Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

wyje pompa od wspomagania

Układ kierowniczy
Matifcb
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 153
Rejestracja: 29 sie 2016, 14:27
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Matifcb » 21 maja 2018, 22:47

mi sie wydaje ze to jest normalne ale niech sie ktos jeszcze wypowie. I w Golfie i w c5tce jak na maxa zrobie w miejscu to tez lekko slysze pompe.

Awatar użytkownika
Mazdomania
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3333
Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
Imię: Gosia
Moje auto: S6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łęczna/Puławy

Post autor: Mazdomania » 22 maja 2018, 09:47

W każdym aucie jak się na maxa skręci to pompa zaczyna wyć i szybko siada. Niech dalej tak robi to niedługo będziesz pompę wymieniał.
motostacja - części samochodowe.

kisent
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 63
Rejestracja: 30 sty 2018, 09:27
Lokalizacja: Z daleka

Post autor: kisent » 27 maja 2018, 15:42

A do 1.9 TDI pasują jakieś inne pompy czy tylko z tego silnika szukać? Plukalem bo płyn był czarny z opiłkami metalu, poszło mi 2.5l plynu, kolor zmienił się w końcu na zielony i na początku wydawało się że jest ok ale pompa dalej wyje a na ciepłym czasami już wcale nie da się skręcić nawet na wyższych obrotach więc pora szukać jakiejś używki

Druga sprawa jaki płyn w koncu lać? Tutaj czytam że febi zielony w innym temacie że czerwony atf lepszy i ma lepsze właściwości smarujące? Jak to w końcu jest bo już zgłupiałem
Czy może pomijając już tamte kupic ori g 004000 M2 który podobno jest syntetykiem i po wymianie pompy tym zalać?

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15144
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 27 maja 2018, 21:16

Pompa będzie pasować od każdego 1.8T oraz 1.9 TDI. Układ wspomagania zalej mineralnym płynem np. FEBI 06162 (biała butelka z zieloną nakrętką). Czerwony ATF nie jest przeznaczony do grupy VAG. Oryginalna pompa ma numer 4B0 145 155 T.

https://allegro.pl/listing?string=%224B ... i-1-4-0329

marcin85
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 309
Rejestracja: 11 sty 2010, 18:57
Imię: Forum Audi
Moje auto: S6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Łódź

Post autor: marcin85 » 27 maja 2018, 21:52

zielony koreczek = zielony płyn

kisent
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 63
Rejestracja: 30 sty 2018, 09:27
Lokalizacja: Z daleka

Post autor: kisent » 28 maja 2018, 09:29

mat1324 pisze:Pompa będzie pasować od każdego 1.8T oraz 1.9 TDI. Układ wspomagania zalej mineralnym płynem np. FEBI 06162 (biała butelka z zieloną nakrętką). Czerwony ATF nie jest przeznaczony do grupy VAG. Oryginalna pompa ma numer 4B0 145 155 T.

https://allegro.pl/listing?string=%224B ... i-1-4-0329
Dzięki za numer pompy
Teraz mam zalany febi zielony i sprawa ma się tak że na zimnym wspomaganie chodzi normalnie a na ciepłym pompa zaczyna wyć i ciezko skręcić. Myślałem że za rzadki ten płyn i pod wpływem temperatury traci swoje właściwości czy coś
Na korku mam żeby lać g002000 który został zastąpiony g004000m2 a wszędzie polecają żeby taki lać. Też jest zielony i gęściejszy a po wymianie pompy chce zalac już tym właściwym żeby później uniknąć kolejnego płukania

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15144
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 28 maja 2018, 09:32

Oyginalny olej jest rzadszy, ponieważ to syntetyk.

kisent
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 63
Rejestracja: 30 sty 2018, 09:27
Lokalizacja: Z daleka

Post autor: kisent » 28 maja 2018, 09:34

mat1324 pisze:Oyginalny olej jest rzadszy, ponieważ to syntetyk.
To co wymienić pompę i znowu zalać febi?

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15144
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 28 maja 2018, 10:23

Tak :).

pearl1985
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 149
Rejestracja: 21 lut 2016, 19:09
Lokalizacja: Starachowice

Post autor: pearl1985 » 11 cze 2018, 16:54

Czy ktoś próbował zamiast pompy o nr 4F0 145 055 A montować pompę o poniższych oznaczeniach:

8E0145156S,
4F0145155E,
4F0145155P


Z tego co znalazłem, te pompy też powinny być u nas plug & play z jedyną rzeczą, że trzeba by króciec przekręcić w drugą stronę (patent Frugo1).


A pytam, ponieważ pompę o nr 8E0145156S można wyrwać za nieduże pieniążki z 2012-2013 roku, i ma dodatkowo ciśnienie 131 barów :)

Riko
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 30 lis 2017, 19:26
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Riko » 11 lut 2019, 13:19

Witam Użytkownicy. Mam pytanie o pompę.. właściwie 2 pytania.
Kupić używaną czy zamiennik ? A jak zamiennik to jaki numer bo są 3 rodzaje chyba.
Moje Audi to C5 1.9 130 KM z 2003 roku.

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15144
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 11 lut 2019, 13:25

A nie lepiej swoją zregenerować?

Riko
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 30 lis 2017, 19:26
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Riko » 11 lut 2019, 13:32

mat1324 pisze:A nie lepiej swoją zregenerować?
Sam tego nie zrobię a czasowo to tez chyba trwa.

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15144
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 11 lut 2019, 13:57

We Wrocławiu masz bardzo dobry warsztat, który regeneruje pompy. Jak pojedziesz tam, to od ręki dostaniesz pompę, a swoją zostawisz (wcześniej zadzwoń). Wiem, bo sam zamawiałem u nich pompę do poliftowego Passata B5 1.9 TDI i na drugi dzień była u mnie. Potem tylko odesłałem starą, ale wszystkie przesyłki były na koszt tego warsztatu. Musiałem tylko podać adres odbioru starej. Nie jest pobierana żadna kaucja, a odesłanie starej gwarantuje ważność gwarancji. W sumie płaciłem 420 zł, a pompa była oryginalna ZF i wyglądała jak nowa. Możesz się tak umówić, że odbierzesz zregenerowaną, a starą podrzucisz po wymianie. Poniżej masz link do pompy, która jest przeznaczona do Twojego auta - nr OEM 4B0145155T.

https://allegro.pl/oferta/pompa-wspomag ... 5655798128

AUTO-SERVO-LUK
Łukasz Skrobek
ul. Skoczna 1, Wrocław
tel. 796554557

Awatar użytkownika
repek92
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2524
Rejestracja: 23 lip 2013, 23:55
Imię: Marcin
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2004
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: repek92 » 11 lut 2019, 19:23

też od nich brałem
Lektorzy, nagrania: multifonika.net

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga