Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ A6 C6] Swap Hamulce Porshe Cayenne 6-tłoczkowe tarcza 330-

Układ hamulcowy
Club RS6

Post autor: Club RS6 » 25 lip 2011, 21:00

jesli zalozyles zaciski od s6 to zimówki musza powiedziec PAPA :)

Społeczność Audi A6

Post autor: Społeczność Audi A6 » 25 lip 2011, 21:07

a 347 to nie s-line!!!!!!!!!!!!!

Club RS6

Post autor: Club RS6 » 25 lip 2011, 21:13

fenomenalny pisze:a 347 to nie s-line!!!!!!!!!!!!!
Dobrze sie czujesz ?

MaciejTFSI
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 400
Rejestracja: 29 mar 2011, 01:41
Imię: Forum Audi
Moje auto: A7 4G
Rocznik: 2013
Nadwozie: Hatchback
Silnik: 3.0 TDI 218KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wielkopolska
Kontakt:

brake

Post autor: MaciejTFSI » 26 lip 2011, 01:16

po pierwsze(seria) 347mm mam na audi a6 3.0t s-line po drugie zimowka wejdzie w 18 calach :)

[ Dodano: 2011-07-26, 01:18 ]
wojoo pisze:jesli zalozyles zaciski od s6 to zimówki musza powiedziec PAPA :)

mialem 350mm i zacisk 6 tloczkowy porsche i zimowka latala na 18 wiec tutaj na s6 tez da rade bo sprawdzalem <okok>

Club RS6

Re: brake

Post autor: Club RS6 » 26 lip 2011, 06:17

MaciejTFSI pisze:po pierwsze(seria) 347mm mam na audi a6 3.0t s-line po drugie zimowka wejdzie w 18 calach :)
to sie zdecyduj .. dopiero co pisales ze na zaciski s-line wchodza 17"

Forum Audi A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 765
Rejestracja: 14 lut 2010, 10:28
Imię: Robert
Moje auto: A7 4G
Rocznik: 2015
Nadwozie: Hatchback
Silnik: 3.0 CDUD 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: Forum Audi A6 » 26 lip 2011, 07:41

S-line ma ori tarcze 347mm z przodu i 17 mieszczą się.

Społeczność Audi A6

Post autor: Społeczność Audi A6 » 26 lip 2011, 08:15

Ciekawe czy jak wymienię te swoje 321 na te od s-linę to bede czuć różnice?? Wogole czy tył tez zmienic??jeśli tak to czy początkowo mOge jeździć na zmienionych przodach i fabrycznych tyłach??

vonito
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 706
Rejestracja: 13 sie 2010, 10:41
Imię: Tomasz A6 Forum
Moje auto: S6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: vonito » 26 lip 2011, 08:54

możesz spokojenie jeżdzić ...
jedynie samochód będzie bardziej nurkował
więc optymalnie wymienić przódi tył
jednak pamiętaj że wielkość klocka się nie zmieni
więc powierzchnia tarcia nie ulegnie zmianie a jedynie zmaleje minimalnie prędkość na obwodzie tarczy oraz zwiększenie odległości klocka od osi spowoduje większą wrażliwość na nacisk co zwiększy skuteczność hamowania.

Społeczność Audi A6

Post autor: Społeczność Audi A6 » 26 lip 2011, 09:13

vonito, czyli klocki beda sie mi scieraly tak samo szybko jak i teraz sie scieraja, jedynie moge miec glowe spokojna ze hamulec bedzie pewniejszy tak?

[ Dodano: 2011-07-26, 09:13 ]
to czy w takim wypadku jest sens?

vonito
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 706
Rejestracja: 13 sie 2010, 10:41
Imię: Tomasz A6 Forum
Moje auto: S6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: vonito » 26 lip 2011, 09:23

jesli potrzebujesz większej skuteczności hamulców to sens jest
jeśli myślisz że zamiast 10 tysi jak teraz zrobisz dwa razy tyle to możesz się zawieść
osobiście uważam że powinieneś zainwestować w lepsze klocki i tarcze u siebie
co bardziej odbije się na żywotności i może więcej... redukować ? ;)
ja nastepnym razem kupuję tarcze Ultimax i yellow stuff od EBC... się przekonamy :)

Awatar użytkownika
sir KENnY XVIII
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 314
Rejestracja: 11 maja 2010, 14:25
Imię: Szymon
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2015
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0T CREH 340KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Londyn

Post autor: sir KENnY XVIII » 26 lip 2011, 11:39

ja ma s-line i 17 wchodzi, sprawdzalem bo myśle o 17 na zimę

Forum Audi A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 765
Rejestracja: 14 lut 2010, 10:28
Imię: Robert
Moje auto: A7 4G
Rocznik: 2015
Nadwozie: Hatchback
Silnik: 3.0 CDUD 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: Forum Audi A6 » 26 lip 2011, 14:35

vonito daj znać jak się sprawują hample w tej konfiguracji.

Społeczność Audi A6

Post autor: Społeczność Audi A6 » 26 lip 2011, 18:16

vonito, nastepnym razem? tzn kiedy???

jasper
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 512
Rejestracja: 15 cze 2011, 08:07
Imię: Jacek
Moje auto: Allroad C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI AYM 155KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kozienice

Post autor: jasper » 26 lip 2011, 20:27

17" wchodzą na s-line wiem bo mam

lukasz11402
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 72
Rejestracja: 04 sty 2010, 18:23
Lokalizacja: opole

Post autor: lukasz11402 » 26 lip 2011, 20:52

Hamulce seryjne a s-line to prawie to samo <rotfl> , zacisk jest ten sam rozni sie tylko srednicą tarczy i jazma trzymającego zacisk <lol> 17cali jak najbardziej podchodzi!!
pozdrawiam!!

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga