Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ A6 C6] Swap Hamulce Porshe Cayenne 6-tłoczkowe tarcza 330-

Układ hamulcowy
Schiller_Polska
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 768
Rejestracja: 19 wrz 2010, 20:36
Imię: Krzysztof
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Schiller_Polska » 01 lip 2015, 10:11


Awatar użytkownika
sosna
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 486
Rejestracja: 27 sty 2013, 14:15
Imię: Damian
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 170KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Jarosław/Stuttgart/DE
Kontakt:

Post autor: sosna » 01 lip 2015, 11:43

kolego mi chodzi o.s6 a tam są 385mm.

Awatar użytkownika
Hipo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 217
Rejestracja: 31 mar 2013, 09:07
Lokalizacja: :)

Post autor: Hipo » 08 lip 2015, 18:26

zacisk z A8 4.2 / phaeton jest na 99% taki sam jak S6 różni się JRZMEM.
porównywałem oba zaciski i wyglądają identycznie poza przednią blaszką (wizualnie)
Pozdrawiam,

Awatar użytkownika
sosna
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 486
Rejestracja: 27 sty 2013, 14:15
Imię: Damian
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 170KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Jarosław/Stuttgart/DE
Kontakt:

Post autor: sosna » 09 lip 2015, 21:52

to znaczy że tarcze powinny pasować plug&Play bez wymiany zwrotnic?

Awatar użytkownika
Hipo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 217
Rejestracja: 31 mar 2013, 09:07
Lokalizacja: :)

Post autor: Hipo » 10 sty 2016, 19:08

sosna pisze:kolego mi chodzi o.s6 a tam są 385mm.
wszystko się zgadza <brawo>
W S6 C6 też jest zacisk z PHAETONa / A8 4.2 TDI różni się jedynie WIĘKSZYM jarzmem co daje możliwość wsadzenia tarczy 385mm
Ja do swoich zacisków z A8 4.2 dokupiłem nowe blaszki z S6 niestety cena powalająca 440zł za komplet, ale efekt bardzo zadowalający

[ Dodano: 2016-01-10, 19:08 ]
sosna pisze:to znaczy że tarcze powinny pasować plug&Play bez wymiany zwrotnic?
w moim 3.0TDI BMK pasuje :>
Pozdrawiam,

Siusior
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 10 gru 2014, 21:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Siusior » 17 maja 2016, 16:42

Panowie i Panie. Czy ktoś ogarnął już czy jest jakaś alternatywa dla tarcz od AM-Brakes? Tarcze pasujące do A6 C6 BMK z zaciskiem Porsche 6 tłok 18z po ewentualnym toczeniu? Ja po grubym przeszukiwaniu różnych stron dotarłem do tarcz Zimmermann Sport Z Coat o nr. katologowym 100.3305.52, na pewno trzeba je toczyć z 360mm na 350mm ale czy na pewno reszta będzie dobra pod wspomniany samochód. Pozdrawiam.

Edit 16.02.2017r.:

Jestem po paru miesiącach testowania. Dla potomnych, którzy chcą zrobić zacisk porsche 6-tłok na przód bez wydawania kilku tyś wraz z tarczami na zamówienie. Wystarczy stoczyć na tokarce 5-6mm ucha zacisku i zainstalować na zwrotnice - pod to wchodzi tarcza od A8 tak jak wyżej wymieniłem, wystarczy ją też stoczyć z 360mm na 350mm i mamy super zestaw.

Jeżeli chodzi o tylne zaciski, ja zostawiłem oryginalne ale są trochę za słabe (samochód bardzo nurkuje i na śliskiej nawierzchni jest minimalnie nadsterowny ale nie aż tak, żeby latał tyłem jak tylnionapędowiec). Szukam teraz trochę większego zestawu od sline z wentylowaną tylnią tarczą, to powinno wyeliminować problem nurkowania.

Awatar użytkownika
damos
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1265
Rejestracja: 29 cze 2010, 11:17
Imię: Damos
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2011
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUD 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: damos » 18 mar 2017, 19:47

Siusior pisze:Jeżeli chodzi o tylne zaciski, ja zostawiłem oryginalne ale są trochę za słabe (samochód bardzo nurkuje i na śliskiej nawierzchni jest minimalnie nadsterowny ale nie aż tak, żeby latał tyłem jak tylnionapędowiec).
jeżeli auto jest NADSTEROWNE, to tylne hamulce są za mocne a nie za słabe :)
Z resztą - ciekawe, jaka jest korekcja siły hamowania i ile z niej idzie faktycznie na przód a ile na tył? Bo większość aut hamuje głównie przodem.
Kilkanaście lat temu miałem japońska ośkę przednionapędową i z tyłu zapieczone zaciski. Tarcze tylne zardzewiały, bo klocki nie były dociskane i auto nie hamowało tyłem. Zauważyłem to dopiero po obserwacji stanu tarcz - auto hamowało stabilnie i nie było czuć różnicy.
Natomiast Civici miały problem z korektorem siły hamowania - i podawały za duże ciśnienie na tył - auta wtedy stawały się bardzo nerwowe i potrafiły "wykręcić bączka" podczas hamowania.

Dawid80A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 101
Rejestracja: 15 lut 2018, 22:37
Lokalizacja: Nibylandia

Post autor: Dawid80A6 » 26 mar 2019, 16:09

Witam odswieze temat bo duzo nieścisłości jest jak jedna osoba zauważyła na poczatku w temacie są zaciski od S6 pisze że 4 tłoczki a są 2 tylko ?
Mowa o zaciska z s6 bo tylko taki zestaw mnie intersuje
Czy zwrotnice trzeba zmieniać?
Piasty ponoć trzeba zmienić
Jak wygląda sprawa z osłoną tarczy czy z D3 4.2 Tdi pasuja bez problemu ?
nr ori 4E0615311D - AUDI lewa osłona oraz
4E0615312D - AUDI prawa osłona
Jeszcze jedno jaką średnice mają tarcze w s6 tył? 330mmx22 ?????
Przód mamy 385mmx36mm
Jak ktos coś wie to prosze o konkrety

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga