Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C4] Wymiana górnych mocowań przednich amortyzatorów.

Warsztat
Casian
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 141
Rejestracja: 21 mar 2009, 14:05
Lokalizacja: Świdnica

Post autor: Casian » 18 sie 2011, 17:17

Andi 2.5 tdi pisze:
Casian pisze:A to nie jest przypadkiem takie cos?
nie mam pojecia gdzie to siedzi, co pokazane na obrazku , <bezradny>
przy wymianie gornych mocowan amortyzatorow, sie na to nie natknolem .

Prawdopodobnie to idzie tak jak Hincó pisał:
Hincó pisze:...ÂŻeby dostać się do łożyska oporowego (plastikowy pierścień z kulkami czy czymś podobym w środku) trzeba wyciagnac całą zwrotnice odkręcając pozostałe trzy śruby z fotek powyżej i po ściśnięciu sprężyny dostaniemy siędo łożyska. Myślałem że można to inaczej zrobić bez wyjmowania zwrotnicy, nie próbowałem tak nigdy, dlatego pytam ;)

Będę je teraz wymieniał to dam znać ...

Awatar użytkownika
Hincó
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 759
Rejestracja: 29 lis 2008, 08:11
Imię: Kamil
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2010
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bochnia
Kontakt:

Post autor: Hincó » 19 sie 2011, 14:22

Casian, wymieniłeś te łożyska oporowe? Ja chyba tez musze bo mam pojedyncze stuknięcie czasami na łuku, czasami podczas kręcenia, ale tylko jak mocno skręce kierownicą-niezaleznie od prędkości jazdy. Na szarpaniu nic nie wyszło i jedyna rzecz która może byćpodejrzana bo na dodatek cięzko za koła pokręcić przy podniesionym aucie... Musiałeś wyciagać całą kolumnie czy ściśnięcie spręzyny odkręcenie amorka i mocowanie idzie wysunąć w bok? <luzik> Rano była jeszcze cisza a teraz popołudniu już się odmieniło... piep$@%$ zawieszenie, ciągle problemy :/
Obrazek TDI +

Casian
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 141
Rejestracja: 21 mar 2009, 14:05
Lokalizacja: Świdnica

Post autor: Casian » 19 sie 2011, 14:34

Hincó pisze:Casian, wymieniłeś te łożyska oporowe? Ja chyba tez musze bo mam pojedyncze stuknięcie czasami na łuku, czasami podczas kręcenia, ale tylko jak mocno skręce kierownicą-niezaleznie od prędkości jazdy. Na szarpaniu nic nie wyszło i jedyna rzecz która może byćpodejrzana bo na dodatek cięzko za koła pokręcić przy podniesionym aucie... Musiałeś wyciagać całą kolumnie czy ściśnięcie spręzyny odkręcenie amorka i mocowanie idzie wysunąć w bok? <luzik> Rano była jeszcze cisza a teraz popołudniu już się odmieniło... piep$@%$ zawieszenie, ciągle problemy :/

Na razie jeszcze nic nie robiłem.. Zbieram części bo auto muszę postawić na parę dni ...
Ale z tego co ja wiem i co będę robił to ja ściągam całą kolumnę, jako że idą do wymiany 4 x amory i wszystkie osłony wraz z mocowaniami górnymi amortyzatorów. Potem zbieżność ustawiam od nowa.

Kolumnę ciężko dać w bok chyba że max obniżysz wahacz tam aż tak dużo miejsca nie ma. Ale to takie moje małe doświadczenie i spostrzeżenie.

maja
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 68
Rejestracja: 13 sie 2011, 14:30
Lokalizacja: Nadarzyn

Post autor: maja » 09 wrz 2011, 22:04

jakieś wieści? wymiana łożysk pomogła?

Kliku
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 216
Rejestracja: 25 cze 2011, 17:35
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Kliku » 04 lut 2013, 11:31

sprawdz jeszcze czy wahacz nie jest luzny. Tak sruba do nadwozia lubi sie poluzowac. Przy skrecaniu mozna uzyc kleju do gwintow.
A6c4 AEL Quattro Power by' To JA
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga