z pełnym FIS 8D0919930E do mojej A6 c5 1,9 tdi nie martwiąc się tym iż jest to anglik i ze jest on od benzyny bo na forum znalazłem jak przerobić wsad z angola na europę i z benzyny na diesla. Jednak radość moja nie trwała długo gdyż po zmianie komórek wsadu z mil na km i wskaźnika paliwa z A4 na A6 wskaźnik temperatury wskoczył na 120 stopni a wskaźnik paliwa powędrował daleko poza full a fis pokazuje że mam paliwa na 530 km. Oczywiście gamoń nie spisał oryginalnego kodowania. Po zmianie na kodowanie z A4 wskaźnik temperatury wrócił na swoje miejsce ale paliwa nie natomiast na fisie pokazuje że mam paliwa na 190 km czyli w miarę zgodnie z prawdą. Dalej nie próbowałem zmieniać wsadu. Przekodowałem licznik jeszcze aby pokazywał w kilometrach a nie w milach (miałem kodowanie 04442 i zmieniłem na 04142 nie wiem tylko co znaczy pierwsza 4) i ogarnąłem stan licznika.
Czy może mi ktoś powiedzieć co mam zrobić i jak zakodować licznik aby wszystko działało jak trzeba .
Po długim czasie zakupiłem licznik z pełnym FIS 8D0919930E do mojej A6 c5 1,9 tdi nie martwiąc się tym iż jest to anglik i ze jest on od benzyny bo na forum znalazłem jak przerobić wsad z angola na europę i z benzyny na diesla. Jednak radość moja nie trwała długo gdyż po zmianie komórek wsadu z mil na km i wskaźnika paliwa z A4 na A6 wskaźnik temperatury wskoczył na 120 stopni a wskaźnik paliwa powędrował daleko poza full a fis pokazuje że mam paliwa na 530 km. Oczywiście gamoń nie spisał oryginalnego kodowania. Po zmianie na kodowanie z A4 wskaźnik temperatury wrócił na swoje miejsce ale paliwa nie natomiast na fisie pokazuje że mam paliwa na 190 km czyli w miarę zgodnie z prawdą. Dalej nie próbowałem zmieniać wsadu. Przekodowałem licznik jeszcze aby pokazywał w kilometrach a nie w milach (miałem kodowanie 04442 i zmieniłem na 04142 nie wiem tylko co znaczy pierwsza 4) i ogarnąłem stan licznika.
Czy może mi ktoś powiedzieć co mam zrobić i jak zakodować licznik aby wszystko działało jak trzeba .
- Jigitt
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 362
- Rejestracja: 03 wrz 2011, 15:37
- Imię: Tomi
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AWT 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Legionowo
1 Fault Found:Sponsor1 pisze:Po podlaczeniu vaga jaki masz opis usterki?
00588 - Airbag Igniter; Driver Side (N95)
002 - Lower Limit Exceeded - MIL ON
nie wiem dlaczego, bo taśmę poduchy po zmianie kierownicy zabezpieczyłem taśmą, żeby przypadkiem jej nie przekręcić o 360 i żeby nie doszło do jej zerwania.
Mówisz QUATTRO...
Myślisz AUDI...
Było: 80-B2, 100-C3, 100-C3, 100-C4, C5, C5FL, C6,
jest znów C5FL :D
Myślisz AUDI...
Było: 80-B2, 100-C3, 100-C3, 100-C4, C5, C5FL, C6,
jest znów C5FL :D
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga