Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Swap przód 321mm na 360mm. Co z tyłem?

Układ hamulcowy
Pelas
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 72
Rejestracja: 29 wrz 2016, 19:56
Lokalizacja: Kamionki

Post autor: Pelas » 06 mar 2020, 23:39

Zamowiłem zestaw na 360mm. Zobaczymy co to będzie. 321 to porażka, wystarczy jedno konkretne hamowanie i po zawodach. Testowane tarcze ate zimermann i trw tylko z klockiem ate ceramic i jest lipa. Tarcze Textar z klockiem zwykłym ate zajechane. Ciekawe jak sobie radzą oe 321...

[ Dodano: 2020-03-05, 18:51 ]
Mam nadzieje że będzie chociaż trochę lepiej na 360 :)

[ Dodano: 2020-03-06, 23:39 ]
Koledzy czy wężyki też trzeba wymienić na inne?

maciekpkow
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 840
Rejestracja: 20 lut 2017, 20:07
Imię: Maciek
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: maciekpkow » 06 mar 2020, 23:52

Tak, wężyki trzeba wymienić na dłuższe bo te co masz będą za krótkie.

Pelas
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 72
Rejestracja: 29 wrz 2016, 19:56
Lokalizacja: Kamionki

Post autor: Pelas » 06 mar 2020, 23:53

Od czego będą pasowały?

maciekpkow
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 840
Rejestracja: 20 lut 2017, 20:07
Imię: Maciek
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: maciekpkow » 06 mar 2020, 23:56

Najlepiej od układu hamulcowego :p

Ja założyłem TRW PHA295

Pelas
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 72
Rejestracja: 29 wrz 2016, 19:56
Lokalizacja: Kamionki

Post autor: Pelas » 06 mar 2020, 23:57

A oryginalne od wersji opancerzonej z takim zestawem ??

maciekpkow
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 840
Rejestracja: 20 lut 2017, 20:07
Imię: Maciek
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: maciekpkow » 06 mar 2020, 23:59

Jak ori z tej wersji hamulcowej to tak, będą pasowały.

Pelas
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 72
Rejestracja: 29 wrz 2016, 19:56
Lokalizacja: Kamionki

Post autor: Pelas » 07 mar 2020, 00:05

maciekpkow, super dziękuję za info

michal_sk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 77
Rejestracja: 18 kwie 2017, 00:39
Lokalizacja: JC

Post autor: michal_sk » 08 mar 2020, 11:29

maciekpkow pisze:Tak, wężyki trzeba wymienić na dłuższe bo te co masz będą za krótkie.
Nic nie wymieniałem i wszystko dopasowałem.
Obrazek
Ostatnio zmieniony 08 mar 2020, 11:37 przez michal_sk, łącznie zmieniany 1 raz.

Pelas
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 72
Rejestracja: 29 wrz 2016, 19:56
Lokalizacja: Kamionki

Post autor: Pelas » 08 mar 2020, 11:36

Etka typuje wężyki o takich samych numerach więc albo są takie same albo jest błąd w katalogu

[ Dodano: 2020-03-08, 11:36 ]
michal_sk, zmieniłeś z 321 na 360?

michal_sk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 77
Rejestracja: 18 kwie 2017, 00:39
Lokalizacja: JC

Post autor: michal_sk » 08 mar 2020, 21:06

Pelas pisze: [ Dodano: 2020-03-08, 11:36 ]
michal_sk, zmieniłeś z 321 na 360?
Dokładnie tak

Pelas
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 72
Rejestracja: 29 wrz 2016, 19:56
Lokalizacja: Kamionki

Post autor: Pelas » 08 mar 2020, 21:09

Jak Ci się to sprawuje??

michal_sk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 77
Rejestracja: 18 kwie 2017, 00:39
Lokalizacja: JC

Post autor: michal_sk » 08 mar 2020, 22:16

Pelas pisze:Jak Ci się to sprawuje??
Różnica jest znaczna, ale zmieniłem również tył 302 na 330

Pelas
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 72
Rejestracja: 29 wrz 2016, 19:56
Lokalizacja: Kamionki

Post autor: Pelas » 08 mar 2020, 22:20

O to mi własnie chodzi. Taki mam plan. Długo już masz? Jak z biciem tarcz jest lepiej od 321/302?

michal_sk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 77
Rejestracja: 18 kwie 2017, 00:39
Lokalizacja: JC

Post autor: michal_sk » 09 mar 2020, 08:46

Pelas pisze:O to mi własnie chodzi. Taki mam plan. Długo już masz? Jak z biciem tarcz jest lepiej od 321/302?
Od roku mam ten zestaw.
Przed swap'em założyłem na przód nowe tarcze zimmerman nawiercane i po pierwszej trasie autostradami zaczęło się bicie przy hamowaniu, także nacieszyłem się nowymi tarczami kilka miesięcy.

Teraz też założyłem nawiercane Zimmermany i już pojawia się delikatne bicie, ale nie raz zdarzało się hamowanie z dużej prędkości.

maciekpkow
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 840
Rejestracja: 20 lut 2017, 20:07
Imię: Maciek
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: maciekpkow » 09 mar 2020, 11:19

Ja po swapie z 321/302 na 360/330 też założyłem zimmermanny nawiercane i do tego klocki ate i nie mam żadnego problemu z hamowaniem, też mocno hamuję i nie ma żadnego problemu z biciem czy wibracjami.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga