NO i auto przetestowane trip do Chorwacji 1134 km średnia 5,7 z pełnym obciążeniem tj 4 dorosłych plus wypchany bagażnik do fulla - jestem mega zadowolony.
[ Dodano: 2014-07-02, 19:15 ]
Jest i nowa fela AEZ 18 ET 35 8J.
Serdeczne podziękowania dla Gosi(Mazdomanii) i Gryfiego za cierpliwość, odpowiedzi na pytania z cyklu czy to będzie....,
oraz przede wszystkim pomoc w doborze.
Jestem bardzo zadowolony felga idealnie zgrała się z obrysem.
Wiem że trochę koza ale raczej nie będę obniżał więc prosiłbym wszystkich zwolenników gleby o nie piętnowanie mnie:)
A6 C5 AWX 168 KM 354 NM by Qnitus (update)
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 335KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
- Adriano007
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 591
- Rejestracja: 30 lip 2009, 21:33
- Imię: Adrian
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Spytkowice
- Kontakt:
Przód 235/40 tył 245/40 docelowo 235/40 na obie osie.
Komfort hmm jest różnica ale tragedii nie ma, osiągi na pewno zbiera się wolniej niż na poprzednich oponach tj 205 ale za to trzymanie na zakrętach to już inna baja.
Pomimo że zima nie sprzyja modom to w myśl przysłowia "..mała rzecz a cieszy.." wpadło kila mini modów:
1.tempomat
2. oryginalny podłokietnik
3. odnowienie włącznika świateł (polegające na kupnie zamiennika i przełożeniu tylko frontu) stary środek został, było trochę zabawy bo w zamienniku pokrętło ma inne mocowanie, ale udało się małym patentem ogarnąć:)
4. i wisienka na torcie nowe opony Nexen N'fera SU1 w rozmiarze 235/40/18 i jak na klasę budżet spisują się wyśmienicie póki co.
[ Dodano: 2015-07-26, 19:41 ]
No i stało się miała być koza ale dałem się namówić i wpadły EIBACH 'y 30/30 plus komplet SACHS SUPER TOURING (przód, tył) oraz nowe górne wahacze efekt mnie zadowala tzn. plomb na dziurach nie gubię, a sztywność i prowadzenie w zakrętach o niebo lepsze,
Ponadto wyczyściłem cały dolot, N75, EGR, kolektor dolotowy, nowe wężyki podciśnienia oraz komplet uszczelek dolotu i EGR, zachowała się jedynie taka fotka z prac
.
Komfort hmm jest różnica ale tragedii nie ma, osiągi na pewno zbiera się wolniej niż na poprzednich oponach tj 205 ale za to trzymanie na zakrętach to już inna baja.
Pomimo że zima nie sprzyja modom to w myśl przysłowia "..mała rzecz a cieszy.." wpadło kila mini modów:
1.tempomat
2. oryginalny podłokietnik
3. odnowienie włącznika świateł (polegające na kupnie zamiennika i przełożeniu tylko frontu) stary środek został, było trochę zabawy bo w zamienniku pokrętło ma inne mocowanie, ale udało się małym patentem ogarnąć:)
4. i wisienka na torcie nowe opony Nexen N'fera SU1 w rozmiarze 235/40/18 i jak na klasę budżet spisują się wyśmienicie póki co.
[ Dodano: 2015-07-26, 19:41 ]
No i stało się miała być koza ale dałem się namówić i wpadły EIBACH 'y 30/30 plus komplet SACHS SUPER TOURING (przód, tył) oraz nowe górne wahacze efekt mnie zadowala tzn. plomb na dziurach nie gubię, a sztywność i prowadzenie w zakrętach o niebo lepsze,
Ponadto wyczyściłem cały dolot, N75, EGR, kolektor dolotowy, nowe wężyki podciśnienia oraz komplet uszczelek dolotu i EGR, zachowała się jedynie taka fotka z prac
.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga