Audi A6 / A7 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Opony i felgi Audi A6 motostacja.pl w a6klub.pl Opony samochodowe OC/AC sklep z częściami samochodowymi forum audi a6 Tarcze, hamulce forum audi a6
Felgi Audi A6
Części
samochodowe
Opony
samochodowe
Kup OC/AC
Express Parts
Przepływomierz
powietrza
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
Ustawienia wysokości zawieszenia.
Autor Wiadomość
Kevin_007 


Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 313KM
Napęd: Quattro
Rok: 2014
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Paweł
Wiek: 31
Dołączył: 23 Lis 2010
Posty: 116
Skąd: Zielona Góra
Ostrzeżeń:
 2/3/6
Wysłany: 2017-10-25, 19:51   Ustawienia wysokości zawieszenia.

Witajcie chłopaki,

Chciałem zapytać, ponieważ moja poprzednia a6 nie miała pneumatyki a ta ma więc nie mam jeszcze doświadczenia w paru kwestiach.
Jak wchodzę ustawienia auta na MMI przycisk CAR
to mam parę trybów dynamic auto comfort itp.
oraz na lewym górnym rogu ekrany ustawienie: "obniżone zawieszenie" i "podniesione zawieszenie" nie ma żadnego neutralnego ustawienia. albo obniżone albo podniesione.
Ogólnie cały rok jeździłem teraz na obniżonym ustawieniu dodatkowo mam zawieszenie fabrycznie obniżone o 30 mm bo to s-line.
Jest nisko i fajnie :) Ale teraz gdy przyjdzie zima chciałbym jeździć na podwyższonym ustawianiu ponieważ szkoda mi zderzaka z przodu jak będzie jakiś krawężnik w śniegu.
I teraz takie pytanie ponieważ jak dam "obniżone zawieszenie" to takie strzałki w dół przez chwilę wyświetlają się i gasną a autko jest obniżone. Analogicznie jak dam "podniesione zawieszenie" to strzałki w górę cały czas się wyświetlają nie gasną. Czy tak można jeździć ? czy to jest tylko tryb do jakiś prędkości ?
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
taba 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 BiTDI 313KM
Napęd: Quattro
Rok: 2012
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CGQB
Imię: Łukasz
Dołączył: 14 Gru 2015
Posty: 48
Skąd: dolnoslaskie
Wysłany: 2017-11-03, 20:23   

wybor trybów jazdy wpływa na twardość zawieszenia, zmianę biegów i pracę układu kierowniczego a opcja podnoszenia (bo standardowo jest cały czas obniżony bez względu na tryb jazdy) służy do pokonywania przeszkód lub wymiany koła. Co do strzałek to przy obniżaniu gasną ponieważ tak jak pisałem to standardowe ustawienie a podczas podnoszenia powinny migać do momentu całkowitego podniesienia. Po zakonczeniu podnoszenia swiecą ciągle sygnalizując że auto jest podniesione. Teraz nie jestem pewien, ale chyba po osiągnięciu 60kmh sam się obniżał
 
 
palec85 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: S-tronik
Kod silnika: CGWB
Imię: Tomasz
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Wrz 2015
Posty: 765
Skąd: Słubice, Polska
Wysłany: 2019-11-26, 20:40   

Witam. Panowie przypomnijcie mi bo szukam i nie moge znalezc. Jaka powinna byc wysokosc przodu i tylu przy pneumatyce?tak jak w c6 przod 386 a tyl 384?
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Mateusz
Pomógł: 591 razy
Wiek: 27
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 10747
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2019-11-26, 22:35   

384 / 382

Wartości, które podałeś dotyczą A7.
  
 
 
palec85 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: S-tronik
Kod silnika: CGWB
Imię: Tomasz
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Wrz 2015
Posty: 765
Skąd: Słubice, Polska
Wysłany: 2019-11-27, 15:45   

Podziekowal🙂ale czy po wymianie przednich amorow trzeba bedzie na nowo kalibrowac skoro dane beda w sterowniku zapisane?
 
 
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Mateusz
Pomógł: 591 razy
Wiek: 27
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 10747
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2019-11-27, 21:38   

Będzie trzeba :) .
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
palec85 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: S-tronik
Kod silnika: CGWB
Imię: Tomasz
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Wrz 2015
Posty: 765
Skąd: Słubice, Polska
Wysłany: 2019-12-02, 20:47   

Amory zmienione na poliftowe,kalibracja zrobiona🙂ktos mi powie tylko jak to jest,ze starego amora ani odrobine nie moglem wcisnac po wyjeciu go a nowy troche dalo sie wcisnac?stary jak zabetonowany byl.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: