Audi A6 / A7 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 
 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Usuwanie filtrów DPF i układów AdBlue SCR WRC części samochodowe OC/AC OC/AC warsztat Gdańsk Tarcze, hamulce forum audi a6
Usuwanie
DPF i AdBlue
Pompy paliwa
Przepustnice
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
werden.pl
moto market
AZet Auto Serwis
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
Urwany gwint śruby wtryskiwacza
Autor Wiadomość
Kapelan 


Model: A7 4G
Nadwozie: Inne
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: S-tronik
Imię: Kacper
Dołączył: 06 Lis 2017
Posty: 18
Skąd: Wolsztyn/Göteborg
Wysłany: 2018-09-05, 17:16   Urwany gwint śruby wtryskiwacza

Witam! Dzisiaj wywaliło mi jeden wtrysk razem ze śrubą i okazało się że gwint śruby został w bloku. Przyczyna myślę była taka że uszczelka pękła i po czasie wywaliło cały wtrysk. Ktoś wie gdzie kupić zestaw naprawczy czy oddać odrazu auto do ASO?
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
repek92 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI BAU 180KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Marcin
Pomógł: 45 razy
Wiek: 26
Dołączył: 23 Lip 2013
Posty: 1642
Skąd: Jelenia Góra

Wysłany: 2018-09-05, 17:41   

Sprawdzałeś czy ten gwint nie jest już luźny i może da się obrócić.
_________________
Audi To Nie Marka - To Styl Zycia !
 
 
Kapelan 


Model: A7 4G
Nadwozie: Inne
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: S-tronik
Imię: Kacper
Dołączył: 06 Lis 2017
Posty: 18
Skąd: Wolsztyn/Göteborg
Wysłany: 2018-09-05, 19:06   

Ciężko to sprawdzić. Przesyłam dwa zdjęcia

https://zapodaj.net/41a5e0554b06b.jpg.html
https://zapodaj.net/139bd40031c46.jpg.html

[ Dodano: 2018-09-18, 19:26 ]
Witam! Problem udało mi się rozwiązać lecz na rozgrzanym silniku auto przy 1000 obrotach trzęsie później jest już wszystko ok. Wtrysk został wsadzony ten sam, ale chyba jest walnięty jak myślicie? Chciałem sprawdzić stan wtrysków VCDSem, ale nie mogę wejść w opcję bloki pomiarowe nie wiem dlaczego, a reszta funkcji działa i nie mogę stwierdzić właśnie czy jest walnięty ten wtrysk.
  
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Mateusz
Pomógł: 432 razy
Wiek: 25
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 7419
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2018-09-18, 19:32   

W C7 i A7 trzeba wejść w pomiary rozszerzone :) .
 
 
Kapelan 


Model: A7 4G
Nadwozie: Inne
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: S-tronik
Imię: Kacper
Dołączył: 06 Lis 2017
Posty: 18
Skąd: Wolsztyn/Göteborg
Wysłany: 2018-09-18, 19:41   

Masz może jakiś poradnik jak tam to sprawdzić? Trzeba wejść w każdą grupę pokolei?
  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: