Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Swap przód 321mm na 360mm. Co z tyłem?

Układ hamulcowy
Awatar użytkownika
siekla
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 75
Rejestracja: 20 lip 2014, 23:03
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2008
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 360KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lublin

Post autor: siekla » 20 mar 2020, 15:06

maciekpkow pisze:Tak, wężyki trzeba wymienić na dłuższe bo te co masz będą za krótkie.
Nie trzeba zmieniać fabrycznych wężyków, pasują P&P i mają odpowiednią długość.
Problem pojawia sie u tych, którzy nie mają zacisków z fabrycznymi mocowaniami do których podpina się fabryczne wężyki. Od mocowań co zacisku idzie stalowy przewód dopiero.

maciekpkow
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 840
Rejestracja: 20 lut 2017, 20:07
Imię: Maciek
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: maciekpkow » 20 mar 2020, 17:54

Ja zmieniłem na dłuższe bo fabryczne były za krótkie. Zmieniałem zestaw 321mm na 360mm.

LESIO
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 41
Rejestracja: 04 mar 2019, 03:10
Lokalizacja: London

Post autor: LESIO » 24 kwie 2020, 00:54

witam panowie ja mam 345/330 z czego zalozyliscie przodu 360 ?? a sa jakieś iweksvz ona tyl i z czego psuja ? czy 330 z tylu to max i z czego zalozyc zaciski na 330 tyl bo mam z tylu wentylowane tarcze i musze klocki szlifować dosyć ładnie za każdym razem bo sie nie mieszczą
Audi A6 C6 3.0 TDI BMK QUATTRO więc ustaw na forum, spójrz jak nowosci-i-komunikaty/poprawki-nowe-foru ... 00518.html

maciekpkow
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 840
Rejestracja: 20 lut 2017, 20:07
Imię: Maciek
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: maciekpkow » 24 kwie 2020, 17:06

360 z A8 lub phaetona a tył 330 z s-line bez żadnych kombinacji. 360 było też w wersji opancerzonej C6.

LESIO
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 41
Rejestracja: 04 mar 2019, 03:10
Lokalizacja: London

Post autor: LESIO » 26 kwie 2020, 19:22

maciekpkow pisze:360 z A8 lub phaetona a tył 330 z s-line bez żadnych kombinacji. 360 było też w wersji opancerzonej C6.
no wlasnie mam s-line i mam 330 ventylowane i klocki nie chca za cholere wejsc bez grubego szlifowania
Audi A6 C6 3.0 TDI BMK QUATTRO więc ustaw na forum, spójrz jak nowosci-i-komunikaty/poprawki-nowe-foru ... 00518.html

Awatar użytkownika
_wladi_
Moderator
Moderator
Posty: 746
Rejestracja: 31 gru 2019, 14:29
Imię: Włodek
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2017
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 190KM DDDA
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: YL
Kontakt:

Post autor: _wladi_ » 26 kwie 2020, 19:29

Ma ktoś jakieś foty jakie hamulce wkładaliście z tyłu? Po proszę jak można ;)

predki
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1082
Rejestracja: 17 maja 2011, 21:25
Imię: predki
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2012
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: LEGNICA

Post autor: predki » 26 kwie 2020, 19:31

LESIO pisze:
maciekpkow pisze:360 z A8 lub phaetona a tył 330 z s-line bez żadnych kombinacji. 360 było też w wersji opancerzonej C6.
no wlasnie mam s-line i mam 330 ventylowane i klocki nie chca za cholere wejsc bez grubego szlifowania
bo klocki sa inne
Było Audi80 b2 2.0 litra PB
Było Audi80 b3 1,8 litra PB
Było Audi80 b3 1,9 litra PB
Było Audi a4 b5 1,9 litra ON
Było Audi a4 b6 1,8T litra PB
było Audi a6 c6 2,4 pb

maciekpkow
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 840
Rejestracja: 20 lut 2017, 20:07
Imię: Maciek
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: maciekpkow » 26 kwie 2020, 19:44

To szlifujesz klocek z grubości czy metalową blachę do mocowania w zacisku?
Klocki nieodpowiednie i tyle, kupiłem pod tarcze 330mm s-line i pasowało jak trzeba.

LESIO
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 41
Rejestracja: 04 mar 2019, 03:10
Lokalizacja: London

Post autor: LESIO » 28 kwie 2020, 01:19

No wlasnie ze kuoilem pod tarcze 330 i do a6 i probowalem do a8 tylko ze moje tarcze sa ventylowane jak z przodu wiec nie wchodza szlifoje powoerzchnie scierna klocka zeby weszly myslalem zeby zjechac zaciski ale wole nie naruszac ich konstrukcji i wytrzymalosci ...
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Audi A6 C6 3.0 TDI BMK QUATTRO więc ustaw na forum, spójrz jak nowosci-i-komunikaty/poprawki-nowe-foru ... 00518.html

maciekpkow
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 840
Rejestracja: 20 lut 2017, 20:07
Imię: Maciek
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: maciekpkow » 28 kwie 2020, 05:26

Też mam tarcze wentylowane (zresztą innych nie ma :p ) i wszystko pasuje bez problemów. Może tłoczka nie cofasz do końca przy wymianie?

predki
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1082
Rejestracja: 17 maja 2011, 21:25
Imię: predki
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2012
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: LEGNICA

Post autor: predki » 28 kwie 2020, 06:01

kolego jak zmieniałeś tył czy zmieniłeś wszystko tzn. jarzmo i zacisk ?
Było Audi80 b2 2.0 litra PB
Było Audi80 b3 1,8 litra PB
Było Audi80 b3 1,9 litra PB
Było Audi a4 b5 1,9 litra ON
Było Audi a4 b6 1,8T litra PB
było Audi a6 c6 2,4 pb

maciekpkow
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 840
Rejestracja: 20 lut 2017, 20:07
Imię: Maciek
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: maciekpkow » 28 kwie 2020, 06:32

Ja? Zmieniałem całość, tarcze, jarzmo, zaciski i klocki.

predki
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1082
Rejestracja: 17 maja 2011, 21:25
Imię: predki
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2012
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: LEGNICA

Post autor: predki » 28 kwie 2020, 07:33

maciekpkow pisze:Ja? Zmieniałem całość, tarcze, jarzmo, zaciski i klocki.
chodziło mi o kolege co ma problem z klockami
Było Audi80 b2 2.0 litra PB
Było Audi80 b3 1,8 litra PB
Było Audi80 b3 1,9 litra PB
Było Audi a4 b5 1,9 litra ON
Było Audi a4 b6 1,8T litra PB
było Audi a6 c6 2,4 pb

LESIO
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 41
Rejestracja: 04 mar 2019, 03:10
Lokalizacja: London

Post autor: LESIO » 29 kwie 2020, 14:54

predki pisze:
maciekpkow pisze:Ja? Zmieniałem całość, tarcze, jarzmo, zaciski i klocki.
chodziło mi o kolege co ma problem z klockami
ja juz moja taka kupiłem z takimi zmieniłem tylko tarcze na lepsze ale tych samych rozmiarów i tradycyjnie klocki odrazu i szukałem mniejszej grubości ale nie znalazłem najwidoczniej chyba ktoś nie zmienił zacisków skoro wam pasuje ale to tez mi nie gra bo moja jest s-line i powinna wiec takie chyba ze ktoś wymieniał tylne zaciski i kupił inne cholera wie a klocki chowają nie do końca i przez kompa i ręcznie próbowałem ze sciagnietymi silniczkami z reczengo a wie kto może jaka powinna być szczelina maksymalna w zacisku ????
Audi A6 C6 3.0 TDI BMK QUATTRO więc ustaw na forum, spójrz jak nowosci-i-komunikaty/poprawki-nowe-foru ... 00518.html

predki
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1082
Rejestracja: 17 maja 2011, 21:25
Imię: predki
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2012
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: LEGNICA

Post autor: predki » 29 kwie 2020, 19:39

ktoś zostawił stare zaciski dlatego jest problem
Było Audi80 b2 2.0 litra PB
Było Audi80 b3 1,8 litra PB
Było Audi80 b3 1,9 litra PB
Było Audi a4 b5 1,9 litra ON
Było Audi a4 b6 1,8T litra PB
było Audi a6 c6 2,4 pb

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga