Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

A6 C5 - Wymiana licznika bez FIS na pełny FIS - przedlift

Warsztat
Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7154
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 04 gru 2017, 22:59

masz immo2 nie ma strachu
BYŁY : A4 B5 1.9TDI TIP , A6 C5 2.4 MULTI , A6 C6 3.0TDI MAN , A4 B5 1.8T TIP , A4 B7 2.0tdi , MULTI , Ford Smax 2.0TDCI DURASHIFT
JEST : Ford Smax mk2 2.0tdci , A6 C6 3.2 TIP

SZCZooR

Post autor: SZCZooR » 18 gru 2017, 18:06

Poradzcie Panowie.
Chyba wolałbym jednak te zagary że srebrnymi obwódkami i z elektronicznym zegarkiem.
Jak to ogarnąć żeby nie było bidy?
Bardzo trzeba przerabiać?
A może znajdzie się ktoś kto zechce pomoc to założyć?

matts84
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 11
Rejestracja: 14 lis 2017, 11:24
Lokalizacja: Chełm

Post autor: matts84 » 23 gru 2017, 00:04

Jak ktoś ma Jaegera to pin immo idzie wyciągnąć z ecu silnika, dziś testowałem i immo3 ma pin w ecu. Kabel KKL niebieski i commander 2.5 ogarnął odczyt pamięci z ecu silnika, sterownik Bosch ME7.5

mankos40
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 8
Rejestracja: 07 cze 2014, 15:14
Lokalizacja: Miłakowo

Post autor: mankos40 » 23 gru 2017, 19:30

Wydaje mi sie że te ze srebrnymi obwódkami to plifty i chyba już nie pójdą u Ciebie, ja zmieniłem na elektroniczny zegarek ale jeszcze bez chromów. Jeśli się mylę proszę o sprostowanie

Ps. jak ktoś z forum potrzebuje pin to pomogę ogarnąć.
Mankos

Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7154
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 23 gru 2017, 21:23

polifty pójdą tez we wcześniejszych - jedyną ważną rzeczą w polifcie żeby soft nie był wyższy niż D11 ( jest na naklejce z numerem licznika ) , potem od d12 była tylko komunikacja po CAN ( obroty , spalanie , radio ) , także w autach przed 2000 rokiem może nie działać to , 2000 i 2001 w zależności od silnika i Ecu
BYŁY : A4 B5 1.9TDI TIP , A6 C5 2.4 MULTI , A6 C6 3.0TDI MAN , A4 B5 1.8T TIP , A4 B7 2.0tdi , MULTI , Ford Smax 2.0TDCI DURASHIFT
JEST : Ford Smax mk2 2.0tdci , A6 C6 3.2 TIP

mankos40
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 8
Rejestracja: 07 cze 2014, 15:14
Lokalizacja: Miłakowo

Post autor: mankos40 » 23 gru 2017, 22:23

bendzji pisze:polifty pójdą tez we wcześniejszych - jedyną ważną rzeczą w polifcie żeby soft nie był wyższy niż D11 ( jest na naklejce z numerem licznika ) , potem od d12 była tylko komunikacja po CAN ( obroty , spalanie , radio ) , także w autach przed 2000 rokiem może nie działać to , 2000 i 2001 w zależności od silnika i Ecu
OOO i dokładnie o to mi chodziło - kolega bendzji jak zwykle ma rację:) Wesołych Świąt!!
Mankos

SZCZooR

Post autor: SZCZooR » 23 gru 2017, 22:28

To teraz kto mi to ogarnie??
Kurde zaczynam się zastanawiać czy nie lepiej auto zmienić.. wszystko bym dołożył do tego.
Ale szkoda audi w takim stanie.. jest serio nieźle.

majkel95
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 28
Rejestracja: 12 sie 2016, 07:52
Imię: Michał
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2010
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Mierzęcice

Post autor: majkel95 » 31 sty 2018, 20:42

Mam pytanie do obeznanych w temacie :) Czy bawił się ktoś już w dołożenie spryskiwacza i światła hamowania do czerwonej kostki ? podpinając masę pod czerwoną kostkę pin 19,16 oraz 9 mamy o tyle lepiej że fis nie bd widział błędu lub brak płynu.

Ma ktoś może rozpiskę które piny w radiu Navigation plus podłączyć pod fis żeby pokazywało FM ?

Ziomek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 839
Rejestracja: 30 gru 2014, 12:44
Imię: Andrzej
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T ANB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mielec

Post autor: Ziomek » 31 sty 2018, 20:56

Spryskiwacz to nie jest trudna sprawa, bendzji chyba robił, tutorial do świateł też jest na świeci na podstawie a4 ale większych różnic nie ma. Jak dla mnie przy światłach za dużo grzebania.

majkel95
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 28
Rejestracja: 12 sie 2016, 07:52
Imię: Michał
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2010
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Mierzęcice

Post autor: majkel95 » 31 sty 2018, 21:16

obstawiam że ze spryskiem to trzeba by dołożyć czujnik poziomu płynu chyba ? bendzji uchylisz rombka tajemnicy ? ze światłami coś robiłeś ?

Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7154
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 31 sty 2018, 21:54

światła olałem - Ziomek ma rację za dużo dłubania

co do sprysków , wrzucałem w tym temacie post z fotkami
BYŁY : A4 B5 1.9TDI TIP , A6 C5 2.4 MULTI , A6 C6 3.0TDI MAN , A4 B5 1.8T TIP , A4 B7 2.0tdi , MULTI , Ford Smax 2.0TDCI DURASHIFT
JEST : Ford Smax mk2 2.0tdci , A6 C6 3.2 TIP

majkel95
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 28
Rejestracja: 12 sie 2016, 07:52
Imię: Michał
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2010
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Mierzęcice

Post autor: majkel95 » 02 lut 2018, 20:28

Niestety napotkałem problem Panowie <zalamka> otóż po podłączeniu fisa wg schematu nie wszystko działa jak należy.Zniknął błąd ze spalonej żarówki ale niestety dalej świeci błąd spryskiwacza oraz temperatura.Zmiana na fisie góra i dół działa ale reset też lipa.W momencie naciśnięcia reset gaśnie dolna część wyświetlacza.Temperaturę zewnętrzną pokazuje ok ale miałem różnice w pinie tzn. z tej czarnej kostki 10 pin nie był to 3 a 5.Zgadzał się kolor kabelka czyli brązowo-żółty.

Myślę że problem jest w pinach tej czerwonej kostki.Ma ktoś jakiś inny schemat ?

Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7154
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 02 lut 2018, 21:35

Kod: Zaznacz cały

1 - Consumption signal
2 - Not used
3 - Not used
4 - Not used
5 - Ambient temperature
6 - Selector lever position indicator
7 - Not used
8 - Not used
9 - Low washer fluid
10 - Hydraulic pressure
11 - Driver information system reset
12 - Clock signal for radio frequency display
13 - Data signal for radio frequency display
14-On-boardcomputer, left
15- Enable signal for radio frequency display
16- Tail light/dipped beam &#40;bulb check&#41;
17- Glow plug relay &#40;TDI&#41;
18- Driver information system, right
19- Brake light
20- Not used
ja mam taką

[ Dodano: 2018-02-02, 21:35 ]
aha reset trzymasz dłużej wtedy kasuje , a jak krótko to działa tak jak ty piszesz
BYŁY : A4 B5 1.9TDI TIP , A6 C5 2.4 MULTI , A6 C6 3.0TDI MAN , A4 B5 1.8T TIP , A4 B7 2.0tdi , MULTI , Ford Smax 2.0TDCI DURASHIFT
JEST : Ford Smax mk2 2.0tdci , A6 C6 3.2 TIP

majkel95
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 28
Rejestracja: 12 sie 2016, 07:52
Imię: Michał
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2010
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Mierzęcice

Post autor: majkel95 » 03 lut 2018, 09:18

niestety nadal świecą mi dwa błędy na fis czyli poziom płynu w zbiorniku spryskiwaczy oraz co dziwne poziom płynu chłodniczego.Ma ktoś pomysł dlaczego ?

Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7154
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 03 lut 2018, 10:05

To licznik analog nie? To spryskiwacz kodowaniem wyłączysz , co do płynu chłodniczego to moze brak masy zgasi błąd - próbowałeś ?
BYŁY : A4 B5 1.9TDI TIP , A6 C5 2.4 MULTI , A6 C6 3.0TDI MAN , A4 B5 1.8T TIP , A4 B7 2.0tdi , MULTI , Ford Smax 2.0TDCI DURASHIFT
JEST : Ford Smax mk2 2.0tdci , A6 C6 3.2 TIP

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga