Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

A6 C7 3.0 BiTDI Klocki i tarcze hamulcowe

Układ hamulcowy
Awatar użytkownika
adrian1000
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 120
Rejestracja: 22 wrz 2017, 09:43
Imię: Adrian
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2013
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 360KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: ZGY

Post autor: adrian1000 » 24 mar 2018, 21:21

zestaw tarcz ATE + klocki Textar wytestowane. Testowane na normalnych drogach póki co nie autostradowo.
Jest ok, ładnie biorą ... jestem zadowolony.

Po zmianie po obydwu stronach przez dłuższy czas miałem tak
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

johnny3m
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15
Rejestracja: 11 lut 2016, 21:23
Lokalizacja: świat

Post autor: johnny3m » 05 gru 2018, 20:43

Panowie odświeżę temat

w moim A6 BiTDI competition 2016 przebieg 45 000 km zapaliła się kontrolka okładzin hamulcowych, zakładam że to przód, bo z tyłu wymieniałem klocki po ok 22 000 km. W ASO powiedzieli że najprawdopodobniej trzeba wymienić tarcze i klocki - łączny koszt ok 4500 zł :shock: :shock:

Czy to prawda że przy tym przebiegu klocki i tarcze już są do wymiany? Czy jestem skazany na ASO czy możecie mi polecić jakieś zamienniki?

Czy wymieniając klocki/tarcze poza ASO stracę gwarancję?

Awatar użytkownika
repek92
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2524
Rejestracja: 23 lip 2013, 23:55
Imię: Marcin
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2004
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: repek92 » 05 gru 2018, 20:47

dziwi mnie to że po takim przebiegu juz ci sie skonczyły klocki ja na zamiennikach robie więcej, tarcze mysle ze powinny przezyc co najmniej dwa komplety klocków
Lektorzy, nagrania: multifonika.net

Awatar użytkownika
adrian1000
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 120
Rejestracja: 22 wrz 2017, 09:43
Imię: Adrian
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2013
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 360KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: ZGY

Post autor: adrian1000 » 05 gru 2018, 21:33

klocki to norma, u mnie już leży i czeka na założenie nowy komplecik na przód.
Na klockach zrobiłem 30-40k km na przodzie.

Sprawdź co masz, u mnie siedzi 1LL ale mam starszy model... koszt 1000zł /postawiłem na komplet textara - >> stąd <<
Z tego co widze w historii auta to tarcze się wymienia co druga wymianę klocków :)

tak nawiasem to za 4500 szedł bym w jakis upgrade hamulcowy.... słabo oceniam ATE bo to właśnie montuje ASO... a czy mechanicy z ASO zrobią to lepiej niż kto inny znający sie narzeczy.... :D

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15144
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 05 gru 2018, 22:11

Wymień klocki i będzie <okok>.

luks
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 72
Rejestracja: 03 sty 2010, 23:43
Imię: luks
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2016
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Lokalizacja: PL

Re: A6 C7 3.0 BiTDI Klocki i tarcze hamulcowe

Post autor: luks » 24 sie 2021, 14:40

Ja dodam, ze klocki tylnie wymienialem przy 35kkm i zalozylem ceramiczne ATE, ktore wystarczyly na kolejne 63kkm.
Przednie tarcze i klocki wytrzymaly 91kkm (tarcza miala 31,6mm grubosci) i zostal zalozony zestaw ATE rowniez z ceramicznymi klockami.
W poprzednim C6 (3.0 TDI 240KM) tarcze przednie wytrzymaly do drugiej zmiany klockow czyli jakies 150kkm, przy mojej jezdzie glownie autostradowej.

pyby
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 8
Rejestracja: 31 sie 2021, 10:46
Imię: Marcin
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2017
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TDI 320KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: WAW
Kontakt:

Re: A6 C7 3.0 BiTDI Klocki i tarcze hamulcowe

Post autor: pyby » 09 wrz 2021, 11:35

cześć,
Jakie klocki i tarcze do A6 C7 competition z 2017 r. ?
Jedne tarcze znalazłem na Inercars - https://intercars.pl/produkty/1659034-t ... a-08a7591x

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15144
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Re: A6 C7 3.0 BiTDI Klocki i tarcze hamulcowe

Post autor: mat1324 » 09 wrz 2021, 17:59

Numer VIN na PW i wszystko będziesz wiedział :).

pyby
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 8
Rejestracja: 31 sie 2021, 10:46
Imię: Marcin
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2017
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TDI 320KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: WAW
Kontakt:

Re: A6 C7 3.0 BiTDI Klocki i tarcze hamulcowe

Post autor: pyby » 10 wrz 2021, 15:50

mat1324 pisze:
09 wrz 2021, 17:59
Numer VIN na PW i wszystko będziesz wiedział :).
Dzieki, napisalem priv

adi741
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 71
Rejestracja: 30 gru 2019, 13:34
Imię: Adrian
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2017
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TDI 313KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Podlasie

Re: A6 C7 3.0 BiTDI Klocki i tarcze hamulcowe

Post autor: adi741 » 29 paź 2021, 07:28

Witam, ktoś podpowie numerami jakie tarcze klocki WAUZZZ4G9HN088292 z góry dzięki ;)

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15144
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Re: A6 C7 3.0 BiTDI Klocki i tarcze hamulcowe

Post autor: mat1324 » 29 paź 2021, 20:21

W poniższym linku jest wszystko :).

post897890.html#p897890

adi741
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 71
Rejestracja: 30 gru 2019, 13:34
Imię: Adrian
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2017
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TDI 313KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Podlasie

Re: A6 C7 3.0 BiTDI Klocki i tarcze hamulcowe

Post autor: adi741 » 30 paź 2021, 06:58

Serdeczne dzięki ;)

stefekburczymucha
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 06 sty 2023, 20:05
Imię: pAWEL
Moje auto: Allroad C7
Rocznik: 2015
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 313KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: SZCZECIN

Re: A6 C7 3.0 BiTDI Klocki i tarcze hamulcowe

Post autor: stefekburczymucha » 09 sty 2023, 02:07

Ponawiam temat, bo w bi turbo niestety zimmerman czy ate (tarcze) to sa do pierwszego hamowania z 250 . Później juz sie można nabawić parkinsona od trzymania kierownicy. Klocki niestety ate to 18000 tys max. I tez dojeżdżają tarcze jak sa oryginalne. Moje pytanie czy ktoś przy w miare dynamicznej jeździe przetestował jakieś tarcze i kolcki poza oryginalem. Bo z moich doświadczeń( a to juz 5 sztuka audi z tym silnikiem ) to niestety bez oryginalu nie ma co podjeżdżać. Reszta sie pali albo gnie tarcze, zaraz później łożyska do wymiany

Awatar użytkownika
Lewian
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 329
Rejestracja: 11 kwie 2012, 22:20
Imię: Adam
Moje auto: A6 C8
Rocznik: 2019
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 BiTDI 313KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Lokalizacja: Kleczew
Kontakt:

Re: A6 C7 3.0 BiTDI Klocki i tarcze hamulcowe

Post autor: Lewian » 09 sty 2023, 08:47

stefekburczymucha pisze:
09 sty 2023, 02:07
Ponawiam temat, bo w bi turbo niestety zimmerman czy ate (tarcze) to sa do pierwszego hamowania z 250 . Później juz sie można nabawić parkinsona od trzymania kierownicy. Klocki niestety ate to 18000 tys max. I tez dojeżdżają tarcze jak sa oryginalne. Moje pytanie czy ktoś przy w miare dynamicznej jeździe przetestował jakieś tarcze i kolcki poza oryginalem. Bo z moich doświadczeń( a to juz 5 sztuka audi z tym silnikiem ) to niestety bez oryginalu nie ma co podjeżdżać. Reszta sie pali albo gnie tarcze, zaraz później łożyska do wymiany
A co to ten oryginał? :) Gdzie to Audi ma fabrykę tarcz?

Faktem jest, że układ nawet w 2.0 TDI jest zbyt mało wydajny i jeżeli ktoś jeździ trochę szybciej niż pozwalają przepisy to łatwo o przegrzanie, o BiTDI nie wspominam gdzie system jest niewiele większy a możliwości już tak.
Wszystko zależy od tego jak bardzo ciężką nogę masz, w 90% przypadków u naszych klientów problem został rozwiązany dzięki zastosowaniu tarcz Zimmermann z klockami EBC Yellow lub Hawk HPS 5.0. Jest niestety pozostałe 10% u których ten zestaw to nadal było zbyt mało ale mamy i przypadek gdzie set 400 mm z S7 z klockami Hawk HPS 5.0 i oryginalnymi tarczami nie wytrzymał więc jak wspomniałem na początku - wszystko zależy od potrzeb.

Napisałeś jedynie o tym jakie tarcze zastosowałeś gdzie tarcze nie mają tu zbyt wielkiego znaczenia, hamulce to przede wszystkim klocki, to one odpowiadają za skuteczność oraz fading.
LEWIAN - HAMULCE
Wszystko związane z hamulcami, zapraszamy !

Gwarancja najniższej ceny - znalazłeś taniej ? pisz !

http://hamulcesklep.pl
507-857-074

stefekburczymucha
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 06 sty 2023, 20:05
Imię: pAWEL
Moje auto: Allroad C7
Rocznik: 2015
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 313KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: SZCZECIN

Re: A6 C7 3.0 BiTDI Klocki i tarcze hamulcowe

Post autor: stefekburczymucha » 09 sty 2023, 18:27

Lewian pisze:
09 sty 2023, 08:47
stefekburczymucha pisze:
09 sty 2023, 02:07
Ponawiam temat, bo w bi turbo niestety zimmerman czy ate (tarcze) to sa do pierwszego hamowania z 250 . Później juz sie można nabawić parkinsona od trzymania kierownicy. Klocki niestety ate to 18000 tys max. I tez dojeżdżają tarcze jak sa oryginalne. Moje pytanie czy ktoś przy w miare dynamicznej jeździe przetestował jakieś tarcze i kolcki poza oryginalem. Bo z moich doświadczeń( a to juz 5 sztuka audi z tym silnikiem ) to niestety bez oryginalu nie ma co podjeżdżać. Reszta sie pali albo gnie tarcze, zaraz później łożyska do wymiany
A co to ten oryginał? :) Gdzie to Audi ma fabrykę tarcz?

Faktem jest, że układ nawet w 2.0 TDI jest zbyt mało wydajny i jeżeli ktoś jeździ trochę szybciej niż pozwalają przepisy to łatwo o przegrzanie, o BiTDI nie wspominam gdzie system jest niewiele większy a możliwości już tak.
Wszystko zależy od tego jak bardzo ciężką nogę masz, w 90% przypadków u naszych klientów problem został rozwiązany dzięki zastosowaniu tarcz Zimmermann z klockami EBC Yellow lub Hawk HPS 5.0. Jest niestety pozostałe 10% u których ten zestaw to nadal było zbyt mało ale mamy i przypadek gdzie set 400 mm z S7 z klockami Hawk HPS 5.0 i oryginalnymi tarczami nie wytrzymał więc jak wspomniałem na początku - wszystko zależy od potrzeb.

Napisałeś jedynie o tym jakie tarcze zastosowałeś gdzie tarcze nie mają tu zbyt wielkiego znaczenia, hamulce to przede wszystkim klocki, to one odpowiadają za skuteczność oraz fading.
Nie wiem gdzie maja fabryke ale ewidentnie sie sprawdzaja , nie grzeja, nie gna tarcz i wystarczaja na 3xdluzej. 2.0 moze ma mniejsze delikatnie tarcze i zaciski ale tu wchodzi glownie masa w rachube i stad sie biora problemy z BiTurbo. Hamulce ewidentnie za male. Zimmermany przerabialem i nawiercane i zwykle jeden szajs. Ale byc moze te klocki o ktorych wspominasz maja lepszy wplyw na tarcze i one wytrzymuja . Z klockami zimmerman to sie nadaje maksymalnie do roweru albo hamowania z 200 przez 3 kilometry, uzywajac 20% nacisku na pedal hamulca. Wtedy moze wyjda z opresji

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C7 (2011-2018)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga