Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[a6c6] tylne hamulce- za mocno sie grzeja

Układ hamulcowy
Społeczność Audi A6

Post autor: Społeczność Audi A6 » 30 wrz 2010, 14:27

Dzis po powrocie z trasy sprawdze temperature jakie maja tarcze z przodu i z tylu!

cameleon741

Post autor: cameleon741 » 30 wrz 2010, 18:37

fenomenalny, ja myślę, że ręczny Ci do końca nie odpuszcza i dlatego się grzeje :) Zdejmij koło, przeczyść, poruszaj linką od ręcznego i powinno być git. Mam tak samo w a4- raz na jakiś czas muszę przeczyścić, bo do końca nie odpuszcza i koło się grzeje. Jeśli koło cały czas trzyma, to powinieneś czuć przy ruszaniu. Myślę, że po prostu nie zwracasz na to uwagi, bo masz dobry motor i żadne to obciążenie dla niego. Sprawdź moją teorię <ok>

cameleon741

Post autor: cameleon741 » 30 wrz 2010, 18:40

Dirty, masz rację, zapomniałem że to nie c5 :roll: :oops: To moje teoria legła w gruzach :lol:

robsonb73
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 435
Rejestracja: 07 mar 2009, 16:28
Imię: Robert
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: robsonb73 » 30 wrz 2010, 20:44

cameleon741, ale każda chęć pomocy się liczy.
Nigdy nie narzekaj że masz w życiu pod górę jeśli zdecydowałeś, że idziesz na szczyt. Forum Audi A6 dyskusyjne !

KMS
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 357
Rejestracja: 15 mar 2009, 20:17
Imię: Hubert
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: KMS » 30 wrz 2010, 20:54

fenomenalny, Jedź na polną drogę i powoli naciskając pedał hamulca zobacz które koła(przód lub tył) zaczną się pierwsze blokować.

Społeczność Audi A6

Post autor: Społeczność Audi A6 » 30 wrz 2010, 22:03

Dzis po powrocie z Poznania. Dosc szybkiej jazdy:-), bogatej w przyspieszenia, i czeste hamowania pod domem zmierzylem pirometrem temperature i z przodu tarcze mialy temperature rzedu 100-120stopni a te z tylu mialy temperature rzedu 130-160stopni zalezy w jakim meijscu. czy tak ma byc? Czy to dlaetgo ze prod wentylowany jest? Czy tez cos niepokojacego sie dzieje! Ale gdyby ktorees kolo leko by blokowalo to bym slyszal chociaz szum jak auto na luzie zostawie z goreczi delikatnej. a tu ciszaa!

Awatar użytkownika
Fascynat
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 299
Rejestracja: 18 kwie 2010, 18:07
Imię: Piotr
Moje auto: 100 C4
Rocznik: 1992
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8 125KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Fascynat » 01 paź 2010, 00:11

fenomenalny, przy twoich trasach opfitujących w wysoką średnią , gdyby coś blokowało , tarło , to wtedy tarcze miałbyś czewone z radości , a już napewno przypalone no i dymek tez byś poczuł..
Tyle tylko że takie zjawiska nie dzieją się w opisanych przez ciebie temperaturach...



_____________________________
<quattro>

Awatar użytkownika
pama
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1265
Rejestracja: 17 gru 2009, 08:53
Imię: Forum Tomasz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bayern
Kontakt:

Post autor: pama » 01 paź 2010, 09:01

fenomenalny,

podnies auto, z kazdej strony i pokrec swobodnie kolem <ok>


dwa, gdybym mial pirometr albo kamere temowizyjna.. pomoglbym Ci sprawdzajac na swoim, ale dodam tylko, ze sam nie zauwazam jakies diametralnej roznicy miedzy przodem a tylem w trakcie hamowania <ok> i sie tym nie martwie :mrgreen:

Społeczność Audi A6

Post autor: Społeczność Audi A6 » 16 lut 2011, 18:33

Witam Kolegow ponownie! Dzis odgrzewam stary temat. Autem przejchalem rowne 21 tys i juz 3 raz wymieniam klocki hamulcowe tylne!!!!!!!!!!!!! Koledzy co jest grane!!!!!!!!!>????????????????? Juz sam jestem glupi! Mechanik rozklada rece! Jak juz wspominalem z punktu technicznego z hamulcami jest wszytko ok! zostaly sprawdzone zaciski czy czasami nie blokuja klockow . Ale klocuszki chodza jak w masle przesuwaja sie swobodnie i w momencie odpuszczenia hamulca sa luzniutkie i nie przylegaja do tarcz. Auto po odpuszczenia hamulca mozna jedna reka na luzie przepchnac. Klocki sa starte rownomiernie do 0!!!! nie sa przegrzane, poporstu zjechnae i tyle.! Juz ktos mi podsunal pomysl ze moze to wina tego ze Podczas jazdy w deszczu lub przy opadach
śniegu klocki hamulcowe są co 185
sekund dociskane niewielkim ciśnieniem
(0,5 -1,5 bar) do tarczy hamulcowej. Docisk trwa
ok. 2,5 sekundy. Oczyszcza to klocki i tarcze
hamulcowe, poprawiając skuteczność hamulców.a
Warunkiem działania tej funkcji są włączone
przednie wycieraczki i jazda z prędkością powyzej 70KM/H
Ale po przeczytaniu zeszytow serwisowych mowa jest tytlko o klockach przednich! A one sa dobre i tylko raz je wymienialem zaraz po zakupie auta!
Wiem ze jezdze mega szybko, ale przeciez to przod powinien sie zuzywac szybciej!
Czy macie jakies rady?

carlos666
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 414
Rejestracja: 29 cze 2010, 06:24
Imię: Karol
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2016
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 360KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wałbrzych

Post autor: carlos666 » 16 lut 2011, 18:57

kup najlepsze dedykowane okładziny :D

Awatar użytkownika
777equity
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 125
Rejestracja: 24 gru 2009, 14:53
Lokalizacja: Lodz/Warszawa

Post autor: 777equity » 16 lut 2011, 21:32

fenomenalny pisze:Witam Kolegow ponownie! Dzis odgrzewam stary temat. Autem przejchalem rowne 21 tys i juz 3 raz wymieniam klocki hamulcowe tylne!!!!!!!!!!!!! Koledzy co jest grane!!!!!!!!!>????????????????? Juz sam jestem glupi! Mechanik rozklada rece! Jak juz wspominalem z punktu technicznego z hamulcami jest wszytko ok! zostaly sprawdzone
Wiem ze jezdze mega szybko, ale przeciez to przod powinien sie zuzywac szybciej!
Czy macie jakies rady?
Fenomenalny, sa dwa wyjscia: <uoee>
Albo uzywasz nieoryginalnych klockow i nawiercanych tarcz?
albo cos jest nie tak z regulatorem sily hamowania
Jedz do ASO albo na badanie techniczne niech sprawdza sile hamowania na osiach
Napisz nam jak wrocisz
Skad wiesz ze masz zjechane klocki jak nie ma na nich czujnika?
Obciera cos nie hamuje czy jak?
Wykonane Mody
Virus 287KM 574 Nm
Podświetlenie tablicy rej. LED

Plan 4 the worst hope for the best

Społeczność Audi A6

Post autor: Społeczność Audi A6 » 17 lut 2011, 11:23

skad wiem? bo wczoraj wyminilem, zjechane do zera do blach! tarcze mam ATE KLOCKI ATE wiec wszytko oryginalne . jutro jade na stacje diagnostyczna.

[ Dodano: 2011-02-17, 13:26 ]
Bylem na hamowni! Wszytkoz hamuclami jest ok! Przod hamuje prawie 2 razy mocniej niz tyl nie bralem wydruku ale o ile pamietam z przodu bylo ponad 4,6 a tyl 2,7
Ostatnio zmieniony 26 maja 2013, 10:59 przez Społeczność Audi A6, łącznie zmieniany 1 raz.

coolmen77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 527
Rejestracja: 24 kwie 2010, 06:17
Imię: Damian
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Głogów
Kontakt:

Post autor: coolmen77 » 17 lut 2011, 17:49

a nie jest tak, że w c6 co jakiś czas klocki same są lekko podczas jazdy docisakne do tarcz
gdzieś o tym czytałem, ale nie pamiętam gdzie
może dzieje się to za często, lub za mocno z tyłu i to jest powodem zużywania się okładzin??

Awatar użytkownika
Masta
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 352
Rejestracja: 25 lip 2009, 18:57
Imię: Marcin
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Lubelskie, Teraz za granicą.
Kontakt:

Post autor: Masta » 17 lut 2011, 17:52

coolmen77 pisze:a nie jest tak, że w c6 co jakiś czas klocki same są lekko podczas jazdy docisakne do tarcz
Kolego... kilka postów wyżej było już o tym pisane ;)
fenomenalny pisze:Juz ktos mi podsunal pomysl ze moze to wina tego ze Podczas jazdy w deszczu lub przy opadach
śniegu klocki hamulcowe są co 185
sekund dociskane niewielkim ciśnieniem
(0,5 -1,5 bar) do tarczy hamulcowej. Docisk trwa
ok. 2,5 sekundy. Oczyszcza to klocki i tarcze
hamulcowe, poprawiając skuteczność hamulców.a
Jest - Volvo C70 II 2.5T

coolmen77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 527
Rejestracja: 24 kwie 2010, 06:17
Imię: Damian
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Głogów
Kontakt:

Post autor: coolmen77 » 17 lut 2011, 22:30

:)
racja nie doczytałem
ale chęci miałe dobre
:)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga