Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

A6 C7 3.0 TFSi komplet tarcze+klocki przód i tył

Układ hamulcowy
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
damos
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1265
Rejestracja: 29 cze 2010, 11:17
Imię: Damos
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2011
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUD 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: damos » 24 wrz 2018, 13:07

palec85 pisze:Hamuje fajnie,dotarlo sie dobrze i jestem zadowolony
Mówiłem Ci, że będzie dobrze :) <okok>
U mnie zestaw polecany przez mat1324 sprawuje się bardzo dobrze!

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15144
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 24 wrz 2018, 13:15

I to nawet przy 450 KM :).

palec85
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 757
Rejestracja: 23 wrz 2015, 13:55
Imię: Jacek
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2011
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TDI
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa, Polska
Kontakt:

Post autor: palec85 » 24 wrz 2018, 21:26

No ja chyba ten sam zestaw mam&#128578;od Lewiana klocki ferodo premier i tarcze zimmermann nawiercane&#128578;

zekering78
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 280
Rejestracja: 29 sty 2015, 18:33
Lokalizacja: Nl

Post autor: zekering78 » 28 paź 2018, 12:19

Czytam wątek o hamulcach i się pogubiłem troszkę.
Możecie mi napisać z jakiego zestawu jesteście najbardziej zadowoleni?
Stage 1+ by Vagtechniek
430pk/530Nm

Filipppc6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 160
Rejestracja: 02 cze 2013, 22:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Filipppc6 » 03 lut 2019, 15:19

Założyłem ten zestaw i przez 4tysie km było lecz dziś kilka razy hamowałem z 190 i mam bicie do 120km/h. Od 0-120 nie ma bicia... Jak u was sprawuje się ten zestaw?
S7/RS 640HP/850NM + 428 Mper 300hp +G30 5??HP + C6

palec85
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 757
Rejestracja: 23 wrz 2015, 13:55
Imię: Jacek
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2011
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TDI
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa, Polska
Kontakt:

Post autor: palec85 » 03 lut 2019, 21:22

U mnie do dzisiaj hamuje bez zastrzezen. Zadnego bicia nigdy nie odczuwalem.

y0p5
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 16
Rejestracja: 14 sty 2019, 05:22
Imię: Maciek
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2017
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUD 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łęczyce

Post autor: y0p5 » 15 lut 2019, 10:55

U mnie rowniez do 3.0tfsi 440km wpadł zestaw zimmerman gładki + ferodo premier. 1tys km bez zastrzezen :)

rclmati
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 107
Rejestracja: 07 cze 2015, 07:29
Lokalizacja: Łódź

Post autor: rclmati » 19 lut 2019, 15:43

y0p5 pisze:U mnie rowniez do 3.0tfsi 440km wpadł zestaw zimmerman gładki + ferodo premier. 1tys km bez zastrzezen :)
ile Cie taki zestaw wyszedł?

Filipppc6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 160
Rejestracja: 02 cze 2013, 22:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Filipppc6 » 19 lut 2019, 21:35

Ja miałem bez zastrzeżeń ok. 4tysie.

Sprawa wygląda tak że było ok do momentu aż przyszły śniegi i wolniej zacząłem jeździć... po 4 tygodniach ślimaczej jazdy wyjechałem na obwodnicę i zacząłem hamować z 180 a tu ZONK - bicie...

Zauważyłem że bicie ustaje gdy mocniej docisnę hamulec... a od 100km/h w dół hamuje już normalnie niezależnie od siły nacisku hamulca ....

Więc :
1. Hamulce zastały się i zebrał się syf z klocków w porach tarczy ( Taką wskazówkę mi udzielono i zalecono kilkunastokrotne zhamowanie auta z dużych prędkości bo podobno klocki Ferodo mają tendencję to pylenia ) - jeszcze nie robiłem tego
2. Luźny któryś wahacz

3. Krzywa tarcza ( nie wiem jakim cudem skrzywiłaby się )

4. Źle ułożony klocek który kleszczy się i ma złą siłę docisku





Kupiłem zegar do pomiaru tarcz i w wolnej chwili biorę się za rozwiązanie tego problemu...

Sid zalecał swap zacisków i tarcz z a8 ( 400mm lub 380mm ) - podobno nie ma problemu z klockami i tarczami - szczególnie w A7 i sporą mocą.... oczywiście jest to opcja dla wymagających a nie dla emerytów którzy jadą skrajnym prawym.



EDIT:

Ciekawostka dla reszty - uszkodzony był prawy banan ( dolny wahacz ) - wymieniłem lewą i prawą stronę i jest już OK
S7/RS 640HP/850NM + 428 Mper 300hp +G30 5??HP + C6

Gawer
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 19 wrz 2010, 22:23
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Gawer » 24 kwie 2019, 20:31

damos pisze: U mnie zestaw polecany przez mat1324 sprawuje się bardzo dobrze!
Jaki przebieg zrobiłeś na tym zestawie?

U kogo we Wrocku zmieniałeś tarcze?

Awatar użytkownika
damos
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1265
Rejestracja: 29 cze 2010, 11:17
Imię: Damos
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2011
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUD 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: damos » 24 kwie 2019, 22:18

Gawer pisze:Jaki przebieg zrobiłeś na tym zestawie?
jakieś... 30-40 tys?
Gawer pisze:U kogo we Wrocku zmieniałeś tarcze?
U mechanika, u którego robię proste rzeczy. Nic szczególnego.

pelonek1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 389
Rejestracja: 23 gru 2018, 14:50
Imię: Przemek
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warmia

Post autor: pelonek1 » 24 kwie 2019, 22:51

damos pisze:
Gawer pisze:Jaki przebieg zrobiłeś na tym zestawie?
jakieś... 30-40 tys?
Gawer pisze:U kogo we Wrocku zmieniałeś tarcze?
U mechanika, u którego robię proste rzeczy. Nic szczególnego.
A napisz w jakiej kondycji są Twoje klocki po tylu tkm no i jak hamujesz bo wiadomo zużycie od tego zależy.

Awatar użytkownika
damos
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1265
Rejestracja: 29 cze 2010, 11:17
Imię: Damos
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2011
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUD 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: damos » 25 kwie 2019, 13:37

Tylne klocki mi się kończą, z przednich została... połowa? Tarcze są już lekko nierówne i mają mały rant.
To dzisiejsza fota przedniego klocka - widać grubą warstwę okładziny.
Obrazek
Hamuję różnie - większość przebiegu auta jest z trasy, gdzie większość hamowań jest typu: 180->90, lub 140->60. Jednak zwykle jeżdżę na tyle płynnie, by nie musieć gwałtownie hamować.

Awatar użytkownika
qujot
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 449
Rejestracja: 16 maja 2016, 21:09
Imię: Krzysztof
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2013
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: qujot » 05 cze 2019, 18:09

A jak z głośnością hamowania przy nawiercanych?

Awatar użytkownika
damos
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1265
Rejestracja: 29 cze 2010, 11:17
Imię: Damos
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2011
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUD 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: damos » 05 cze 2019, 23:32

Nie jest źle. W innym aucie miałem EBC Turbo Grove i klocki Red Stuff - te były głośne. W Audi prawie nie ma róznicy.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C7 (2011-2018)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga