[ALL 3.0 TDi ] Klekoczace po odpaleniu
: 23 paź 2009, 22:57
Witam jestem tu nowy ale czytalem to forum od dawna...
Mam problem z klekotaniem mojego auta zaraz po odpaleniu silnika - A6 3.0 TDi z 2005r. - przebieg 170 tys. do konca serwisowany w ASO AUDI - jak juz sie zorientowałem nie jestem jedyny bo wiele analogicznych przypadkow z opisów wysledzilem w tych silnikach i takze w 2,7 Tdi.
Z tego co udało mi sie dowiedziec usuniecie tej usterki jest nadzwyczaj kosztowne i nie łatwe ale jezeli jest tak wiele przypadkow tych wad (sam slysze czasem jak inne auto odpala i ma tak samo) to znaczy ze nie jest to jakis moj wyjatkowy przypadek i po prostu producent silnika dał ciała z tym napinaczami łancuchów rozrzadu.
Potwierdza to fakt ze pozniejsze generacje tych silnikow mialy ponoc jakies modyfikacje tych napinaczy - czy skuteczne okaze sie pewnie po kilku latach.
Skoro tak jest uwazam ze koncern VW powinien usuwac u swoich klientów usterki tych wadliwych elementow w ramach jawnej badz nie jawnej akcji serwisowej - (ktore zreszta w inych ujawnionych przypadkach prowadza.)
Sprawa tych wadliwych elementów silnika chciałem zgłosci do Urzedu Ochrony Konkurencji i Konsumentów ale nie jako indywidualne zgłoszenie tylko zbiorowe naruszenie interesów konsumentów - czyli nieszczesników którzy wpakowani zostali na mine przez koncern VW.
Bo to o wiele zwieksza szanse na pomysle roztrzygniecie.
Zainteresowałem tym rowniez ludzi z programu w TVN TURBO - i moga zrobic reportaz z interwencja u generalnego importera i dystrybutora na Polske.
Poszukuje w zwiazku z tym osób, które mają lub miały takie objawy w swoich autach - przeszkadza im to i chciałyby wziaść udział w materiale przygotowywanym przez TVN TURBO i zbiorowym zgłoszeniu sprawy do UOKiK.
Dysponuje numerem telefonu do osoby która z ramienia TVN zbiera dane do reportazu i moge podac go do wiadomosci zainteresowanych osób.
Mam problem z klekotaniem mojego auta zaraz po odpaleniu silnika - A6 3.0 TDi z 2005r. - przebieg 170 tys. do konca serwisowany w ASO AUDI - jak juz sie zorientowałem nie jestem jedyny bo wiele analogicznych przypadkow z opisów wysledzilem w tych silnikach i takze w 2,7 Tdi.
Z tego co udało mi sie dowiedziec usuniecie tej usterki jest nadzwyczaj kosztowne i nie łatwe ale jezeli jest tak wiele przypadkow tych wad (sam slysze czasem jak inne auto odpala i ma tak samo) to znaczy ze nie jest to jakis moj wyjatkowy przypadek i po prostu producent silnika dał ciała z tym napinaczami łancuchów rozrzadu.
Potwierdza to fakt ze pozniejsze generacje tych silnikow mialy ponoc jakies modyfikacje tych napinaczy - czy skuteczne okaze sie pewnie po kilku latach.
Skoro tak jest uwazam ze koncern VW powinien usuwac u swoich klientów usterki tych wadliwych elementow w ramach jawnej badz nie jawnej akcji serwisowej - (ktore zreszta w inych ujawnionych przypadkach prowadza.)
Sprawa tych wadliwych elementów silnika chciałem zgłosci do Urzedu Ochrony Konkurencji i Konsumentów ale nie jako indywidualne zgłoszenie tylko zbiorowe naruszenie interesów konsumentów - czyli nieszczesników którzy wpakowani zostali na mine przez koncern VW.
Bo to o wiele zwieksza szanse na pomysle roztrzygniecie.
Zainteresowałem tym rowniez ludzi z programu w TVN TURBO - i moga zrobic reportaz z interwencja u generalnego importera i dystrybutora na Polske.
Poszukuje w zwiazku z tym osób, które mają lub miały takie objawy w swoich autach - przeszkadza im to i chciałyby wziaść udział w materiale przygotowywanym przez TVN TURBO i zbiorowym zgłoszeniu sprawy do UOKiK.
Dysponuje numerem telefonu do osoby która z ramienia TVN zbiera dane do reportazu i moge podac go do wiadomosci zainteresowanych osób.